• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Avarosa, Aragog, madeupyou, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)


    Deelnemers onder het thema Historisch (gekozen door Square)
    xLout met Een enkele Vlinder
    Jaico met De bloedbruiloft
    xxSummerxx met Unbreakable
    Phantasticae met Schaduwen

    Deelnemers onder het thema Sci-Fi (gekozen door de crew)
    Kyubey met Deathly Touch.
    Phyrishton met Het Laatste Conflict
    Bheliom met Perfectie
    Empyrean met Grim Reaper
    Thranduils met Het Zien van Sterren
    Idylle met Dwalen
    Vivant met Light 'em Up
    Insurgent met Tormentor

    Deelnemers onder het thema Horror-Thriller (gekozen door de users)
    Fili met Seven sisters
    Gifts met Possession
    SapphireBlue met Lost darkness
    Latier met Stille vijand
    DarkSavior met The Lost Child
    Traitor met Bedtime Lullaby
    Imagines met Obseratum


    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2014 - 19:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Werk je met POV wissel?


    Ja, daarom leek het me handig om die plaatjes dan te hebben


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vivant schreef:
    (...)

    Ja, daarom leek het me handig om die plaatjes dan te hebben
    Ik zal het eens vragen bij de rest van de crew. Het is inderdaad handig, maar ik denk dat je dan doorheen je verhaal de mensen te veel naar die personages laat kijken en niet naar je zelf uitgewerkte personages. Ikzelf zou het dus niet doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik zal het eens vragen bij de rest van de crew. Het is inderdaad handig, maar ik denk dat je dan doorheen je verhaal de mensen te veel naar die personages laat kijken en niet naar je zelf uitgewerkte personages. Ikzelf zou het dus niet doen.


    Oké, dan haal ik die personen op de plaatjes weg :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vivant schreef:
    (...)

    Oké, dan haal ik die personen op de plaatjes weg :]
    Het zijn hele mooie plaatjes en ik zou ze zelf ook zeker om die reden gebruiken, maar hopelijk snap je ook het andere standpunt. Ik ben blij dat je het begrijpt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zou ik misschien ook mee mogen doen?
    Onder de catagorie Historisch met mijn verhaal Unbreakable


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    xxSummerxx schreef:
    Zou ik misschien ook mee mogen doen?
    Onder de catagorie Historisch met mijn verhaal Unbreakable


    • Je neemt pas definitief deel aan deze wedstrijd indien er een link van je story in het topic wordt gepost. Het is toegestaan om van creaties te veranderen, maar je kunt slechts twee maal van creatie veranderen doorheen de hele wedstrijd! Denk dus goed na voor je iets inzendt!

    Mensen lees de regels eens!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)

    • Je neemt pas definitief deel aan deze wedstrijd indien er een link van je story in het topic wordt gepost. Het is toegestaan om van creaties te veranderen, maar je kunt slechts twee maal van creatie veranderen doorheen de hele wedstrijd! Denk dus goed na voor je iets inzendt!

    Mensen lees de regels eens!
    Ik lees de regels :W


    Dit plaatje is mn leven


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ^ The lord is testing me. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    ^ The lord is testing me. :W
    Nah, ik pak gewoon elke kans aan om die gif te posten..


    Zoals nu *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dwalen

    “Het leven is er om fouten te maken. Maar hoe maak je een fout? Hoe doe je iets goed? Wat doe je überhaupt?
    In mijn visie maak je keuzes. Het leven is keuzes maken en afhankelijk van het doel wat je voor jezelf hebt gekozen, kunnen andere keuzes goed of fout zijn.”


    Jaren geleden heeft er een epidemie gewoed waar de ziekenhuizen niet tegen bestand waren. Deze epidemie is door menselijke invloed op gang gekomen en is op natuurlijke wijze weer gestopt.
    Door het gebrek aan aandacht van de mensheid voor hun gastvrouw, werd de aarde ziek. Deze ziekte, sloeg over op de mensheid. Er werden mensen ziek. Er gingen mensen dood.

    “Ik heb dingen gedaan die niet verstandig waren. Ik doe nog steeds dingen die niet verstandig zijn. Mijn menselijkheid dwingt me soms de verkeerde keuzes te maken. Gelukkig doe ik ook nog dingen goed, anders zou ik niet weten hoe ik er nu voor zou staan.”

    Met uiteindelijk de helft van de wereldbevolking moest de mensheid door. De aarde is er weer bovenop gekomen, maar of de mens er beter uit is gekomen… Daar wordt nog over gespeculeerd.

    “Keuzes van andere mensen kunnen die van jou beïnvloeden. De richting die mijn keuzes mij op sturen veranderd steeds. Mijn keuzes zijn wispelturig, mijn koers niet te voorspellen.”

    Landsgrenzen zijn verlegd. Nieuwe naties zijn de grond uit gestampt. Andere mensen hebben de macht gegrepen. De natuur is veranderd, is ruwer geworden.
    Het land wat vroeger het vlakke Engeland was, is nu een rotsachtig gebied geworden. De contrasten zijn vergroot.

    “Het leven is een constante oorlog. En keuzes zijn het sterkste wapen.”

    Genre: Sci-fi.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:39 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Vivant schreef:




    Mag je deze plaatjes nou wel of niet boven je hoofdstukken gebruiken?


    Oeh, welke story is dat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oeh, welke story is dat?


    Oh, oh, oeps. Ik ben me vergeten op te geven met m'n verhaal. Niet zo handig :s




    Wanneer mensen dingen niet weten,
    en ze zoeken naar de verlichting,
    Wanneer mensen niet weten waarom hun geliefde verdwijnen,
    en ze zoeken naar een manier om te wreken,
    Wanneer mensen niet weten of alles weer hetzelfde zal zijn,
    en ze zoeken naar hun antwoorden,
    wil iedereen het licht weer zien.




    In this dance of the dead,
    We're all looking for enlightenment.
    In this dance of the dead,
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.



    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij
    † Doet mee voor Story of the Year


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Unbreakable



    Het is het jaar 1942. Louisa woont in Nederlands-Indië met haar vader, moeder en haar zus Elisabeth. Haar vader, die dokter is, wordt weggestuurd om mensen te helpen in Kalimantan. Louisa, die zelf in Surabaya woont, laat haar vader beloven haar iedere dag een brief te schrijven. Op een gegeven moment krijgt ze geen brieven meer van haar vader en moet ze zelf, als 13-jarige, naar een concentratiekamp. Zal ze het overleven en haar vader ooit weer terug zien?



    Voor SOTY 2014
    Genre: Historisch
    Dit verhaal staat alleen op Quizlet en is geschreven door xxSummerxx

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:50 ]


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song



    Even the people you love lie to you.



    Real monsters don't exist, only people who make you believe you are.




    ~ Geschreven voor Story of the year
    ~ Ik houd me niet aan taboes en ik overschrijd grenzen.
    ~ Start: ...


    Science Fiction


    Take risks and conquer your fears.

    Vivant schreef:
    (...)[/center]

    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij
    † Doet mee voor Story of the Year


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    Hier was je toch al aan begonnen voor SOTY?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried