• Omdat ik dacht dat Quizlet die wel kon gebruiken en omdat ik er geen kon vinden. Leuk om te praten over episodes, gedachtes en natuurlijk om al die leuke plaatjes en post te maken, want die zijn soms nog het leukste.
    Hierin kunnen spoilers voorkomen, maar het is wel zo aardig om informatie over de recentste afleveringen onder een spoilerknop te stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    En VRIJDAG is het Croatoan day! :)

    Heeft iemand hier toevallig één van de Suoernaturak boeken gelezen? Ik was benieuwt of ze het kopen waard waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Heeft iemand hier toevallig één van de Suoernaturak boeken gelezen? Ik was benieuwt of ze het kopen waard waren.

    Ik heb tot nu toe 1 en 2 gelezen - ben 3 (Bone Key) aan het lezen -, al heb ik de e-books gedownload (en de tweede gekocht, maar goed) en ik vind ze goed. Ze lezen vlot, hoewel dat er ook van af hangt welke auteur het boek dat je wilt lezen, heeft geschreven en over het algemeen houden ze zich goed aan hoe de personages zich zouden gedragen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 12:42 ]


    Ex astris, sciencia

    WillNotLearn schreef:
    Heeft iemand hier toevallig één van de Suoernaturak boeken gelezen? Ik was benieuwt of ze het kopen waard waren.

    Ja en ja
    Bobby's Guide to Hunting => geweldig boek!
    John's Journal => Bwa iets minder maar ool nog goed
    Supernatural Nevermore (deel 1 van de boekenreeks) : zeker de moeite!
    Supernatural The Roads not taken: buiten het volgende boek is dit mijn absolute favoriet! (In dit boek kies jij wat de Winchesters doen en als je verkeerd kies gaan de Winchesters dood ;)
    The essential Supernatural: on the road with Dean and Sam: dit is het boek dat je moet hebben , wel heel duur en als je de duurde versie neemt krijg je er extra's bij (posters and stuff)
    The Supernatural Guide season 1-8 : ik heb alleen 6 en 7, het is wel interessant met leuke weetjes maar dan heb ik liever de andere boeken
    En dan als laatste: the Mythology of Supernatural : het is geen officieel boek maar zeer interessant om eens de "echte" mythologie te zien

    Hopelijk weet je nu iets meer :)
    En sorry voor eventuele fouten, typ dit snel op iPod ;)

    En aan iedereen een HAPPY CROATOAN DAY!



    Mijn tumblr dash overspoelt momenteel met gifs uit The End. En ik ben misschien een fanvid aan het maken rond die aflevering.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:



    Mijn tumblr dash overspoelt momenteel met gifs uit The End. En ik ben misschien een fanvid aan het maken rond die aflevering.

    Cool , ik heb het op mijn arm en op de muur van mijn slaapkamer getekend (we moeten nog schilderen ;) en ik zit misschien een beetje veel twitterposts te plaatsen ;) en The End natuurlijk ook gerewatched :)

    I thought this was funny (:

    "so lucifer", michael craned his neck to stare into his brother's eyes. "you come here often?"
    "we are litterally trapped in hell you massive fucking douche"


    Link: https://www.fanfiction.net/s/8855057/1/A-Set-of-Supernatural-Stories

    A happy Birthday to Misha Collins!!! (:

    I hope y'all have a nice day! #KidnessforMisha (:

    Ik ben eergisteren begonnen met het kijken van supernatural - ik ga zo beginnen met aflevering 4 -, het is geweldig ;oo maar hoeveel seizoenen zijn er nu en komen er nog meer?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Er zijn tot nu toe 9 seizoenen (Ik ben nu 9x04, yay), en seizoen 10 begint op 6 oktober als ik het goed heb. :]


    El Diablo.

    9? O.o Ik dacht zes en dat vond ik al veel haha. Komt er ook nog echt een verhaallijn in of blijft het zoals in het begin elke keer een nieuw monster iets?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja, I can't wait! *O*


    Your make-up is terrible

    Kan echt niet wachten op seizoen 10.

    Want ja, demon!Dean :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 17:48 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Lizor schreef:
    9? O.o Ik dacht zes en dat vond ik al veel haha. Komt er ook nog echt een verhaallijn in of blijft het zoals in het begin elke keer een nieuw monster iets?


    Er komt echt een verhalen lijn in, naast de kleine dingen zit er doorheen steeds een groter verhaal waar ze naartoe werken

    Ik kan trouwens ook niet wachten tot seizoen 10, vooral de musical episode


    Don't be like the rest of them, darling