• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Avarosa, Aragog, madeupyou, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)


    Deelnemers onder het thema Historisch (gekozen door Square)
    xLout met Een enkele Vlinder
    Jaico met De bloedbruiloft
    xxSummerxx met Unbreakable
    Phantasticae met Schaduwen

    Deelnemers onder het thema Sci-Fi (gekozen door de crew)
    Kyubey met Deathly Touch.
    Phyrishton met Het Laatste Conflict
    Bheliom met Perfectie
    Empyrean met Grim Reaper
    Thranduils met Het Zien van Sterren
    Idylle met Dwalen
    Vivant met Light 'em Up
    Insurgent met Tormentor

    Deelnemers onder het thema Horror-Thriller (gekozen door de users)
    Fili met Seven sisters
    Gifts met Possession
    SapphireBlue met Lost darkness
    Latier met Stille vijand
    DarkSavior met The Lost Child
    Traitor met Bedtime Lullaby
    Imagines met Obseratum


    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2014 - 19:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Perfectie

    Perfectie:
    Volkomenheid, Volmaaktheid; Eminentie, Excellentie, Uitmuntendheid, Uitnemendheid, Voortreffelijkheid

    Menselijkheid:
    Humanitas, Humaniteit, Menslievendheid, Vriendelijkheid, Welwillendheid, Zachtheid.


    2517 N.C.
    Julian ontwaakt op een operatie tafel zonder enige herinnering hoe hij hier terechtkwam. Hij ontmoet de jonge wetenschapper Tynke. Bijna elke mens wordt intussen gecontroleerd door de chip die tientallen jaren geleden uitgevonden werd om het leven van de mens makkelijk te maken omdat hierop informatie kon worden opgeslagen. Tynke heeft Julians chip verwijderd waardoor hij de controle over zijn lichaam terug heeft. Samen met een elektronische kat genaamd Sidney gaan ze opzoek naar een manier om de menselijkheid de controle weer terug te geven. Tynke weet echter meer dan ze toe wil geven en voor haar staat veel meer dan alleen de menselijkheid op spel.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow



    [COVER KOMT!]


    De zes-jarige Alice heeft sinds kort alleen maar nachtmerrie's.
    Ze weet echter niet dat al haar nachtmerrie's worden opgenomen door een andere dimensie.
    Als Alice vast zit in een andere dimensie kunnen al haar angsten haar confronteren.
    En om een uitweg te vinden moet ze een pure ziel vinden, die net als zij in de andere werkelijkheid vast zit.
    Zal ze een uitweg kunnen vinden? En zal de pure ziel haar geloven?
    Een verhaal over sterke wil, vertrouwen en angst. Durf jij het aan?



    'Je kan nergens heen, nergens naartoe. Je bent alleen en overgeleverd aan mij!'


    -Horror/Triller-

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 22:26 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Grim Reaper
    "Ik vraag me af hoe het vroeger was."

    Na een derde wereldoorlog dat gevolgd werd door een apocalyps is niets meer op aarde hetzelfde. Land is niet veilig meer door giftige gassen, radioactiviteit, gemuteerde wilde dieren en de Abandoned - gemuteerde, moordlustige mensen. De mens moest gedwongen op zee gaan leven. Gigantische steden en wegnetwerken zijn gebouwd om te overleven en nieuwe technologie ontstond. Eerst leefde iedereen nog in vrede naast elkaar totdat de Society (overheid, koninklijk huis, hun aanhangers op de Atlantische Oceaan) een leger begon te bouwen. Een leger met mensen die robotlichaamsdelen kregen zoals armen met klauwen, vleugels of mechanische ogen. De Society beweerde deze nodig te hebben 'gewoon voor de zekerheid', maar velen wisten dat de Society andere plannen had. Er braken mensen weg van de Society en zo ontstonden de Rebellen. Zij leven nu op stukken land waar radioactiviteit en de activiteit van de Abandoned laag is. En oorlog woedt nu al decennia tussen de twee groepen.

    De zeventienjarige Frances 'Fanny' werd vijf jaar geleden in de oceaan gevonden door de Rebellen. Geen herinneringen, alleen tekens dat zij één van de robot soldaten was van de Society. De Rebellen namen Fanny onder hun vleugel en houden haar verborgen van de buitenwereld. Niet alleen door haar hulpeloosheid. Ook omdat haar gezicht op honderden 'WANTED' posters staat en ze vervolgd wordt door Grim Reapers (de Jager Sectie van de robot soldaten).
    Wat is er in haar verleden gebeurd?

    Genre: Sci-Fi


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Hoe zet je zo'n link dat je kan aanklikken naar je verhaal toe en hoe plaats je een trailer


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Hoe zet je zo'n link dat je kan aanklikken naar je verhaal toe en hoe plaats je een trailer
    Aanklikbare tekst[ /url]
    Een trailer moet je uploaden naar internet en die moet je dan tussen [youtube] [ /youtube] plaatsen volgens mij


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Oke dank je wel. Want wil namelijk weten omdat iemand gaat een trailer maken van mijn verhaal
    Oh, dan stuurt ze waarschijnlijk gewoon de url naar jou, die je dan tussen [youtube] en [/ youtube] moet zetten (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    (...)Oh, dan stuurt ze waarschijnlijk gewoon de url naar jou, die je dan tussen [youtube] en [/ youtube] moet zetten (:


    Oke, alleen wachten totdat trailer en cover gemaakt zijn dan plaatsen mijn verhaal


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Yay, ik mag ook! *O*

    Obseratum || Horror-Thriller




    Elizabeth Carter is een gevreest meisje. Nadat ze een discotheek heeft afgebrand en daarbij vele mensen heeft verwond wordt ze naar een Engelse kostschool voor rebellerende jongeren gestuurd. Al snel word ze in sectie vijf geplaatst, de meest beruchte sectie. Het is niet gebruikelijk dat een meisje al zo snel daar wordt geplaatst, daarom deelt ze haar kamer met een jongen. Ze zijn beide erg fel en uitdagend. Elizabeth begint zich te irriteren aan de jongen en wilt hem het liefst zo snel weg hebben. De jongen daaraantegen is vastbesloten om haar hart voor zich te winnen. Maar Carter is gesloten geworden door het harde leven. Daarbij komt er een nieuwe psycholoog bij hen op school. Elizabeths kamergenoot word jaloers en vermoord hem bij zijn eigen sessie. De jongen krijgt onmogelijk veel problemen en trekt Elizabeth er mee in.



    © Imagines

    Ik ga er eens over nadenken...


    16 - 09 - '17

    Ik heb een idee! Ik ga het nu even opschrijven en een cover maken (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb een idee uitgewerkt en moet alleen nu nog de cover en echt meer details eraan toevoegen ^_^ but I got something, though not in the genre I wanted in the first place.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.




    Mag je deze plaatjes nou wel of niet boven je hoofdstukken gebruiken?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vivant schreef:
    Mag je deze plaatjes nou wel of niet boven je hoofdstukken gebruiken?
    Werk je met POV wissel?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 10:53 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Het is het jaar 3004. Natuurrampen die miljoenen mensen het leven hebben gekost konden afgeweerd worden door technologie en een nieuwe heerschappij heeft mensen van oorlogen verlost. Vrede heerst, maar er is een hoge prijs voor betaald.
    De grote steden worden bedekt door gigantische koepels die hoog boven de wolken reiken en hoewel de technologie in de steden een hoogtepunt heeft bereikt gaat het normale leven van alledag rustig door.

    Althans, dit is wat men denkt.

    Wanneer de achttienjarige Emily codes ontvangt van een mysterieuze man is het aan haar de taak om de wereld te laten zien dat ze opgesloten leven. Maar gevaarlijke mensen die de codes zelf willen bemachtigen zullen er niet twee keer over na denken om op te ruimen wat hen in de weg staat.
    Emily begint een race tegen de klok om de codes naar de koning te brengen voor het te laat is.


    Sci-fi

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:02 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •