• Dump je story!.

    Ik lees:
    One Direction.
    Horror.
    The hunger games.
    Fantasie
    Anime.

    Ik lees NIET:
    Justin bieber.
    Mainstreet.
    Harry potter.
    Zulke dingen


    Mijn story.

    Itazura na kiss.


    †
    †
    'I've had enough. I'm going to stop loving you.'
    'Can you do something like that.'
    'I can! I know your character so well that it disgust me! I'll reset all of my unrequited feelings togheter with the graduation!'
    'So you're going to forget me?'
    'That's right! I'm going to forget you and attend college..'
    'Then, go ahead and try.'

    †
    †


    †
    †

    †
    †
    × One Direction bestaat niet.
    × Nederlands gesproken en geschreven.
    × ik waarschuw niet neem abo!.
    × Gebaseerd op Itazura na kiss anime.
    †
    †
    Itazura na kiss || One Direction.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 10:25 ]


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Love You More ~ Lilo Paynlinson

    Every new morning when I see you again
    You look like you did before, only prettier
    Every day I love you more.

    One Direction doesn't exist
    They're all 16 years old


    in de spoiler staat een stukje van de proloog

    They are the most popular boys in the whole school. Everyone knows them.
    I’m popular too but not as popular as them. I’m not really friends with them but my friend Harry, is friends with one of those guys. I believe his name is Zayn. Zayn’s better knows as the bad boy. Black hair straight in a crest and a light-colored skin with loads of tattoos. Not really my type.


    It's for those who dare to fucking dream

    Sorrows of tomorrow || One Direction


    There is nothing more badass than being yourself

    http://www.quizlet.nl/stories/130698/uitverkoren/
    Je gaat vast niet kijken maarja.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 16:58 ]


    A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night


    *Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2



    http://www.quizlet.nl/stories/130250/vana-isil/


    “To live will be an awfully big adventure.”





    Moriarty is terug en heeft
    zijn zinnen op de enige echte
    Sherlock Holmes gezet. Na
    zijn eeuwige zoektocht naar
    intellectuele breinen is hij
    toch tot de conclusie gekomen
    dat er maar één gelijke van
    hem op deze aardbol ronddwaalt.






    × Sherlock Holmes
    × Auteursrechten behoren tot Sir Doyle en de BBC.
    × Wijkt af van het origineel.
    × Nederlands geschreven.
    × Opbouwende kritiek is welkom.
    × Ik schrijf wanneer ik inspiratie heb.


    Ik weet niet of dit wat voor je is.



    Dit verhaal gaat over een meisje van vijftien jaar genaamd Abigail, ze is een joods meisje, dat woont in Nederland samen met haar ouders Eva en David. Wanneer Nederland word verroverd door Duitsland in 1940 dankzij de dictator Adolf Hitler is het niet al te best voor de joodse mensen, waaronder Abigail ook valt samen met haar ouders. Zal Abigail het overleven de gruwelijke jaren die haar te wachten staat?



    *Abigail
    - Deelt mee aan STOY 2014
    - Geschreven door; Snowqeeun
    - Cover is made by; Valkyries
    - Trailer is made by; Nostradamus en Tolstoy
    - Achtergrond muziek van de trailer is made by; Toystoy
    - Genre; Historisch
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:29 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Schaduwbeelden. Niets anders dan tijdsschimmen van de realiteit; dimensies die niet mogen bestaan. Werelden buiten de sporen van de tijd geplaatst, met elk hun eigen tijdsverloop en realiteit. Ver weg van wat werkelijk is en met slechts één constante verbonden.

    Alex Rhett reist tussen parallelle dimensies, opzoek naar de reden van zijn bestaan. Ondanks dat hij geen herinneringen meer heeft, weet hij namelijk één ding zeker. Hij is een schaduwziel; iemand die niet is geboren en niet is gestorven. Iemand die gewoon is.
    Zijn zoektocht brengt hem in diverse werelden, die allemaal één ding gelijk hebben. Serra, een uitzonderlijke vrouw die een constante lijkt te zijn in iedere dimensie.

    Langzaam maar zeker ontdekt Alex wie hij in werkelijkheid is en wat er gebeurd is met de schaduwzielen, maar zal hij die waarheid aankunnen? En zal hij het juiste doen wanneer het erop aankomt?

    Story Of The Year 2014
    Genre: Sci-Fi
    @Valkyries
    Proloog


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    soms vraag ik me echt af, of dit wel mijn echte leven is. of ik wel echt Olivia Adams heet. Of ik echt wel een stil meisje van 15 jaar ben die simpelweg van lezen en schrijven houd. Al die vragen, kantelden in mijn hoofd, al bijna 10 jaar lang. Al die vragen, bleven onbeantwoord. Zelfs niet door mijn eigen ouders. Tot nu. Het is niet alleen dat ze niets tegen me zeiden, maar het is ook dat ze me leugens vertelden. Ik kan spullen laten bewegen om simpelweg te gaan knipperen. Ik kan een bosbrand veroorzaken door een simpele nies. Of ik kan hun gedachtes lezen. Door simpelweg diegene aan te kijken. Waarom vertelden ze gewoon niet waarom ik dit alles kon doen? zijn er eigenlijk ook meerdere die zulke dingen kunnen doen hierbuiten? Zelfs dat, vertelden ze niet. sowieso kan ik dat niet zelf gaan uitzoeken want Het blijft een fijt dat ik al weken lang in mijn eigen huis opgesloten zit.





