• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:



    :Y)

    Wow, just wow... Die sukkels zouden niet eens betaald mogen krijgen. Ik krijg ook geen geld als ik vals ga zingen.

    OT: Meh, ik mis je. Answer me!


    Take me to wonderland

    Zo. Boos.
    Could kill you at this moment, you motherfucking bastard.


    i put the fun in funeral

    Ugh, ik word serieus pissed om zoveel redenen..


    16 - 09 - '17

    Omg ik zwijmel wel over die tv mensen. Maar ik vergeet helemaal dat ik bijna een gratis tablet heb ook nog, die bij die tv zat! :3 Samsung galaxy tab 3 7.0inch :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt zin in de fotoshoot morgen, maar ik ben ook zenuwachtig. Wat kan ik in godsnaam verwachten? :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CityOwl schreef:
    Omg ik zwijmel wel over die tv mensen. Maar ik vergeet helemaal dat ik bijna een gratis tablet heb ook nog, die bij die tv zat! :3 Samsung galaxy tab 3 7.0inch :3


    Jealous. D:


    help

    Au volgens mij heb ik mijn botje gekneusd aan de zijkant van mijn voet D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dit is echt de 6e of 7e keer in 3 dagen dat ik Tarzan kijk. Het is gewoon zo cute en lief en leuk en what's all the hullabaloo about?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Ik heb echt zin in de fotoshoot morgen, maar ik ben ook zenuwachtig. Wat kan ik in godsnaam verwachten? :/


    Heel makkelijk, een fotograaf stelt jou allemaal houdingen voor waarin jij moet gaan staan en neemt dan de foto's. Je moet gewoon een beetje lachen en dan komt het helemaal goed ^^
    Zo eng is het niet (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, ik ben té ongeduldig! (no_chears) Maar ik wil zo graag antwoord. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zin in chips. Midden in de nacht.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    This makes me só sad. How can people be so cruel?
    R.I.P.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 0:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Heel makkelijk, een fotograaf stelt jou allemaal houdingen voor waarin jij moet gaan staan en neemt dan de foto's. Je moet gewoon een beetje lachen en dan komt het helemaal goed ^^
    Zo eng is het niet (:


    M'n ma en zus hebben afsgesproken dat ze gekke bekken gaan trekken want mijn lach lijkt vreselijk nep op foto's tenzij 'ie echt is. En ik wil liever glimlachen. En portretfoto's waar ik heel serieus kijk en whatever, het boeit je toch niet. x]

    OT: Waarom laad Tarzan niet? Verdomme, ik ga nu dood of zo, ik heb Tarzan nodig om deze nacht rustig door te komen met een Phil Collins-stem die alsmaar in mijn droom/hoofd zing of whatever. Ik ben raar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ok, hoe werkt dit ding?
    Er is een kleine kans dat ik beter zal slapen deze nacht, maar eerst moet ik toch te weten komen hoe die verdamper werkt. :x


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Disnerd schreef:
    (...)

    M'n ma en zus hebben afsgesproken dat ze gekke bekken gaan trekken want mijn lach lijkt vreselijk nep op foto's tenzij 'ie echt is. En ik wil liever glimlachen. En portretfoto's waar ik heel serieus kijk en whatever, het boeit je toch niet. x]

    OT: Waarom laad Tarzan niet? Verdomme, ik ga nu dood of zo, ik heb Tarzan nodig om deze nacht rustig door te komen met een Phil Collins-stem die alsmaar in mijn droom/hoofd zing of whatever. Ik ben raar.

    Doet het wel hoor, anders zou ik niet op je post ingaan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.