• Omdat ik dacht dat Quizlet die wel kon gebruiken en omdat ik er geen kon vinden. Leuk om te praten over episodes, gedachtes en natuurlijk om al die leuke plaatjes en post te maken, want die zijn soms nog het leukste.
    Hierin kunnen spoilers voorkomen, maar het is wel zo aardig om informatie over de recentste afleveringen onder een spoilerknop te stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    -Enorme bump, sorry-
    Heeft er iemand de eerste aflevering van seizoen elf gekeken? Ben tot nu toe - ben de aflevering nog aan het kijken - eigenlijk echt teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 19:28 ]


    Ex astris, sciencia

    JA FK FEELS. IK WIL NIET SPOILEN MAAR OMG.
    Ze hebben gelogen op Comic Con :'D Rude.

    Maar ik ben niet teleurgesteld?


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Mulford schreef:
    -Enorme bump, sorry-
    Kijkt er iemand Seizoen elf? Ben tot nu toe eigenlijk echt teleurgesteld.

    Ik heb gisteren samen met mn zus (Maia/Pinkett) de eerste aflevering van seizoen 11 gezien, maar er zijn ook verder geen afleveringen van.. Begint pas net, dus hoe?
    Ikzelf had wel een beetje meer verwacht van de eerste aflevering, maar het moet nog een beetje opstarten, dus ik houd mijn gedachten er nog voor tot het wat meer vormt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Ik heb gisteren samen met mn zus (Maia/Pinkett) de eerste aflevering van seizoen 11 gezien, maar er zijn ook verder geen afleveringen van.. Begint pas net, dus hoe?
    Ikzelf had wel een beetje meer verwacht van de eerste aflevering, maar het moet nog een beetje opstarten, dus ik houd mijn gedachten er nog voor tot het wat meer vormt.

    Daar doelde ik op, of iemand de eerste aflevering had gezien en niet seizoen tien of zes of zo aan kijken was.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Daar doelde ik op, of iemand de eerste aflevering had gezien en niet seizoen tien of zes of zo aan kijken was.

    I know, er staat ook seizoen elf in je tekst. Maar het begint pas net, dus daarom vroeg ik me dat af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mulford schreef:
    -Enorme bump, sorry-
    Heeft er iemand de eerste aflevering van seizoen elf gekeken? Ben tot nu toe - ben de aflevering nog aan het kijken - eigenlijk echt teleurgesteld.

    Ik heb er naar gekeken ondanks dat ik season 10 een saaie ramp vond. Ik vind het wel oké, maar het is ook nog maar de eerste aflevering.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Ik heb er naar gekeken ondanks dat ik season 10 een saaie ramp vond. Ik vind het wel oké, maar het is ook nog maar de eerste aflevering.

    This. Alhoewel ik S10 wel mee vond vallen tho.
    En ik denk dat ik weer in de SPN mood moet komen, heb ik wel vaker met eerste afleveringen weer.

    Hetgeen wat ik wel tegen vond vallen was dat Rowena er niet eens in voorkwam, terwijl ze dus wel gevlucht was. Ze is nu een groot, roodharig vraagteken en in de eerste aflevering vind ik dat niet erg fijn. Crowley en Castiel kregen trouwens ook best weinig screentime, but hey again: first episode.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pinkett schreef:
    (...)
    This. Alhoewel ik S10 wel mee vond vallen tho.
    En ik denk dat ik weer in de SPN mood moet komen, heb ik wel vaker met eerste afleveringen weer.

    Hetgeen wat ik wel tegen vond vallen was dat Rowena er niet eens in voorkwam, terwijl ze dus wel gevlucht was. Ze is nu een groot, roodharig vraagteken en in de eerste aflevering vind ik dat niet erg fijn. Crowley en Castiel kregen trouwens ook best weinig screentime, but hey again: first episode.

    Wat ik vond tegenvallen was dat het voorspelbaar was dat Sam dan affected zou zijn met dat. Echt jammer dat ze zo gedaan hebben, meh, ik weet verder niet echt wat ik ervan zou vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben (pas) bij seizoen 9, dus hopelijk ben ik eind van dit jaar ook bij en kan ik elke week kijken. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wat vonden jullie echt een verrassing in de serie, guys?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    No damn idea waarom ik dit nu pas zie (waarschijnlijk omdat het uit 2013 komt wahah) maar waarschijnlijk ben ik een van de grootste spn fans die hier rondloopt, dus; hi.
    ik ben 100% trash en proud... Anyways

    Niet teleurgesteld in de eerste aflevering, het is heel slim eigenlijk dat ze Rowena er nog niet in hebben gedaan, dat geeft nog iets voor latere afleveringen. Er zat in deze aflevering al meer Destiel dan in de eerste helft van seizoen 10, dus ik ben zeker niet teleurgesteld :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    No damn idea waarom ik dit nu pas zie (waarschijnlijk omdat het uit 2013 komt wahah) maar waarschijnlijk ben ik een van de grootste spn fans die hier rondloopt, dus; hi.
    ik ben 100% trash en proud... Anyways
    Niet teleurgesteld in de eerste aflevering, het is heel slim eigenlijk dat ze Rowena er nog niet in hebben gedaan, dat geeft nog iets voor latere afleveringen. Er zat in deze aflevering al meer Destiel dan in de eerste helft van seizoen 10, dus ik ben zeker niet teleurgesteld :Y)

    Dat over Destiel: Neeeee, absoluut niet juist. Castiel kwam weinig in beeld en wanneer hij wel kwam, communiceerde hij niet met Dean. Behalve die ene keer dat hij belde. Ik begrijp tbh niet hoezo je dat vindt. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wooohooo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Pinkett schreef:
    (...)
    Dat over Destiel: Neeeee, absoluut niet juist. Castiel kwam weinig in beeld en wanneer hij wel kwam, communiceerde hij niet met Dean. Behalve die ene keer dat hij belde. Ik begrijp tbh niet hoezo je dat vindt. :'D


    Ik had me ingesteld op 0,0 Destiel. Gewoon geen. Ik wil je graag naar deze tumblr post verwijzen en dan punt 3 over Dean en Cas, dat beschrijft precies waarom ik er echt blij mee ben. Misschien ben ik daar een te die-harde shipper voor, dat ik zo op alle kleine details en dingetjes let :')


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Ik had me ingesteld op 0,0 Destiel. Gewoon geen. Ik wil je graag naar deze tumblr post verwijzen en dan punt 3 over Dean en Cas, dat beschrijft precies waarom ik er echt blij mee ben. Misschien ben ik daar een te die-harde shipper voor, dat ik zo op alle kleine details en dingetjes let :')


    Je kan het interpreteren als je wilt. Maar je kan er ook teveel van maken.


    Your make-up is terrible