• Omdat ik dacht dat Quizlet die wel kon gebruiken en omdat ik er geen kon vinden. Leuk om te praten over episodes, gedachtes en natuurlijk om al die leuke plaatjes en post te maken, want die zijn soms nog het leukste.
    Hierin kunnen spoilers voorkomen, maar het is wel zo aardig om informatie over de recentste afleveringen onder een spoilerknop te stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    De laatste afleveringen waren echt heel leuk, hahahaha.


    Your make-up is terrible

    Ik moet nog twee afleveringen af kijken en dan ben ik eindelijk bij seizoen zeven. Can’t wait. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 16:09 ]

    Supernatural is renewed voor een 11de seizoen! Wow, ik had echt verwacht dat 10 de laatste zou zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Supernatural is renewed voor een 11de seizoen! Wow, ik had echt verwacht dat 10 de laatste zou zijn.


    Dat ik nu pas deze topic heb gezien o.O

    Ik was ook erg geschrokken dat er nog een seizoen 11 kwam. Supernatural is dan toch wel 1 van de series met de meeste seizoen (dat onder de the CW staat dan he)? Ik had wel gelezen dat seizoen 11 specifieker om de karkaters zal gaan in Spn, maar dit kan ik wellicht niet officieel bevestigen, want de media is niet altijd betrouwbaar.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Sorry voor de reacties na elkaar maar ik heb een vraag:

    Kan er mij eens iemand uitleggen wat The Mark of Cain in elkaar zit bij Dean. Ik zit nog niet aan seizoen 9 maar wil het graag weten.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    hier moet nieuw leven in!

    Ik ben dan eindelijk begonnen met supernatural en ben bij seizoen twee, fucking clowns...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben bij seizoen vier c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chronos schreef:
    Ik ben bij seizoen vier c:


    We moeten nog even,

    vanaf seizoen 8 ben ik verplicht om met mijn vader te kijken. Hij heeft mij fan gemaakt, A big mistake hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik moet wachten op de nieuwe afleveringen dus ik hou me momenteel bezig om mijn beste vriendin te laten kijken :'D


    El Diablo.

    Weet iemand een goede site/programma waar ik Supernatural kan kijken? Liefst virusvrij ^^


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Weet iemand een goede site/programma waar ik Supernatural kan kijken? Liefst virusvrij ^^



    http://www.cokeandpopcorn.ch/tv-free-watch-supernatural-online.php


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    http://www.cokeandpopcorn.ch/tv-free-watch-supernatural-online.php

    Dankjewel ^^!


    You save everyone, but who saves you?

    Guys, ik kom er net achter dat ze Supernatural uitzenden op SBS9 in Nederland. Om tien over twaalf vanavond :'D.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    Guys, ik kom er net achter dat ze Supernatural uitzenden op SBS9 in Nederland. Om tien over twaalf vanavond :'D.


    ik moet eerst nog bijkijken :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    ik moet eerst nog bijkijken :Y)


    Volgens mij lopen hun ook nog achter. Als het goed is zenden ze nu seizoen zeven uit. (: Ik zoek het wel even op.

    EDIT: Ik kan er verder niets over vinden maar mensen zeggen dat het seizoen zeven is, inderdaad. Wel raar aangezien SBS9 pas net bestaat en ze meteen beginnen met seizoen zeven.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 12:37 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "