• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    unox22 schreef:
    Nou, er zijn toch geen andere mensen die een elfenkoning als personage hebben? (:


    ja inderdaad, maar anderen vinden dat Elrond de brief zou moeten ontvangen en dat zijn kinderen het dan door zouden sluisen... Ingewikkeld! Maar ik hou het bij Thranduil ^.^

    FiIi schreef:
    En wie van de mensen neemt de brief in ontvangst? Zijn er trouwens nog mensen uit Gondor?


    mensen zijn verspreid, 2 in Gondor, 1 uit harad en 1tje bij de dunedain in het noorde


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)

    mensen zijn verspreid, 2 in Gondor, 1 uit harad en 1tje bij de dunedain in het noorde


    Er zijn vijf elven:
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis

    En 2+1+1 is toch echt 4 ^^

    LakeTown schreef:
    (...)

    ja inderdaad, maar anderen vinden dat Elrond de brief zou moeten ontvangen en dat zijn kinderen het dan door zouden sluisen... Ingewikkeld! Maar ik hou het bij Thranduil ^.^

    Sinds Thranduil dichterbij de berg woont lijkt het me logischer als de brief naar hem komt. Voor hem is het gevaar dichterbij.


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Er zijn vijf elven:
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis

    En 2+1+1 is toch echt 4 ^^


    oeps eentje gemist, die vijfde Mens woont in Lothlorien,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Nog even tussendoor, hoe zal ik de story noemen waar de RPG dingen in komen te staan? (:

    Ik zou de brief bij Gondor aan laten komen. Hoe de dunedain en de mens uit Harad het dan te weten komen, kunnen ze natuurlijk helemaal zelf erbij verzinnen. (:

    LakeTown schreef:
    Nog even tussendoor, hoe zal ik de story noemen waar de RPG dingen in komen te staan? (:

    Battle of fire


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    unox22 schreef:
    Ik zou de brief bij Gondor aan laten komen. Hoe de dunedain en de mens uit Harad het dan te weten komen, kunnen ze natuurlijk helemaal zelf erbij verzinnen. (:

    Elronds zoons :D, nee grapje, weet niet of Erebor dat een goed idee zou vinden


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Battle of fire


    Dat kan ook, maar ik zat ook te denken aan Dragonfire, wat denken jullie?

    LakeTown schreef:
    Nog even tussendoor, hoe zal ik de story noemen waar de RPG dingen in komen te staan? (:


    Let's slay a dragon. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ja, graag in Gondor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat kan ook, maar ik zat ook te denken aan Dragonfire, wat denken jullie?


    Ik vind Dragonfire mooi, ja.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Erebor had een goed idee. Als Unox22 haar berichtje iets aan wil passen en de brief dus naar zowel Elrond als Thranduil wil sturen, is alles opgelost (:

    LakeTown schreef:
    Erebor had een goed idee. Als Unox22 haar berichtje iets aan wil passen en de brief dus naar zowel Elrond als Thranduil wil sturen, is alles opgelost (:

    Is goed (;


    Caution first, always.