• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    And again, i feel rediculously alone... i need a big hug goddamnit. Why does this happen to me, why now?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eigenlijk is die verandering echt rete irritant.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I am stuck in this fucking rathole.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat was een productief dagje...
    Dus niet .-.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Soms irriteren mensen me met hun praatjes over ufo's. Als de aliens dommer zijn dan wij vind ik het niet zo interessant en zijn ze slimmer dan wij, dan hadden ze ons al lang gevonden. Klaar uit.


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Soms irriteren mensen me met hun praatjes over ufo's. Als de aliens dommer zijn dan wij vind ik het niet zo interessant en zijn ze slimmer dan wij, dan hadden ze ons al lang gevonden. Klaar uit.

    Wie zegt dat ze niet al lang onder ons leven?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BluesSister schreef:
    Soms irriteren mensen me met hun praatjes over ufo's. Als de aliens dommer zijn dan wij vind ik het niet zo interessant en zijn ze slimmer dan wij, dan hadden ze ons al lang gevonden. Klaar uit.

    Lol, whut? Dus zouden ze bv. 10 IQ punten meer hebben dan de slimste persoon op de aarde kunnen ze ons meteen vinden. Als iemand slimmer is betekent het niet meteen dat ze alles kunnen. Jou logica is dus nogal scheef als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 19:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You just confessed to me but I not know what to do with you... Keeping in my mind I'm not over my ex yet...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb zo'n hekel aan foutief Engels.

    Ugh. Fml. Ik heb gewerkt van 12:00 tot 17:00. Zal je wel denken, dat is niet zo lan. Maar dat is het dus mooi wel als je dik wordt afgesnauwd door iedereen, omdat je het zogenaamd allemaal niet goed doet. Ik doe ook maar mijn best for fucks sake.


    26 - 02 - '16

    LoveLost schreef:
    You just confessed to me but I not know what to do with you... Keeping in my mind I'm not over my ex yet...

    Deze zin moet meedoen aan Make that the cat wise.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:00 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gelukkig nieuwjaar.

    Mijn zus staat op het punt om te bevallen. Ze 7 weken tevroeg. Ze proberen dat het nog twee weken belijft zitten

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:02 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Morticia schreef:
    I am stuck in this fucking rathole.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol, whut? Dus zouden ze bv. 10 IQ punten meer hebben dan de slimste persoon op de aarde kunnen ze ons meteen vinden. Als iemand slimmer is betekent het niet meteen dat ze alles kunnen. Jou logica is dus nogal scheef als je het mij vraagt.


    Ja je hebt gelijk... Nou ja, ik ben ook behoorlijk scheef.


    I dress to kill, but tastefully

    Wat zou ik toch zonder je moeten?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Howly crap... Mijn oude huis is in de fik gestoken, Jesus Christ. Had dat niet verwacht...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial