• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || BuzoIic - Bedreigt Niall Horan
    - Joél Lucas Lockwood || SiIhouette - Bedreigt Harry Styles
    - Jacelyn Aimee Everald || Woodley - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Reservatie || Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||BuzoIic
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Louis || Riley Alexia Tomlinson || Silhouette
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevult uit het oude rollentopi



    In te vullen lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Trouwens, alvast sorry als het weer fout gaat lopen. Met die drie ontvoerders komt er toch alleen maar heisa. (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    Trouwens, alvast sorry als het weer fout gaat lopen. Met die drie ontvoerders komt er toch alleen maar heisa. (cat)


    I agree with that, mweh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    (...)

    I agree with that, mweh.

    Tsja. Ik kan beter Joél weg doen, dan is er tenminste nog een kans op een normale RPG.. Maar ik wil Joél niet wegdoen, ook al is het handiger.. Tweestrijd.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)
    Tsja. Ik kan beter Joél weg doen, dan is er tenminste nog een kans op een normale RPG.. Maar ik wil Joél niet wegdoen, ook al is het handiger.. Tweestrijd.


    Ey, we gaan gewoon ons best doen oké? Dan loopt het dit keer niet in de soep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    (...)

    Ey, we gaan gewoon ons best doen oké? Dan loopt het dit keer niet in de soep.


    Tsja. Meer kunnen we niet doen :')


    That is a perfect copy of reality.

    Aangepast.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Zusje Niall
    Naam: Lysan Ashlyn Rose Horan (16 Jaar , jarig op 12 April)
    Innerlijk: Lysan is een erg rustig verlegen persoontje. Net als haar broer kan ze soms ook druk zijn. LYsan is erg snel onzeker over zichzelf maar als het erop aan komt kan ze een erg grote mond hebben. Ondanks dat ze een verlegen en rustig iemand is heeft ze bij vriendinnen een hypere bui. Lysan laat niet makkelijk over zich heen lopen en denkt altijd goed na voor dingen. Lysan komt ook volwassener over dan dat ze in werkelijkheid is
    Uiterlijk:

    Lysan heeft een lichte huid met sproetjes, helder blauwe ogen en lang blond/bruin haar. Ze is erg mooi slank en 1.69m lang. Ze draagt graag rokjes en jurkjes in de zomer met hakken maar in de winter zie je haar ook lopen in spijkerbroek met een stoer setje.
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):-
    Extra: Ze draagt altijd als ketting een gouden kruisje die ze van Niall gehad heeft op haar 16de verjaardag. Dit staat ook een beetje voor hun geloof maar ze bid niet enzo. Verder is ze dol op haar broer en ouders en is het een echte familie mens


    Sorry kwas weg naar familie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kendizzzzle schreef:
    Rol: Bedreiger van Zayn.
    Naam: Justin Jay Parker.
    Innerlijk: Justin is een lieve jongen, maar doet dit om te bewijzen dat hij wel iets kan, aangezien zijn ouders hem dagelijks vertellen dat hij niets kan. Hij zou uit zichzelf niet iemand kwaad doen, maar hij is het zat om niks waard genoemd te worden door zijn eigen ouders. Je moet echt ver zijn gegaan wil je hem kwaad krijgen, maar als hij kwaad is kan je gerust voor hem uitkijken. Je moet ook niet over zijn familie of verleden beginnen, want dan word hij ook kwaad. Verder is hij best verlegen.
    Uiterlijk:


    Idee om uit te voeren(ontvoerders): Hij is verliefd op Zayn, dus hij wil de hele wereld laten denken dat Zayn iets met hem heeft.
    Bedreigt van 1D(ontvoerders): Zayn.
    Extra: Hij is biseksueel.

    Is Justin goed zo? ^^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:27 ]


    How far is far

    Ja, alleen het idee om uit te voeren, daarmee bedoel ik wat je wil dat Zayn voor je doet ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry! Ik was weg! Wat heb ik gemist?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niet echt veel, haha. Je moet nog je rol invullen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mogen er later wel meerdere rollen worden aangemaakt? :3


    That is a perfect copy of reality.

    Wanneer gaan we beginnen? ^^


    How far is far

    SiIhouette schreef:
    Mogen er later wel meerdere rollen worden aangemaakt? :3


    Weet je wat, je mag nog wel een extra rol maar dan moet dat wel familie/vriend(in) van Harry zijn want dan kunnen we beginnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Weet je wat, je mag nog wel een extra rol maar dan moet dat wel familie/vriend(in) van Harry zijn want dan kunnen we beginnen.


    Maar dan speel ik zowel de bedreiger van Harry Styles als degene die mijn ontvoerder moet ontvoeren :')


    That is a perfect copy of reality.