• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oropher schreef:
    (...)
    Muhh poor Thrandy. Niemand mag hem haha.

    ik wel hoor, het is een lieve man :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    You genious :') Wat een perfecte eerste reactie op ons duistere plannen topic!


    Ich know. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oropher schreef:
    (...)
    Muhh poor Thrandy. Niemand mag hem haha.


    Moet hij maar niet zo'n klootzak zijn (A) Oh sorry, haha, naa uiteindelijk vind iemand hem vast wel aardig (of in ieder geval acceptabel ^^)

    Guys, aardig blijven voor Thranduil. Hij heeft wel een eland :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LakeTown schreef:
    (...)

    Moet hij maar niet zo'n klootzak zijn (A) Oh sorry, haha, naa uiteindelijk vind iemand hem vast wel aardig (of in ieder geval acceptabel ^^)

    lees 3reachties om hoog :D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:28 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    FiIi schreef:
    Guys, aardig blijven voor Thranduil. Hij heeft wel een eland :Y)


    Okee, dat heeft hem weer bonuspunten :Y)

    LakeTown schreef:
    (...)

    Moet hij maar niet zo'n klootzak zijn (A) Oh sorry, haha, naa uiteindelijk vind iemand hem vast wel aardig (of in ieder geval acceptabel ^^)

    Hahahaha, hij zal wel liever zijn in deel drie c: Ik kan niet wachten op zijn scenes met Bilbo. Ik hoop dat ze (de filmmakers) dat een beetje heel hebben gelaten, want hfkdhfkdjf C:


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Okee, dat heeft hem weer bonuspunten :Y)


    Thrandypants is gewoon fabulous! C:


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Hahahaha, hij zal wel liever zijn in deel drie c: Ik kan niet wachten op zijn scenes met Bilbo. Ik hoop dat ze (de filmmakers) dat een beetje heel hebben gelaten, want hfkdhfkdjf C:


    Oh ja, I remember. Maar goed, Bilbo is even dood ofzo in dit verhaal. Dan mag mijn elfje hem misschien wel, en Angels (van Niniel) mag hem ook :Y)


    Hoe ga je je eland trouwens noemen?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:33 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Oh ja, I remember. Maar goed, Bilbo is even dood ofzo in dit verhaal. Dan mag mijn elfje hem misschien wel, en Angels (van Niniel) mag hem ook :Y)


    Hoe ga je je eland trouwens noemen?


    ja, hij is lief, beetje gek, maar hij heeft zijn goeie kanten,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Oh ja, I remember. Maar goed, Bilbo is even dood ofzo in dit verhaal. Dan mag mijn elfje hem misschien wel, en Angels (van Niniel) mag hem ook :Y)


    Hoe ga je je eland trouwens noemen?

    Het paard dat ze hebben gebruikt tijdens het filmen heette Moose, dus wie weet. Ik denk daar nog wel even over na C:


    Caution first, always.

    Niniel schreef:
    (...)

    ja, hij is lief, beetje gek, maar hij heeft zijn goeie kanten,

    Hij is niet perfect, ook al is hij een elf. Hij heeft gewoon last van PTSD :c


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Hij is niet perfect, ook al is hij een elf. Hij heeft gewoon last van PTSD :c

    PTSD? is dat een ziekte? -^


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Oropher schreef:
    (...)
    Hij is niet perfect, ook al is hij een elf. Hij heeft gewoon last van PTSD :c


    Zolang hij dit maar niet gaat doen vind ik alles best (zo isie best wel eng... O.o)

    LakeTown schreef:
    (...)

    Zolang hij dit maar niet gaat doen vind ik alles best (zo isie best wel eng... O.o)


    ja als ie dat doet, praten we zeker over vuur :D, nee hoor :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf