• Takeheed, you squibs who schemed to overthrow,
    How dare you challenge me, whom you all know,
    Expelliarmus all, and brace for woe!

    Prepare for death's eternal afterglow,
    Obliviation for all, except one foe,
    That one to watch as friends perish for show,
    Twelve boys, twelve girls in murd'rous do-si-do
    Each name revealed by my sorting chapeau,
    Removed and reaped to Dark Lord crucio!

    Go forth, and meet your end by thestral's tow,
    A tribute to the mighty Pres'dent Snow,
    My horcruxes dance on with life nouveau,
    Enchanting lands to watch you suffer slow.
    So much for Lily's love in my Burrow.




    De strijd is begonnen, Voldemort is Zweinstein weten binnen te dringen en staat op het punt om alles te verwoesten. Harry en de Orde, de Strijders van Perkamentus, maar ook alle leerlingen van Zweinstein die zich niet tot de Duistere Zijde hebben gekeerd, helpen om te verdedigen en... ze komen te laat.
    Voldemort, meedogenloos als hij is krijgt het voor elkaar om half Zweinstein te verwoesten. De leerlingen staan voor een keuze: of ze sluiten zich aan bij Voldemort en zijn Dooddoeners, of ze worden ter plekke geëxecuteerd. Dapper als de Strijders van Perkamentus zijn, houden ze voet bij stuk. Dit was het gruwelijke einde van de Jongen die Bleef Leven en zijn vrienden.
    Zweinstein leeft in ballingschap, alle tovenaars en heksen werden gedwongen om hun kinderen aan de school af te staan, en elk jaar moeten er zes leerlingen van iedere afdeling de arena in, waar ze enkel hun magie ter beschikking hebben. Zonder iets om hun honger mee te spijzen en hun dorst te lessen, alleen de omgeving en hun magie. Natuurlijk is er de Hoorn des Overvloeds, maar wie zegt dat je dat bloedbad zo snel overleefd...?
    Dit is het vijftiende jaar van de Spelen. Vier afdelingen, vierentwintig tributen, een onbekende plaats waar ze vechten tot de dood. Ze staan er helemaal alleen voor en er is maar één winnaar.


    Regels:
    • Je mag zoveel personages hebben als je wilt, maar hou man/vrouw in evenwicht en verwaarloos ze niet.
    • Min. 200 woorden per post, en ja, ik controleer.
    • Alleen je eigen personages besturen.
    • Gebruik alsjeblieft leesbare grammatica en spelling.
    • OOC in het praattopic.
    • Schelden mag in character, doe het OOC en je ligt eruit.
    • Gelieve boven je post ten alle tijde de naam van je personage, de leeftijd, de afdeling en de plaats waar hij of zij zich in de arena bevindt.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    • Hou de story in de gaten, hier komen samenvattingen, sponsorsgifts en uitleg in te staan.
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door mij, Teresa of Lene, Nostradamus. Als wij niet online zijn, dan is het volgende topic voor de laatste die gereageerd heeft, tenzij wij iemand hebben aangeduid.
    • Afstammelingen van de personages uit het boek zijn niet toegestaan, met de simpele reden dat die allemaal dood waren voordat ze kinderen hadden.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan.
    • Maak veel plezier. :]


    Rollen
    • Griffoendor meisjes:
    - Reservering voor Teresa
    - [3] Maybelle Hemsforth || 5 || Latier
    -
    • Griffoendor jongens:
    - [4] Scott Samuel Grayson || 6 || Nostradamus
    - [2] Fynn Diesel Valentiné Darwin || 4 || Dumbledore
    -


    • Zwadderich meisjes:
    -
    -
    -
    • Zwadderich jongens:
    - [2] Mikah David Stuart || 7 || Nostradamus
    - [4] Zain Miles Jenner || 7 || Dumbledore

    -

    • Ravenklauw meisjes:
    -
    -
    -
    • Ravenklauw jongens:
    - [1] Andreas Leonard Atlas || 7 || Teresa
    -
    -


    • Huffelpuf meisjes
    - [2] Madilynn Marlowe || 6 || Bash
    - [6] Skylar Catharina Bell || 7 || Hosea
    -
    • Huffelpuf jongens
    - [6] Michael William Russo || 7 || Intouchables
    -
    -


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: 12-18
    Geboortedatum: Hier hoef je niet per se te gaan uitrekenen welk jaar het precies was, want wie weet welk jaar het momenteel is. Een dag en een maand is genoeg.
    Nationaliteit: Daarmee bedoel ik dus gewoon uit welk deel van de Britse Eilanden jouw personage komt. Het lijkt me nogal logisch dat enkel die mensen verplicht zijn om aan de Spelen deel te nemen dan de hele wereld.
    Jaar:
    Afdeling:
    Aandenken: Dit mag een magisch iets zijn, maar het mag niet bijvoorbeeld een ketting zijn waardoor je personage onoverwinnelijk wordt. Deze Spelen zijn net als de Hongerspelen: aandenkens worden gecontroleerd.
    Karakter: Uitgebreid beschrijven alsjeblieft.
    Uiterlijk: Foto+uitgebreide beschrijving.
    Geschiedenis: Familie, gebeurtenissen,...
    Beste spreuk: Dit kan ook gewoon een vak zijn, bijvoorbeeld transifguratie of iets dergelijks.
    Beste wapen:
    Extra:


