• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Avarosa, Aragog, madeupyou, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)


    Deelnemers onder het thema Historisch (gekozen door Square)
    xLout met Een enkele Vlinder
    Jaico met De bloedbruiloft
    xxSummerxx met Unbreakable
    Phantasticae met Schaduwen

    Deelnemers onder het thema Sci-Fi (gekozen door de crew)
    Kyubey met Deathly Touch.
    Phyrishton met Het Laatste Conflict
    Bheliom met Perfectie
    Empyrean met Grim Reaper
    Thranduils met Het Zien van Sterren
    Idylle met Dwalen
    Vivant met Light 'em Up
    Insurgent met Tormentor

    Deelnemers onder het thema Horror-Thriller (gekozen door de users)
    Fili met Seven sisters
    Gifts met Possession
    SapphireBlue met Lost darkness
    Latier met Stille vijand
    DarkSavior met The Lost Child
    Traitor met Bedtime Lullaby
    Imagines met Obseratum


    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2014 - 19:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Combattant schreef:
    (...)

    Wat vinden jullie? lijkt dit op de hunger games?


    Het idee van jongeren en een arena is heel typerend voor THG, en dat terwijl ik nog nooit één seconde film heb gezien of maar één woord heb gelezen uit de boeken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hm, het kan ook dat het er zo erg op lijkt, maar dat als je het verhaal leest van gedachte veranderd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mijn verhaal gaat over interdimensionale drugshandel. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ga eventueel mee doen. Moet eerst even bedenken wat ik ga doen. Het wordt sowieso horror-thriller, 'cause my mind is fucked up.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik denk dat je het idee goed kan gebruiken, alleen zou ik in het laatste de arena veranderen in iets anders. Je kan misschien ook doen dat ze in een glazen cel of zo één op één moeten vechten om te kijken wat de uitwerking is van die chemische zooi. Dan lijkt het helemaal niet meer op the Hunger Games.


    SSSTTT! Je verpest het plot xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Alleen nog een titel en BAM! ik heb het ;)

    Interdimensionale drugshandel? Cool .... zijn marsmannetjes de politie....

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 17:59 ]


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Square schreef:
    (...)

    Je mag wel inspiratie halen uit een liedje, maar als er een verhaal in wordt verteld en dat is wat je wilt uitschrijven, mag het weer niet, want dan is het niet meer jouw idee. Het ligt er een beetje aan hoe je dat wilt doen en in hoeverre het je eigen idee is.

    Oké, het is namelijk niet de betekenis van het liedje, maar het liedje letterlijk genomen denk ik. Het is lastig uit te leggen. Is het goed als ik een pb stuur met het idee? Dan weet ik zeker of het mag.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SapphireBlue schreef:
    Alleen nog een titel en BAM! ik heb het ;)

    Interdimensionale drugshandel? Cool .... zijn marsmannetjes de politie....


    Nee, geen aliens haha. Het speelt zich enkel af in andere dimensies van de aarde.


    Your make-up is terrible

    Combattant schreef:
    (...)

    SSSTTT! Je verpest het plot xd

    Oh oeps x3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Combattant schreef:
    (...)

    The testing?


    Ja geen idee waarom :3 Maar daar werden eigenlijk ook kinderen 'ontvoerd' maar dan om leiders te worden van de toekomst. Maar bij de 4de opdracht werden ze eigenlijk ook in een arena gestopt maar moesten dan de finish halen in . Het boek lijkt ook op sommige punten op de hunger games vandaar denk ik aan The Testing. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lizor schreef:
    (...)
    Oh oeps x3


    Zoiets was wel de bedoeling, maar ik kan inderdaad de arena beter veranderen in iets anders...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Allison ‘Alley’ Davis staat bekend als het doorsnee type. Er is niks bijzonders aan haar leven, ze woont in een normaal huis met een normaal gezin. Ze gaat naar een normale school, waar niks bijzonders of speciaals gebeurd.

    Deze dag lijkt op alle dagen in haar leven. Een gewone, doodnormale dag zonder bijzonderheden. Maar daar vergist Alley zich toch in. Want wat moet je doen als blijkt dat je niet thuis in Amsterdam bent wakker geworden, maar in een kamer in een hotel in Rome? Wat als je ergens heen bent gehaald voor een belangrijke reden, terwijl je zelf geen idee hebt waarvoor? Wat als je leven op het punt staat drastisch te veranderen?

    Johnas Eliot Mason heeft in zijn –tot nu toe- korte leven veel rare opdrachten gehad, maar deze keer lijkt het wel de vreemdste zaak ooit te zijn. Want, om even te zeggen, een wildvreemde vijftienjarige meenemen naar Rome is niet de alle normaalste zaak. En het lijkt nog vreemder te worden als deze tiener zich niks kan herinneren over wat er is gebeurd. Want hoe nu verder? Samen met haar moet hij de missie zien te voltooien, maar tegelijkertijd moet zij haar geheugen terug zien te krijgen. Een niet al te makkelijke missie, als ze ook nog met de dood worden bedreigd.

    Bovenstaand Genre: Thriller
    Dit verhaal is geschreven voor SOTY.

    Lost Darkness



    Cover komt nog, ik ga proberen in de vakantie hem te tekenen. Mag je trouwens binnen je verhaal van titel veranderen? Ik heb het idee dat het toch nog een keer gaat veranderen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 18:04 ]


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Mensen, er is een praattopic...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag ik wat vragen, hoe voeg je een plaatje in als je een verhaal aanmaakt? Ik zou het namelijk echt niet weten.


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    xLout schreef:
    Mag ik wat vragen, hoe voeg je een plaatje in als je een verhaal aanmaakt? Ik zou het namelijk echt niet weten.


    Simpel! Hier staat alles uitgebreid uitgelegd. (:


    Some people are art and do art at the same time