• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || BuzoIic - Bedreigt Niall Horan
    - Joél Lucas Lockwood || SiIhouette - Bedreigt Harry Styles
    - Jacelyn Aimee Everald || Woodley - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Reservatie || Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||BuzoIic
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Louis || Riley Alexia Tomlinson || Silhouette
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevult uit het oude rollentopi



    In te vullen lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ow ja dat is inderdaad niet handig. Sorry dan. Misschien kan Rhine met Joel ruilen dat hij dan Liam bedreigt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    Ow ja dat is inderdaad niet handig. Sorry dan. Misschien kan Rhine met Joel ruilen dat hij dan Liam bedreigt?

    Hmh. Neh. Ik laat het voorlopig wel zo c:


    That is a perfect copy of reality.

    Oke


    Spoiler alert: you will save yourself

    Weet je wat ik wil wel een zusje van hazza zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke :) Ik zal je erbij zetten


    Spoiler alert: you will save yourself

    jeeuj ik ga even voor morgen wat uitprinten en maak haar dan aan

    hoe oud moet een perso minimaal zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maakt niet echt uit, maar een meisje van acht ofzo is niet echt leuk dus kijk maar


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Ontvoerde zusje van Hazza
    Naam: Mylana Roselyn Hannah Styles
    Innerlijk: Mylana is een meisje die snel denkt wat ze zegt. Als haar iets niet bevalt of niet op de manier gaat zoals zij dat graag wilt dan zal ze je dit laten merken ook. Mylana ziet er erg volwassen uit voor haar leeftijd en word vaak ouder geschat. Mylana is iemand die niet tegen oneerlijkheid kan en zeker niet als het gaat om pesten, discriminatie of schelden met ziektes. Mylana heeft altijd haar puffer bij aangezien ze zwaar astmatisch is. Ze heeft nog nooit een aanval gehad omdat ze haar medicijnen altijd bij zich heeft maar als dit niet zo is dan kan de astmaaanval overschieten naar hyperventilatie en dan zal zij zo weinig lucht binnen krijgen dat dit niet goed kan aflopen. Mylana is erg rustig maar totaal niet stil. Ze floept eruit wat ze denkt maar deinst niet ervoor terug om haar mening te laten horen. Mylana is verder een echte familiemens en maakt erg snel vrienden. Dit is iets wat niet echt in haar voordeel werkt aangezien ze niet snel door heeft als iets gelogen word en ook trapt ze vaak in grapjes. Doordat ze erg goed gelovig is kun je haar van alles maken. Ze is een persoon die graag andere helpt maar meestal verwacht ze dan wel dat je ook iets terug doet voor haar.
    Uiterlijk:

    Mylana is slank en lang gebouwd. Door dat ze erg sportief is is ze ook erg gespierd. Mylana heeft lang bruin krullend haar en bruingroene ogen. Ze is ongeveer 1. 71 meter lang
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):-
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):-
    Extra; Mylana is 15 jaar, ze is net afgestudeerd van haar middelbare school, ze houd heel veel van haar broer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okay :) Nu alleen nog de reservaties. Ik heb iedereen een berichtje gestuurd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Zusje Liam.
    Naam:
    Kyra Rose Payne
    Leeftijd:
    17.
    Innerlijk:
    Kyra is typisch zo'n meisje dat je mag of niet. Sommige mensen kunnen haar brutale mond en bijdehante gedrag echt niet hebben, maar Kyra gaat daar vrolijk mee door. Dan heb je natuurlijk ook de mensen die het wel grappig en leuk vinden, en dan heb je aan Kyra een vriendin voor het leven. Kyra is best wel zelfverzekerd, maar je kan haar wel stil krijgen met sommige dingen. Toch zal ze altijd proberen voor haarzelf op te komen, en ben je er als vriend zeker van dat er iemand achter je staat. Soms floept er een gemene opmerking over haar lippen, maar ze zal proberen niet te hard over te komen.


    El Diablo.


    Rol: Een goede vriendin van Louis
    Naam: Dervilia Downett Dohorty is haar officiële naam. Maar ze wordt liever Davi (Deevie) genoemd, omdat ze Dervilia suf vindt klinken. Verder vindt ze de naam Downett vreselijk, omdat het woord "down" erin voorkomt.
    Innerlijk: Davi is een vrolijk meisje, totaal niet verlegen en erg direct. Wanneer ze iets wilt bereiken zal ze er alles aan doen tot ze het heeft bereikt, erg ambitieus dus. Iedereen kent Davi, zo niet, dan zal ze er wel voor zorgen. Het meisje bemoeit zich graag met dingen, dat irriteert sommige mensen wel. Dan is ze overenthousiast en gedraagt ze zich volwassener dan dat ze eigenlijk is. Qua verliefdheid is Davi echt niet degene die je zoekt. Ze is nog nooit verliefd geweest, ze weet ook niet hoe dat voelt. Ze zal het altijd proberen te negeren, maar als het écht toeslaat, is het menens.
    Onder dat lieve, komische meisje zit eigenlijk een zacht meisje. Davi is erg gevoelig, en de zakdoeken mogen worden gepakt wanneer er een tranentrekker op tv komt.
    Uiterlijk:


    Davi heeft een vrolijke, dikke bos haren, waar ze het liefst niks mee doet. Alhoewel ze altijd wel in is voor een klein vlechtje of knotje. Het is erg klitterig, maar wanneer je het goed uitkamt is Davi's haar prachtig. De ogen van het meisje zijn groen, met een tintje bruin. Ze zijn omhuld met lange, zwarte wimpers. Davi is niet de dunste, gewoon wat stevig gebouwd, maar dik is ze zeer zeker niet. Met haar 1:57 komt Davi niet echt boven de rest uit, maar ze draagt geen hakken om het te verbergen, ze is trots op haar lengte. Het meisje gaat erg met de trend mee, ze draagt dan ook altijd leuke kleding. Van make-up is Davi geen fan, toch kan een klein beetje oog-make-up geen kwaad. Dit zijn trouwens Davi's vingers. Ze bijt nagels. Extreem.
    Idee om uit te voeren(ontvoerders) : -
    Bedreigt van 1D(ontvoerders) : -
    Extra: Davi is volbloed Iers, waar ze erg trots op is. Dit heeft ze meegekregen uit huis. De namen van het meisje zijn dan ook 100% uit haar land.
    Dervilia (Dochter van Ierland) Downett (muzikant, poëet) Dohorty.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Sorry dat ik even weg was, ik had het erg druk en nu nog steeds wel dus het kan dat ik wat weinig reageer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SnowHeart ----> Whisperings


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    mag ik ook gewoon mijn oude poppetjes en beschrijving gebruiken?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ja hoor


    Spoiler alert: you will save yourself