• Takeheed, you squibs who schemed to overthrow,
    How dare you challenge me, whom you all know,
    Expelliarmus all, and brace for woe!

    Prepare for death's eternal afterglow,
    Obliviation for all, except one foe,
    That one to watch as friends perish for show,
    Twelve boys, twelve girls in murd'rous do-si-do
    Each name revealed by my sorting chapeau,
    Removed and reaped to Dark Lord crucio!

    Go forth, and meet your end by thestral's tow,
    A tribute to the mighty Pres'dent Snow,
    My horcruxes dance on with life nouveau,
    Enchanting lands to watch you suffer slow.
    So much for Lily's love in my Burrow.




    De strijd is begonnen, Voldemort is Zweinstein weten binnen te dringen en staat op het punt om alles te verwoesten. Harry en de Orde, de Strijders van Perkamentus, maar ook alle leerlingen van Zweinstein die zich niet tot de Duistere Zijde hebben gekeerd, helpen om te verdedigen en... ze komen te laat.
    Voldemort, meedogenloos als hij is krijgt het voor elkaar om half Zweinstein te verwoesten. De leerlingen staan voor een keuze: of ze sluiten zich aan bij Voldemort en zijn Dooddoeners, of ze worden ter plekke geëxecuteerd. Dapper als de Strijders van Perkamentus zijn, houden ze voet bij stuk. Dit was het gruwelijke einde van de Jongen die Bleef Leven en zijn vrienden.
    Zweinstein leeft in ballingschap, alle tovenaars en heksen werden gedwongen om hun kinderen aan de school af te staan, en elk jaar moeten er zes leerlingen van iedere afdeling de arena in, waar ze enkel hun magie ter beschikking hebben. Zonder iets om hun honger mee te spijzen en hun dorst te lessen, alleen de omgeving en hun magie. Natuurlijk is er de Hoorn des Overvloeds, maar wie zegt dat je dat bloedbad zo snel overleefd...?
    Dit is het vijftiende jaar van de Spelen. Vier afdelingen, vierentwintig tributen, een onbekende plaats waar ze vechten tot de dood. Ze staan er helemaal alleen voor en er is maar één winnaar.


    Regels:
    • Je mag zoveel personages hebben als je wilt, maar hou man/vrouw in evenwicht en verwaarloos ze niet.
    • Min. 200 woorden per post, en ja, ik controleer.
    • Alleen je eigen personages besturen.
    • Gebruik alsjeblieft leesbare grammatica en spelling.
    • OOC in het praattopic.
    • Schelden mag in character, doe het OOC en je ligt eruit.
    • Gelieve boven je post ten alle tijde de naam van je personage, de leeftijd, de afdeling en de plaats waar hij of zij zich in de arena bevindt.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    • Hou de story in de gaten, hier komen samenvattingen, sponsorsgifts en uitleg in te staan.
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door mij, Teresa of Lene, Nostradamus. Als wij niet online zijn, dan is het volgende topic voor de laatste die gereageerd heeft, tenzij wij iemand hebben aangeduid.
    • Afstammelingen van de personages uit het boek zijn niet toegestaan, met de simpele reden dat die allemaal dood waren voordat ze kinderen hadden.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan.
    • Maak veel plezier. :]


    Rollen
    • Griffoendor meisjes:
    - Reservering voor Teresa
    - [3] Maybelle Hemsforth || 5 || Latier
    -
    • Griffoendor jongens:
    - [4] Scott Samuel Grayson || 6 || Nostradamus
    - [2] Fynn Diesel Valentiné Darwin || 4 || Dumbledore
    -


    • Zwadderich meisjes:
    -
    -
    -
    • Zwadderich jongens:
    - [2] Mikah David Stuart || 7 || Nostradamus
    - [4] Zain Miles Jenner || 7 || Dumbledore

    -

    • Ravenklauw meisjes:
    -
    -
    -
    • Ravenklauw jongens:
    - [1] Andreas Leonard Atlas || 7 || Teresa
    -
    -


    • Huffelpuf meisjes
    - [2] Madilynn Marlowe || 6 || Bash
    - [6] Skylar Catharina Bell || 7 || Hosea
    -
    • Huffelpuf jongens
    - [6] Michael William Russo || 7 || Intouchables
    -
    -


