• heeeeey mensen :)
    Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik heb niets gevonden, dus ja
    Maar ik verveel me dus, Wat gaan jullie doen vanavond met nieuwjaar,
    Blijven jullie thuis?
    Ga je met vrienden weg?
    ...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Dat komt omdat je in het subforum 'feestdagen' moet kijken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat komt omdat je in het subforum 'feestdagen' moet kijken.
    I lol'ed
    Maar ik ga met vrienden eten. Dat doen we nu al 5 jaar en dat is echt super gezellig. Dan geven we elkaar ook een klein cadeautje al is het ondertussen van 5 EUR al naar 10 EUR gegaan. Wat is het leven toch duur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)I lol'ed
    Maar ik ga met vrienden eten. Dat doen we nu al 5 jaar en dat is echt super gezellig. Dan geven we elkaar ook een klein cadeautje al is het ondertussen van 5 EUR al naar 10 EUR gegaan. Wat is het leven toch duur.


    lijkt me leuk :)
    En haha, eigenlijk wel : /


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Nah, ik ga gewoon met mijn ma, stiefpa, zusje en vrienden van ons oud&nieuw vieren. Niet heel speciaal.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga met vriendinnen gourmetten en daarna houden we een disneymarathon (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga naar een vriendin, en vier het daar met haar familie en nog een paar vrienden.


    :)

    Ik ga naar mijn oom en tante, jippie. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik blijf thuis, yes :l Echt geen bal aan, maar ik heb ook geen zin om met vrienden mee te gaan naar feesten waar ze alleen maar gaan zuipen en waar de muziek zo hard staat dat je elkaar niet eens kan verstaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik blijf thuis. We gaan hapjes eten en een film kijken, zoals elk jaar. :') Tegen middernacht is het zo saai dat we allemaal gaan slapen. x]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 11:49 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit is voor de eerste keer dat ik thuis blijft met mijn moeder en dat mijn stiefvader en oma komen, dus ik ben benieuwd. Normaal gaan we naar mijn tante en zitten daar ook vrienden van de familie, maar dat zat er dit jaar niet in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik blijf gewoon gezellig thuis. We gaan met z'n viertjes gourmetten en daarna iets kijken op tv.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    Ik blijf gewoon gezellig thuis. We gaan met z'n viertjes drieën gourmetten en daarna iets kijken op tv.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik blijf lekker thuis met mama, en papa komt rond een uur of half 11 aanwaaien. Broertje zit het met vrienden uit. Lekker zoals ieder jaar naar Ik hou van Holland kijken en dan aftellen. c:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 12:04 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    allemaal leuke dingen :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik ga vanavond naar een vriendin toe, sterretjes afsteken en beetje vreten :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.