    Belangrijke links:

    STORY: Dit is een ongelofelijk belangrijk ding, mensen. Als je hier geen abo op hebt, ben je al verloren in deze Spelen.
    PRAATTOPIC: Gelieve al uw gekeuvel hier te droppen, dank u.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 15:34 ]


    help

    Ik zit op mijn gsm, zet hem er straks bij, Leensel.


    help

    Is het dan wel goed als ik een meisje van Gryffindor & een jongen (of meisje) uit Slytherin neem?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als het jongen en meisje is, is het goed, ja. :3


    help

    Mag ik een meisje zwadderich reserveren?


    Now life has killed the dream I dreamed

    DisneyDreams schreef:
    Mag ik een meisje zwadderich reserveren?


    Wat ik eerder al zei: we lopen achter op jongens, dus ik zou liever eerst hebben dat er een paar mannelijke rollen worden aangemaakt.


    help

    Naam: Maybelle Hemsforth
    Leeftijd: 15
    Geboortedatum: 30 September
    Nationaliteit: The Republic of Ireland
    Jaar: 5de
    Afdeling: Gryffindor
    Aandenken: een kapotte tijdverdrijver die Maybelle van haar zus heeft gekregen, vlak voor de spelen
    Karakter: Maybelle is niet het type met wie je moet sollen. Ze staat sterk op haar benen en ze kan er niet tegen als mensen haar voor de gek houden. Ze zal het dan ook snel door hebben als mensen haar voor de gek houden. Haar vertrouwen kan snel geschaad worden. Ze vertrouwt dan ook niet snel mensen, wat in haar nadeel kan werken in de arena, als ze geen bondgenoten heeft.
    Ze is vreselijk koppig, en dat werkt ook in haar nadeel in de arena. Ze zal altijd blijven volhouden dat zij gelijk heeft, en dat vind niemand echt leuk. Haar manier van denken is wel heel goed. Ze is logisch, en heeft vaak ook wel gelijk als ze iets zegt, maar op momenten dan ze er vreselijk naast zitten, en op zo'n momenten kan ze héél erg irritant zijn, omdat ze ook dan voet bij stuk volhoudt dat ze gelijk heeft.
    Voor vrienden staat ze meestal wel klaar, maar ook tegen hen kan ze op momenten heel gemeen doen.
    Uiterlijk: Maybelle heeft lang, rood haar en kastanjebruine ogen. Haar wimpers zijn vrij lang en haar lippen zijn behoorlijk dik en rood. Ze haat het als mensen iets met haar haar willen doen: dat vind ze gewoonweg vreselijk. Mascara op doen is een gewone zaak, en ook oogschaduw ontbreekt niet aan haar gezicht. Ze doet haar haar het liefste in een hoge staart of een vlecht.


    Geschiedenis: Maybelle is opgegroeid in het republiek Ierland. Daar is ze blijven wonen totdat ze naar Zweinstein ging: een verplichte zaak sinds zoveel jaren. Haar grootste nachtmerrie was meedoen aan de spelen, sinds dat haar nicht daarin overleden is. Maar niets kan op tegen de lootjes.
    Beste spreuk: Verweer tegen de Zwarte kunsten is haar beste vak
    Beste wapen: toverstaf (:
    Extra: /

    Ik doe de rest & jongen Slytherin morgen (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 16:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Er staat een tijdelijke stop op de meisjes. Als jongens en meisjes weer gelijklopen, kunnen er weer meisjes worden aangemaakt.


    help

    Mag ik jullie er even aan herinneren dat de reservering morgen ten einde lopen? :'D

    Maar aangezien ik zelf zo weinig tijd heb gehad, wil ik wel wat meer tijd geven. Het zijn ten slotte feestdagen. :')


    help

    Mijn rol is af. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik moet weer beginnen met leren, dus ik zal kijken wanneer ik mijn rol kan starten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mikah is af.
    Nu enkel nog mijn Slytherin dude.


    kindness is never a burden.

    Hm, Maybelle is af, ik zie wel wanneer ik die van Slyth kan doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mikah en Fynn zijn goedgekeurd, ik zet ze er zo bij. :3

    @Latier: Over het algemeen is Maybelle goed, maar ik vind haar nogal kort. :x Zou je haar misschien een beetje kunnen uitbreiden? ^^


    help

    Ik zal proberen Maddie vanavond na werk verder af te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Better like that?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried