• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Please shoot me. (cat)

    Ben ik voor de verandering eens met iets serieus bezig, zit met het vliegerlied in mijn hoofd.
    Het helpt me echt niet, aaargh. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ben ik gek aan het worden? http://prntscr.com/2fnfzg


    Some people are art and do art at the same time

    My god, ik heb zojuist een geweldig boek gevonden om mijn obsessie bij de vullen O.o Jammer dat het dertig euro is en ik werkloos ben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hou op met bekakte foto's nemen en er dan The Hungergames-quotes bij te zetten. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gifts schreef:
    Ben ik gek aan het worden? http://prntscr.com/2fnfzg

    Nee.

    OT: Soms heb ik echt een schijthekel aan mezelf. Waarom kon ik mezelf niet eerder zover krijgen om te gaan. Nu is het qua reistijd en geld niet meer waard, ugh. Het ergste is, nu zit ik in een nog grotere tweestrijd. Ik wil zo graag gaan, maar... aksdahsdladads. FML

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is de reden dat je wodka verkoopt in een glazen fles in vorm van een doodshoofd? Dat zijn nou van die dingen die ik echt niet snap....


    I dress to kill, but tastefully

    Waarom spam ik altijd zoveel. Slecht gewoonte van me.

    Aaaargh. Gaan of niet gaan, gaan of niet gaan... Ik kan er niet tegen. Ik word gek!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja hoor, steek maar vuurwerk af voor onze deur. Als jouw hand er af vliegt heb jij een probleem, niet ik


    I dress to kill, but tastefully

    Waarschijnlijk ga ik morgenochtend heel erg honger hebben... Ik heb geen fatsoenlijke avondmaaltijd gehad, maar ik voel me nu wat misselijk waardoor ik niks wil eten.


    Stenenlikker

    Onrustig, onrustig, onrustig. Goooddaaamn.

    Waarom schrijven er zoveel mensen van die negatieve verhalen. Ik snap dat het makkelijk is om over de tragedie van iemands leven te schrijven gepaard met een paar lichtpuntjes, maar de echte grote schrijvers die weten erin te slagen om op een tragische, maar realistisch (wat vaak ook nog weleens ontbreekt in zulke verhalen, niet allemaal) manier lezers ervan te overtuigen dat iemands leven nog niet zo slecht is, ook al zouden de goede dingen nooit kunnen opwegen tegen de vele slechte dingen die gebeuren. Ik word een beetje moe van die cynische kijk op het leven van zoveel mensen. Tís gewoon niet origineel meer -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Seven Nations Army helpt me door deze paar uren van het kijken van darten. Ik moet toegeven, van Gerwen heeft een goede muzieksmaak. :Y)


    :)

    God, wat voel ik me verschrikkelijk. Hoofdpijn als de tering, en die misselijkheid maakt het er niet fijner op. Zomenteen m'n bed al in en vroeg slapen.

    wow echt veel mensen zijn hier depresief ofz