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: 12-18
    Geboortedatum: Hier hoef je niet per se te gaan uitrekenen welk jaar het precies was, want wie weet welk jaar het momenteel is. Een dag en een maand is genoeg.
    Nationaliteit: Daarmee bedoel ik dus gewoon uit welk deel van de Britse Eilanden jouw personage komt. Het lijkt me nogal logisch dat enkel die mensen verplicht zijn om aan de Spelen deel te nemen dan de hele wereld.
    Jaar:
    Afdeling:
    Aandenken: Dit mag een magisch iets zijn, maar het mag niet bijvoorbeeld een ketting zijn waardoor je personage onoverwinnelijk wordt. Deze Spelen zijn net als de Hongerspelen: aandenkens worden gecontroleerd.
    Karakter: Uitgebreid beschrijven alsjeblieft.
    Uiterlijk: Foto+uitgebreide beschrijving.
    Geschiedenis: Familie, gebeurtenissen,...
    Beste spreuk: Dit kan ook gewoon een vak zijn, bijvoorbeeld transifguratie of iets dergelijks.
    Beste wapen:
    Extra:


    Belangrijke links:

    STORY: Dit is een ongelofelijk belangrijk ding, mensen. Als je hier geen abo op hebt, ben je al verloren in deze Spelen.
    PRAATTOPIC: Gelieve al uw gekeuvel hier te droppen, dank u.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 15:34 ]


    help

    Och, djeezes, ik moet dat lijstje nog invullen.
    Erg als ik het morgen doe?(al is m'n reservatie verlopen?:x)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Och, djeezes, ik moet dat lijstje nog invullen.
    Erg als ik het morgen doe?(al is m'n reservatie verlopen?:x)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nee, maakt niets uit, ik heb ook nog geen tijd gehad en het zou een beetje oneerlijk zijn om jullie er dan zomaar uit te gooien. :')


    help

    Ik ga mijn chars van afdeling wisselen. Mikah word een Slytherin en Scott word een Gryffindor. You okay with that?


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    Ik ga mijn chars van afdeling wisselen. Mikah word een Slytherin en Scott word een Gryffindor. You okay with that?


    Sjoere. :3


    help

    Naam: Max Adams
    Leeftijd:17
    Geboortedatum: 30 september
    Nationaliteit: Wales
    Jaar: 7de
    Afdeling: Slytherin
    Aandenken: namaakketting van Zwadderich
    Karakter: komt nog
    Uiterlijk:

    beschrijving volgt
    Geschiedenis: volgt
    Beste spreuk: Charms en potions
    Beste wapen: toverstaf
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eindelijk klaar met mijn char. *-*

    Ik ga even een bericht sturen naar iedereen die zijn rol nog moet invullen.


    help

    Oh damn, ik.
    Ik ga het morgen proberen in te vullen, vandaag lukt sowieso niet meer, vrees ik (al ga ik het wel proberen vanavond).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Oh damn, ik.
    Ik ga het morgen proberen in te vullen, vandaag lukt sowieso niet meer, vrees ik (al ga ik het wel proberen vanavond).


    Okay. (:


    help

    Meh, je mag mijn reservering voor mijn Gryffindor verwijderen.

    Mikah heb ik trouwens in Slytherin geplaatst, love. Had ik al gezegd, maar je hebt het nog niet aangepast dus zeg ik het maar opnieuw. (;


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    Meh, je mag mijn reservering voor mijn Gryffindor verwijderen.

    Mikah heb ik trouwens in Slytherin geplaatst, love. Had ik al gezegd, maar je hebt het nog niet aangepast dus zeg ik het maar opnieuw. (;


    Ik heb het net toch aangepast? D:

    Dus Scott moet weg? :c

    Maar ik vond hem leuk. :c

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:32 ]


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    Ik heb het net toch aangepast? D:


    Woeps. Ik ben blind xd Excuseer


    kindness is never a burden.

    Sorry, maar ik word bedolven onder de toetsen. De periode loopt bijna ten einde en hoewel ik moet zeggen dat ik de RPG fantastisch vind, ik zal mijn reservatie moeten opzeggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Sorry, maar ik word bedolven onder de toetsen. De periode loopt bijna ten einde en hoewel ik moet zeggen dat ik de RPG fantastisch vind, ik zal mijn reservatie moeten opzeggen.


    :c


    help

    Ook ik denk dat ik me uitschrijf voor deze RPG. Ik heb er geen tijd voor naast mijn verhalen. Het spijt me en veel plezier, want dit lijkt me nog steeds een geweldige RPG.


    :)