• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || BuzoIic - Bedreigt Niall Horan
    - Joél Lucas Lockwood || SiIhouette - Bedreigt Harry Styles
    - Jacelyn Aimee Everald || Woodley - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Reservatie || Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||BuzoIic
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Louis || Riley Alexia Tomlinson || Silhouette
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevult uit het oude rollentopi



    In te vullen lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Haha mijn oma is doodsbang voor ratten en ik had dus ratjes en een keer toen had ik een ratje op mn schouder zitten en toen knuffelde ze me en liep die rat over naar haar en toen was ze heel erg bang.

    Haha. Toen ik een keer op vakantie ging had mijn buurman beloofd om op onze huisdieren te passen, en die is doodsbang voor ratten, dus toen deed zijn vrouw het xd.


    How far is far

    Haha, maar misschien moeten we in het praattopic gaan praten aangezien we anders dit topic volspammen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ja, goed idee xd


    How far is far

    Zou ik nog mee mogen doen? Ik zou graag een persoontje zijn die de zus van Zayn is?

    Jaaa gezellig


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik wil rpgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NayNay schreef:
    Zou ik nog mee mogen doen? Ik zou graag een persoontje zijn die de zus van Zayn is?


    Ja hoor


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: De zus van Zayn (19 jaar oud)

    Naam: Elinor Malik

    Innerlijk: Elinor is een beetje een bitch. Ze is super jaloers op haar broer Zayn, omdat hij zo super beroemd is, en zij niet. Ze houdt van zingen en kan dit ook goed, maar is niet beroemd. Ze is hierdoor erg bitter en boos op haar broer, en doet zich voor als gemeen en bitchy. Maar daaronder zit een sterke onzekerheid over alles, haar uiterlijk en toekomst. Ze kan heel lief en zorgzaam zijn voor de mensen waar ze om geeft en is op zoek naar iemand die haar kan opvrolijken. Ze heeft ook een diep geheim wat niemand weet.

    Uiterlijk:



    Is het zo een beetje goed? Hoe kan ik mezelf in het verhaal introduceren?

    Je kan doen dat ze wakker wordt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ze is ook ontvoerd ga ik vanuit? Ik lees wel ff alles anders snap ik er geen zak van (nerd)

    Ok


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb een extra 'familie'lid


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rol: Ontvoerder.
    Naam: Jack James Parker.
    Innerlijk: Jack is precies het tegen over gestelde van zijn broer. Het boeit hem helemaal niets wat ze tegen ze zeggen, hij verminkt ze dan gewoon heel simpel even. Hij laat niet zomaar over zich heen lopen, en als je hem tegen spreekt kan het maar zo dat je een vuist in je gezicht krijgt. Hij heeft aardig veel zelfvertrouwen.
    Uiterlijk: Jack heeft zwart haar, en bruine ogen. Hij heeft een getinte huid, en is rond de 1.80 lang.


    Idee om uit te voeren(ontvoerders): Hij wil losgeld.
    Bedreigt van 1D(ontvoerders): Zaynie.
    Extra: X.


    How far is far

    Loooooooooooool Taylor xD Ik wist niet dat ie er zo uitzag Paha