• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg, ik ben zoooo blij.*O*
    Alles loopt vandaag zo goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Avarosa schreef:
    (...)Ik wist dat ik naar het juiste muziekgenre luisterde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taiteilijan schreef:
    Mijn moeder is nu mijn fanfictions aan het lezen.

    Mijn. Moeder. Is. Nu. Mijn. Fanfictions. Aan. Het. Lezen.

    (zip)


    Mijn moeder heeft een van mijn Yaoi verhalen gelezen toen ik er niet was. Dat was pas erg want ze zei hoe goed het geschreven was en hoe goed ik eigenlijk die verkrachting beschreven heb D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Mijn moeder heeft een van mijn Yaoi verhalen gelezen toen ik er niet was. Dat was pas erg want ze zei hoe goed het geschreven was en hoe goed ik eigenlijk die verkrachting beschreven heb D:


    Ach ja, bekijk het van de positieve kant: ze zei niets over het feit dat het yaoi was! (hoop ik...)
    Als ik ooit yaoi zou schrijven en ze zou het ontdekken.... dan ben ik bang dat ze me opgeeft voor 'Ik heb het nog niet gedaan'.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ach ja, bekijk het van de positieve kant: ze zei niets over het feit dat het yaoi was! (hoop ik...)
    Als ik ooit yaoi zou schrijven en ze zou het ontdekken.... dan ben ik bang dat ze me opgeeft voor 'Ik heb het nog niet gedaan'.


    Lol, ach mijn ma doet dat niet, gelukkig. Ik heb het nog niet gedaan, lol. Klopt xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nana ik ben trots op je dat je dit voor elkaar hebt gekregen. Dit verdient een drankje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hou van The Matrix!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Lol, ach mijn ma doet dat niet, gelukkig. Ik heb het nog niet gedaan, lol. Klopt xD


    Gelukkig zijn het allemaal volwassenen die genoeg kinky dingen in hun tienerjaren hebben gedaan...
    (dit neemt niet weg dat ze waarschijnlijk gaat zeggen dat ze het jammer vindt dat ze na zeventien jaar geen abortus meer kan plegen)


    Searching heavens for another earth

    Shit hé, hoe moeilijk kan het zijn?!


    Valar Morghulis.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Gelukkig zijn het allemaal volwassenen die genoeg kinky dingen in hun tienerjaren hebben gedaan...
    (dit neemt niet weg dat ze waarschijnlijk gaat zeggen dat ze het jammer vindt dat ze na zeventien jaar geen abortus meer kan plegen)



    Whuuuuuuut? :|


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)


    Whuuuuuuut? :|


    Dat is een vaste grap hier zo, niks ernstigs. Is mijn moeders humor. xD


    Searching heavens for another earth

    Ahahaauw, dat was mijn scheenbeen! :'D
    Waarom kan ik ook nooit normaal in mijn bureaustoel zitten?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Dat is een vaste grap hier zo, niks ernstigs. Is mijn moeders humor. xD


    Damn, ik schrok al! Hahahah.


    OT; Dat 3D op die tv eh... je lijkt wel naast het lijk te staan man!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohgod, ik heb zin om een SA te schrijven, maar geen idee waarover.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb ook echt geen concentratie tot schrijven. Elke keer word ik weer naar Q getrokken..


    Stenenlikker