• ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)
    I know, maar hoe? c:


    Zullen we wel zien in de RPG? Meestal komt het gewoon vanzelf. :Y)
    Maar Raquelle mag gewoon niet dood gaan want ik ben veel te gehecht geraakt aan het duo C & R. D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Zullen we wel zien in de RPG? Meestal komt het gewoon vanzelf. :Y)
    Maar Raquelle mag gewoon niet dood gaan want ik ben veel te gehecht geraakt aan het duo C & R. D:



    Ik ook, maar ik zie niet hoe het ooit nog goed gaat komen, Raquelle heeft zich namelijk wel heel erg in de problemen gewerkt. :')


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)


    Ik ook, maar ik zie niet hoe het ooit nog goed gaat komen, Raquelle heeft zich namelijk wel heel erg in de problemen gewerkt. :')


    Nora en Clay to the rescue! :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Nora en Clay to the rescue! :Y)
    agreed ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barker schreef:
    (...)

    Nora en Clay to the rescue! :Y)


    Nog meer uitbranders! YAY.


    That is a perfect copy of reality.

    Okay. Dat was heel erg sarcastisch, I'm sorry.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    Okay. Dat was heel erg sarcastisch, I'm sorry.
    puh :P ik neem niet zo gauw meer ergens echt aanstoot aan op het internet ^^ bovendien heb ik daarnet in mijn ogen een ge-wel-dig hoofdstukje geschreven dus ik heb een super humeur xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)puh :P ik neem niet zo gauw meer ergens echt aanstoot aan op het internet ^^ bovendien heb ik daarnet in mijn ogen een ge-wel-dig hoofdstukje geschreven dus ik heb een super humeur xD


    Ik had het inderdaad ook niet zo sarcastisch/bot opgenomen, haha.
    En inderdaad. Echt een géwéldig hoofdstukje. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Ik had het inderdaad ook niet zo sarcastisch/bot opgenomen, haha.
    En inderdaad. Echt een géwéldig hoofdstukje. :Y)
    je hebt geen idee hoe tevreden ik ermee ben xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)puh :P ik neem niet zo gauw meer ergens echt aanstoot aan op het internet ^^ bovendien heb ik daarnet in mijn ogen een ge-wel-dig hoofdstukje geschreven dus ik heb een super humeur xD


    Dan hoop ik maar dat ik je goede humeur niet verpest, want ik ben nogal in een bad mood atm. You remember the last time? Toen reageerde ik nogal fel, ehehe.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Dan hoop ik maar dat ik je goede humeur niet verpest, want ik ben nogal in een bad mood atm. You remember the last time? Toen reageerde ik nogal fel, ehehe.
    nah als je dat van jezelf weet dan moet je er gewoon ffies op letten, en doordat je het aangeeft zal ik niet teveel aanstoot aannemen ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)nah als je dat van jezelf weet dan moet je er gewoon ffies op letten, en doordat je het aangeeft zal ik niet teveel aanstoot aannemen ^^


    Ik ga me proberen in te houden, hehe :Y).


    That is a perfect copy of reality.

    Trouwens, jullie schrijven echt mega lange hoofdstukken, 1700 woorden?!


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Ik ga me proberen in te houden, hehe :Y).
    toppie <3


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik post vanavond, dus als jullie even willen wachten is dat fijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.