• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog een mannelijk personage dat zich interesseert in Ireth? :P


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Nou, ik had expres één brief naar ieder volk gestuurd. Aangezien Ignatius lang niet meer in de bewoonde wereld van Midden-Aarde is geweest, heeft hij geen idee hoeveel koningen, etcetera er zijn. Zie het als een extra hindernisje om overheen te komen.

    Zo hebben de hobbits bijvoorbeeld uberhaupt geen koning. ben benieuwd bij wie hij daar aankomt. :p


    Bovendien is het Unox22 zijn berichtje, want Unox is een mannelijk woord.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 12:45 ]

    LakeTown schreef:
    Erebor had een goed idee. Als Unox22 haar berichtje iets aan wil passen en de brief dus naar zowel Elrond als Thranduil wil sturen, is alles opgelost (:


    En Galadriel :3 Anders komt Brennen het nooit te weten.
    Maar wat is er met Elrohir, ik snapte dat berichtje niet helemaal.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    En Galadriel :3 Anders komt Brennen het nooit te weten.
    Maar wat is er met Elrohir, ik snapte dat berichtje niet helemaal.


    Maar het lijkt me wel handig als het zo gebeurd, want dan is iedereen tevreden... Maar goed, you're the leader dus zeg jij het maar!
    Wat jij wilt...

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 12:46 ]

    Anders kan de raaf misschien verder vliegen nadat de koning het bericht gelezen heeft? Of Thranduil moet zelf de brief verder sturen.

    Erebor schreef:
    (...)

    En Galadriel :3 Anders komt Brennen het nooit te weten.
    Maar wat is er met Elrohir, ik snapte dat berichtje niet helemaal.


    om Elrond Elrohir naar de Dunedain te sturen en de hobbits, maar dat was een klein grapje naar aanleiding van gister over Angel op Elrohir te laten vallen ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    unox22 schreef:
    Anders kan de raaf misschien verder vliegen nadat de koning het bericht gelezen heeft? Of Thranduil moet zelf de brief verder sturen.


    Ik vind dat laatste wel het meest logisch.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, ik ook. Maarja, als iedereen tegen is. :p

    Okee, laten we maar gewoon de knoop doorhakken...
    Thranduil ontvangt de brief en stuurt hem door naar Rivendell waar Elrond hem leest en die stuurt hem weer door naar Galadriel!
    Okee???

    ben voor :D,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)

    om Elrond Elrohir naar de Dunedain te sturen en de hobbits, maar dat was een klein grapje naar aanleiding van gister over Angel op Elrohir te laten vallen ;)


    Aah, haha. Zou misschien wel kunnen, ik neem aan dan ze aardig dicht in de buurt van Riveldell is?


    Stenenlikker

    LakeTown schreef:
    Okee, laten we maar gewoon de knoop doorhakken...
    Thranduil ontvangt de brief en stuurt hem door naar Rivendell waar Elrond hem leest en die stuurt hem weer door naar Galadriel!
    Okee???

    Prima, dan begin ik nu wel aan Thranduil's stuk (:


    Caution first, always.

    Prima! Let the adventure begin.

    LakeTown schreef:
    Okee, laten we maar gewoon de knoop doorhakken...
    Thranduil ontvangt de brief en stuurt hem door naar Rivendell waar Elrond hem leest en die stuurt hem weer door naar Galadriel!
    Okee???


    Is prima ^^


    Stenenlikker