• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || BuzoIic - Bedreigt Niall Horan
    - Joél Lucas Lockwood || SiIhouette - Bedreigt Harry Styles
    - Jacelyn Aimee Everald || Woodley - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Reservatie || Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||BuzoIic
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Louis || Riley Alexia Tomlinson || Silhouette
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevult uit het oude rollentopi



    In te vullen lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik Louis?


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik Hazza?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magicales schreef:
    Mag ik Hazza?


    Kijk, zo mag ik het horen ;3


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik ook iemand? Ehm... Een goede vriendin van Louis?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol:
    Swagmaster from Doncaster.
    Naam:
    Louis William Tomlinson.
    Innerlijk:
    Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan 21 zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes, maar dat betekent niet dat hij ook daadwerkelijk gay ís. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin over heeft en van haar houdt met heel zijn hart.
    Uiterlijk:




    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:12 ]


    "Family don’t end in blood”

    SnowHeart schreef:
    Mag ik ook iemand? Ehm... Een goede vriendin van Louis?


    Oke


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Ontvoerder
    Naam:
    Joél Lucas Lockwood
    Innerlijk:
    Joél is zeer sadistisch ingesteld, hij heeft er totaal geen moeite mee om door iemands lijf een mes te gooien, dat doet hij met plezier zelfs. Joél toont geen emoties. Het is alsof hij geen emoties heeft, die heeft hij wel, maar die toont hij alleen bij de mensen die hij echt vertrouwt. Dat zijn de gevangenen dus niet. Joél is bijna altijd bot of kil tegen mensen die hij niet mag, je zult alleen zijn aardige - ik zien als hij je vriend is en je daadwerkelijk vertrouwt, iets wat Joél niet snel doet, aangezien zijn vertrouwen tot nu toe de meeste keren zijn misbruikt door zijn oude 'vrienden'. Joél is ook best wel snel bezorgd om iemand, dat komt omdat hij een jonger zusje heeft en hij wil niet dat er iets met haar gebeurd. Hetzelfde geldt voor zijn vrienden. Al zal je het misschien niet denken, maar Joél kan best wel behulpzaam zijn, althans voor zijn vrienden dan. Het liefste wil hij bij de gevangenen stuk voor stuk een mes in hun keel steken.
    Uiterlijk:

    .
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Martelen, mensen bewerken met zijn mes.
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):
    Harry Styles
    Extra:
    Hij is een zéér goede messenwerper, het maakt niet uit hoe hij gooit, hij zal je altijd raken. Verder is hij gaan ontvoeren omdat zijn zusje een enorme fan van One Direction is en zij de laatste keer heel erg genegeerd is door hun. Joél wil koste wat het kost zorgen dat One Direction zal boeten voor dat en dat ze alleen nog maar aandacht geven aan haar.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    LOGAANN.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    LOGAANN.

    MHAHAHA. Ik heb overgenomen van oude Rollentopic :3


    That is a perfect copy of reality.

    Asdfghjkl. Logan :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    Asdfghjkl. Logan :3


    Doe jij dan weer Alexandra? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Natuurlijk ^^ Even mijn laptop opstarten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Ontvoerder
    Naam: Jacelyn Aimee Everald
    Innerlijk: Jacelyn, ook wel Jace is een kwaadaardig mens die niets om anderen geeft. Ze ziet zichzelf graag hoog op de lat en laat niets merken van emoties. Ze acteert graag, wel alleen om mensen te manipuleren. Jace is iemand die bij haar standpunt blijft en niks aan zichzelf verandert. Ook is ze iemand die graag mensen pijn doet, tot op het randje van de dood. Jace is wel iemand die heel diep in haar hart een zachtaardig persoon is. Haar hobby's zijn voornamelijk boogschieten en messen werpen in een dartbord. Als je Jace eenmaal kent en respecteert zoals ze is, kan ze aardig zijn tegen je en een goede vriendin voor je zijn.
    Uiterlijk:



    Idee om uit te voeren: Ze wilt het tegengestelde laten zien aan haar moeder, dat ze onafhankelijk is en degelijk wel een vriend kan krijgen - een rijk leven leiden zonder haar. Ze wilt het geld van Louis, dat is alles.
    Bedreigt van 1D: Louis Tomlinson
    Extra: Haar moeder is nogal rijk, maar geeft niks om haar. Haar ex-vriend heeft haar bedrogen, dus ze gelooft niet meer in echte liefde.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:04 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Halcyon --> SiIhouette, weer met hoofdletter i


    That is a perfect copy of reality.

    -Sorry, dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer