• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Avarosa, Aragog, madeupyou, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)


    Deelnemers onder het thema Historisch (gekozen door Square)
    xLout met Een enkele Vlinder
    Jaico met De bloedbruiloft
    xxSummerxx met Unbreakable
    Phantasticae met Schaduwen

    Deelnemers onder het thema Sci-Fi (gekozen door de crew)
    Kyubey met Deathly Touch.
    Phyrishton met Het Laatste Conflict
    Bheliom met Perfectie
    Empyrean met Grim Reaper
    Thranduils met Het Zien van Sterren
    Idylle met Dwalen
    Vivant met Light 'em Up
    Insurgent met Tormentor

    Deelnemers onder het thema Horror-Thriller (gekozen door de users)
    Fili met Seven sisters
    Gifts met Possession
    SapphireBlue met Lost darkness
    Latier met Stille vijand
    DarkSavior met The Lost Child
    Traitor met Bedtime Lullaby
    Imagines met Obseratum


    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2014 - 19:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xLout schreef:
    Mag ik wat vragen, hoe voeg je een plaatje in als je een verhaal aanmaakt? Ik zou het namelijk echt niet weten.

    [IMG ] Hier de url [/IMG]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn idee lijkt best wel knullig: door het tijdreizen is het dan wel Science-Fiction, maar het speelt zich gewoon in de late middeleeuwen af en het tijdreizen gaat via óf de lui uit de middeleeuwen óf de lui uit het heden met een wat een artefact lijkt maar uiteindelijk een eeuwenoud tijdreisinstrument is uit de middeleeuwen waarbij ze een queeste moeten volbrengen met dergelijke gevaren. Natuurlijk ga ik het wat opleuken hier-en-daar, maar ik wou er fantasy-items uit laten, maar wel spelen met adel e.d. Daardoor kan het ook 16e eeuws worden, maar dat vind ik eigenlijk nét te modern, so Idk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lol, Square had hetzefde genre gekozen als ik xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    EIias schreef:
    Vraag: Mag je titel een woord zijn uit een andere taal dan Engels? Aangezien ik dus een Spaans woord wil doen en dan wil ik op de voorkant de betekenis ervan neerzetten ervan die dan weer vertaal wordt naar het Nederlands :']

    Combattant schreef:
    Goede vraag, ik wil mijn titel ook graag in het Frans :3


    Zolang het alleen de titel is, is het prima als je het in een andere taal doet. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorry, er staat een foutje in de beginpost ^^

    Deelnemers onder het thema Horror-Triller (gekozen door de users)


    't Is volgens mij Horror-Thriller.


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    (...)

    Zolang het alleen de titel is, is het prima als je het in een andere taal doet. ^^


    Oke. Er zal alleen 1 Spaanse zin staan waarin de betekenis van het woord wordt uitgelegd en daaronder dan de vertaling van de uitleg. Maar dat is alles wat in een andere taal wordt gedaan ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Een verhaal in de categorie Historisch, mag toch ook op een waargebeurd moment zijn gebaseerd? :W
    En mogen historische figuren wel in je verhaal zijn verwerkt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    Een verhaal in de categorie Historisch, mag toch ook op een waargebeurd moment zijn gebaseerd? :W
    En mogen historische figuren wel in je verhaal zijn verwerkt?


    Natuurlijk mag het op een waargebeurd moment zijn gebaseerd. Dat is meestal wel het geval bij historische verhalen.
    En op het tweede is al antwoord gegeven. Ja, ermogen historisch figuren in je verhaal zijn verwerkt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Square schreef:
    (...)

    Zolang het alleen de titel is, is het prima als je het in een andere taal doet. ^^


    Oke, dankjewel :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Wat vinden jullie? lijkt dit op de hunger games?
    Ja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly




    Parijs 1572
    Overal was het rood. Overal lag bloed. Overal dode en gillende mensen.
    Ik hoorde een heldere, maar toch ook angstige stem. De stem van mijn geheime geliefde, Camille.
    Mijn Camille, zo mooi als de maan.
    Zo mooi dat ze was.
    Ze riep mijn naam.
    Maar voordat ik bij haar kon zijn, lag ze al op de grond.
    Dood.
    Haar bruine ogen, waar altijd een glinstering in zat, keken nu kil naar boven.

    Ik ben William en dit is mijn verhaal.


    Genre: Historisch

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 18:48 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Iedereen heeft helemaal van die übercoole ideeën en supermooie covers en alles O.O hoe doen jullie dat toch?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Iedereen heeft helemaal van die übercoole ideeën en supermooie covers en alles O.O hoe doen jullie dat toch?

    Photoshop kan wonderen verrichten :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh, is hier iemand goed in covers maken?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Ugh, is hier iemand goed in covers maken?


    Ga naar een coverstore.


    Your make-up is terrible