    -begonnen op : 03.01.2014
    -geëindigd op : 00.00.00
    -12+
    -Onbekende personen, Fantasy
    -record aantal kudos : 0
    -kudos totaal : 0
    -record aantal abo’s : 4


    klik =D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    The reckless and the brave

    Als Nova's broer op brute wijze wordt vermoord, zweert hij wraak. Na zijn ziel verkocht te hebben aan een demon is hij vervloekt de aarde te bewandelen tot de moordenaar bij zijn handen sterft. Door een spelling van het lot ontmoet hij Hazel, een meisje die haar familie achterlaat om eindelijk haar leven te leven. Maar wie is zij, wat is zij? En nog belangrijker, wat heeft haar afkomst te maken met de dood van Nova's bloedverwant? Hazel laat alles achter waar Nova zo wanhopig naar hunkert. Was het toeval dat hen samen bracht?http://www.quizlet.nl/stories/129617/the-reckless-and-the-brave/

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 18:19 ]

    De jaarlijkse hongerspelen komen er weer aan. Ieder jaar worden er artiesten gekozen om mee te doen. Ze worden in een arena gedropt waar ze moeten overleven. 1 iemand kan maar overwinnen. De rest gaat... DOOD

    'De volgende trotse tribuut...' De stem stopt, maar gaat na een paar seconden weer verder, 'Sorry, de volgende trotse tributten zijn... de heren van One Direction!'

    http://www.quizlet.nl/stories/118963/hungergames--one-direction/


    Treat people with kindness






    You cannot save people


    You can only love them




    One Direction bestaat
    Nederlands geschreven en gesproken
    Lezen op eigen risico!: dit verhaal kan woede, verdriet en tranen opwekken
    Trailer
    Soundtrack
    Begin: 31/01/2014
    Eind: --/--/--


    About Remembering & Forgetting [H.E. Styles]

    One Shots

    Een One Shot Story. Het hoeft niet perse met One Direction te zijn. Het mag met elke celeb zijn die je maar wilt. Ik heb nog weinig/geen aanmeldingen dus ik heb alle tijd voor je jouwe. In die story staat een formuliertje. Als je een One Shot wilt zal je die wel even moeten invullen. Alles spreekt voor zich.

    -xxx-


    Love knows no limits.

    Schaduwen
    gebasseerd op "Het Bloedbad van Katyn" in de USSR april en mei 1940


    Een verhaal over de illusie van gelijkheid, veiligheid en succes.
    Een verhaal over twee werelden die nauwgezet in elkaar overvloeien, maar tevens zo sterk verschillen.
    Een verhaal over vertrouwen in een vertrouwenloze wereld.
    Een verhaal over de afgrijselijke kracht van leugens.
    Een verhaal van schaduwen.




    - Doet mee aan SOTY
    - Historisch, Romantiek en Onbekende Personen
    - USSR (Sovjet-Unie) 1937-1940

    Katya Kravajenko is de hoogbegaafde dochter van kunstenares Lara-Nicolina Kravajenko-Tezjiov en schrijver Aleksej Kravajenko. Het is december 1937 in de USSR, drie maanden voor Katya's 17de verjaardag en het is de maand waar de ellende in een stroomversnelling geraakt. De jongere zus van haar moeder trouwt met een Poolse officier en Katya kan wel honderden vraagtekens plaatsen bij deze bruiloft. Van wie is het kind dat zij in haar buik draagt? Wat is de geschiedenis van haar kersverse oom? En boven alles, wat gaat er nu met hen gebeuren? Lopen ze al niet genoeg gevaar? Hoe lang kunnen ze in stand houden wat ze de samenleving voorschotelen? In 1938 wordt Katya's nichtje geboren, Sofiya, en haar vader ontvangt een beloning voor zijn uitstekende werk bij de plaatselijke courant. In 1939 komen er nog meer geheimen boven tafel en loopt het aantal verdwijningen hoog op. Totdat de ellende in 1940 zijn hoogtepunt bereikt: “Het bloedbad van Katyn.”

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 9:36 ]


    Chasing goals.

    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?




    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Bekijk het zeker eens!
    Dankje :3


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    The campfire love song |Zayn Malik|


    Copyright Justforfun1D
    One direction bestaat wel.
    Nederlands geschreven.
    Nederlands gesproken.
    Covers gemaakt door NiallsHoney and BlackTie.



    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!