• Omdat ik dacht dat Quizlet die wel kon gebruiken en omdat ik er geen kon vinden. Leuk om te praten over episodes, gedachtes en natuurlijk om al die leuke plaatjes en post te maken, want die zijn soms nog het leukste.
    Hierin kunnen spoilers voorkomen, maar het is wel zo aardig om informatie over de recentste afleveringen onder een spoilerknop te stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)
    Ik had me ingesteld op 0,0 Destiel. Gewoon geen. Ik wil je graag naar deze tumblr post verwijzen en dan punt 3 over Dean en Cas, dat beschrijft precies waarom ik er echt blij mee ben. Misschien ben ik daar een te die-harde shipper voor, dat ik zo op alle kleine details en dingetjes let :')

    Voor mij was het simpelweg een normaal gesprek. Hoe zou je anders moeten reageren in zo'n situatie?
    Maar prima, de meningen zijn erover verdeeld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pinkett schreef:
    (...)
    Voor mij was het simpelweg een normaal gesprek. Hoe zou je anders moeten reageren in zo'n situatie?
    Maar prima, de meningen zijn erover verdeeld.


    Haha oke ik ben dom, even verkeerd gelezen. Maar; ik denk dat ik zo diep er in zit dat ik in alle kleine dingen iets zie. (A)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 17:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)
    Hahaha je moet het niet opvatten als kritiek ofzo hoor :') Sorry als t zo klonk, ik formuleer soms wat vreemd. Ik wilde alleen even uitleggen waarom ik het wel leuk vond ^^ no worries.

    Ik vat het niet op als kritiek hoor. (: Onze meningen zijn verschillend en dat maakt niet uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Ik had me ingesteld op 0,0 Destiel. Gewoon geen. Ik wil je graag naar deze tumblr post verwijzen en dan punt 3 over Dean en Cas, dat beschrijft precies waarom ik er echt blij mee ben. Misschien ben ik daar een te die-harde shipper voor, dat ik zo op alle kleine details en dingetjes let :')

    Excusez moi, maar Castiel vroeg toch eerst de Engelen om hulp voordat hij naar Dean belde? Ik kan het fout hebben, maar anders klopt het niet echt. Je ziet dat er bezorgdheid is, maar dat is ook wel logisch lijkt me na alles wat ze hebben meegemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Ik had me ingesteld op 0,0 Destiel. Gewoon geen. Ik wil je graag naar deze tumblr post verwijzen en dan punt 3 over Dean en Cas, dat beschrijft precies waarom ik er echt blij mee ben. Misschien ben ik daar een te die-harde shipper voor, dat ik zo op alle kleine details en dingetjes let :')

    Ik volg op Tumblr niet meer zoveel spn blogs, maar het valt me erg op dat elke gesprek tussen Cas en Dean als 'Destiel' wordt bestempeld. Ik wil bijna schreeuwen: 'Niet alles is Destiel D:!'. Ik ship Destiel niet en heb er zeker weten niets op tegen, maar het kan soms wel iets te ver gaan bij sommige shippers :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Ik volg op Tumblr niet meer zoveel spn blogs, maar het valt me erg op dat elke gesprek tussen Cas en Dean als 'Destiel' wordt bestempeld. Ik wil bijna schreeuwen: 'Niet alles is Destiel D:!'. Ik ship Destiel niet en heb er zeker weten niets op tegen, maar het kan soms wel iets te ver gaan bij sommige shippers :').


    ssst, ik ben zo'n irritante shipper die alles zo ziet :') Maar ik heb het zelf ook wel door hoor, ik vind het ook pri-ma dat anderen het niet shippen. Het is grootendeels ook gewoon heel erg leuk om overal subtext bij te halen enzo. Het is stiekem ook een soort hobby, ;x


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    ssst, ik ben zo'n irritante shipper die alles zo ziet :') Maar ik heb het zelf ook wel door hoor, ik vind het ook pri-ma dat anderen het niet shippen. Het is grootendeels ook gewoon heel erg leuk om overal subtext bij te halen enzo. Het is stiekem ook een soort hobby, ;x

    Mij maakt het ook niet uit als mensen zulke details eruit halen. Ship the hell out of it if you want too :Y). Het wordt alleen niet leuk wanneer mensen echt fanatiek worden en ook boos zijn als je zegt dat het geen Destiel is. Maar gelukkig zitten die voornamelijk op Tumblr :'D.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Mij maakt het ook niet uit als mensen zulke details eruit halen. Ship the hell out of it if you want too :Y). Het wordt alleen niet leuk wanneer mensen echt fanatiek worden en ook boos zijn als je zegt dat het geen Destiel is. Maar gelukkig zitten die voornamelijk op Tumblr :'D.


    Ik vind het alleen vervelend als mensen het negeren als het echt duidelijk is (er zijn scenes....) Maar verder vind ik het allemaal prima wat mensen zien/denken/vinden. Ik heb geen ship-haat of non-ship-haat ^^


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Omg, die allerlaatste aflevering D: Wie heeft 'm allemaal gekeken? Ik wil weten wat jullie ervan vinden. D:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 1:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JAAAA ik!


    OMG! WTF?!

    Wat heeft Cas gedaan?

    En trouwens die voicemail van Sam xD

    Ik ga de afbeelding zoeken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zahara schreef:
    Omg, die allerlaatste aflevering D: Wie heeft 'm allemaal gekeken? Ik wil weten wat jullie ervan vinden. D:

    Eerlijk gezegd vind ik het verhaallijn nog wel interessant, maar ik vind de afleveringen wel saai, maar...
    ik had niet verwacht dat lucifer cas's lichaam zo overnemen


    Seasons will change, but I shall remain

    HalfBloodPrince schreef:
    JAAAA ik!

    OMG! WTF?!

    Wat heeft Cas gedaan?

    En trouwens die voicemail van Sam xD

    Ik ga de afbeelding zoeken


    Echt omg, omg, I was freaking out! D: Ook met dat hele gebeuren dat Rowena dood is gegaan (I think), maar omg. Als ze daadwerkelijk dood is, vind ik wel dat ze haar niet echt een goede story hebben gegeven en een slecht einde. D:
    Hahaha, ja, I lol'd met die voicemail, ook met dat bellen enzo 666 lolol. Alleen op een gegeven moment zei een andere angel, Ambriel geloof ik, dat hij ook expendable was, maar dat geloof ik niet. Castiel heeft zovaak mensenlevens gered en dingen gedaan die Sam en Dean niet konden doen, hij is zeker niet expendable.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 11:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Serenata schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd vind ik het verhaallijn nog wel interessant, maar ik vind de afleveringen wel saai, maar...
    ik had niet verwacht dat lucifer cas's lichaam zo overnemen

    Ik ben wel still excited voor de afleveringen, maar sommige dingen kunnen me nu wel wat meer irriteren.
    Nu je dit zegt.. Moet ik weer aan het allereerste aflevering denken en met dat die mensen zo raar deden. Komt dat er niet meer voor? Is dit nu opgelost?
    En ik had ergens wel direct in mijn achterhoofd van 'Omg, where the fuck is Lucifer, maar Rowena is zo gek van 'm ik denk ik niet dat ze 'm zomaar laat weggaan en het scherm valt wel direct op Castiel.. Hij was bij hem.. hmm..' This is a lot to progress tho. Er zit wel een duiveltje in een engeltje zn lichaam. Dat is gewoon echt wennen, ook vooral omdat je van Castiel dat goede bent gewend.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 11:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik ben wel still excited voor de afleveringen, maar sommige dingen kunnen me nu wel wat meer irriteren.
    Nu je dit zegt.. Moet ik weer aan het allereerste aflevering denken en met dat die mensen zo raar deden. Komt dat er niet meer voor? Is dit nu opgelost?
    En ik had ergens wel direct in mijn achterhoofd van 'Omg, where the fuck is Lucifer, maar Rowena is zo gek van 'm ik denk ik niet dat ze 'm zomaar laat weggaan en het scherm valt wel direct op Castiel.. Hij was bij hem.. hmm..' This is a lot to progress tho. Er zit wel een duiveltje in een engeltje zn lichaam. Dat is gewoon echt wennen, ook vooral omdat je van Castiel dat goede bent gewend.


    Ik was die mensen helemaal vergeten, (net zoals de schrijver waarschijnlijk).
    Ik denk dat het voor Misha Collins ook wel leuk is om even 'het duiveltje' te spelen. Dat moet wel heel anders zijn dan seizoenen lang 'de goede kant' te spelen :'D.
    Ik vind Supernatural nog steeds leuk, maar de afleveringen maken mij gewoon niet meer excited als vroeger. Misschien omdat ik het nu een beetje ben uitgekeken. Als ze nu een karakter vermoorden vind ik het niet meer zo erg als vroeger (behalve Charlie). Dan denk: * zucht* Daar gaat nummer weet-ik-hoeveel'
    Ik hoop dat ze eindigen na seizoen 11. Dat ze het nog een beetje leuk kunnen eindigen, zonder dat de show echt slecht gaat worden. Het zou leuk zijn als ze een rip off serie zouden maken. Maar niet zoals Bloodlines :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Volgens mij komt er ook nog een S12.
    Maar over de epi: Too bad for Crowley Lucifer broke free. Things are gonna change in Hell and I already sympathize with Crowley.


    Quiet the mind, and the soul will speak.