• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Ivyrise (Tormentor)
    173K

    - Valkyries Daybreak Revelation + Schaduwbeeld, Verloren zielen)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Katl1
    211K

    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos + Romeo sluit zich aan bij de orde - 4shots)
    102K

    - xMissMarije (Stil meisje)
    78K

    - Leshley (Hotel Atkinson + Beyond this world)
    30K

    - CrueIIa (Pieces of time)
    60K

    - Mellark (Fluisteringen)
    34K

    - OpheIiac (Ophelia)
    18K

    - Whitelaw (Deathly Touch)
    12K

    - Aves (Nevels + Elusive + Zoeken Naar Sterren)
    160K

    - Sheridan (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Audacity
    - Obliviate7 (Flaming Eyes [OP])
    6K

    - Vivant (Dance of The Death)
    12K

    - Vindicta (Duizend gangen)
    40K

    - xZiall (The lost brother - One direction)
    12K

    - MijnDroom (I'm falling for you)
    6K

    - Inermis
    7K

    - Zaiphon
    36K

    - Mikealson (X)
    - Castellan
    60K

    - Reflektor (Bruised)
    78K

    - Reveniam
    6K

    - Vacilando
    - Pumbaa
    6K

    - Bates (It's a lonely road)
    6K

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])
    12K

    - Truster
    6K

    - Peredhil
    6K

    - Sillage (Wordstuck)
    6K

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Zoals iedereen bij de Q-writers misschien wel gelezen heeft, neem ik het over. Omdat het topic nog niet vol is, heb ik een tijdelijke story aangemaakt, waarin Maia voor mij het topic geplakt heeft. Hierin houdt ik tevens alle wijzigingen in bij.

    The Q-writers [24]

    Zodra dit topic vol is, zal ik het gewoon weer in het nieuwe topic gaan bijhouden.
    Heb je een wijziging? Meld het dan alsjeblieft één keer. Meerdere keren zorgt anders voor onduidelijkheid.
    ~ Whitelaw


    Periodes:
    - 10-02-14 t/m 23-02-14 Huidige
    - 24-02-14 t/m 09-03-14
    - 10-03-14 t/m 23-03-14
    - 24-03-14 t/m 06-04-14
    - 07-04-14 t/m 20-04-14
    - 21-04-14 t/m 04-05-14


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En hier ook nog even m'n naamsverandering doorgeven ^_^

    Merrow --->> Valkyries
    En m'n verhaal Strijd om Cidonya mag weggehaald worden (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 17:08 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bijgewerkt.
    Ik heb de verhalen weggehaald.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Bijgewerkt.
    Ik heb de verhalen weggehaald.

    Thnx :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dit is mijn story waar ik nu aan wil gaan werken :D
    Die andere mag wel weg :P

    http://www.quizlet.nl/stories/130860/x/


    [23-08-1852] DANVER STATE HOSPITAL: We hebben een nieuwe patiënt binnen gekregen vandaag. Hij heeft geen enkele vorm van identificatie, geen famillie geen bekenden niks, Hij bleef maar iets met een X mompelen toen we hem buiten gearresteerd hebben. Hij staat vandaar bij ons in het dossier als : “Patient X”. Hij is opgesloten wegens vreemde gedragingen, mede door het zonlicht.

    [24-08-1852] DANVER STATE HOSPITAL: Patiënt X heeft vandaag de “been-procedure” ondergaan. Hierbij hebben we zijn beide benen gebroken. Dit was een onverdoofde procedure.

    [25-08-1852] DANVER STATE HOSPITAL : Vandaag zijn we tegen iets vreemds gebotst. Patiënt X heeft gisteren de procedure succesvol ondergaan. Vreemd genoeg zijn de benen van de heer compleet genezen. Hij heeft dit laten zien door van zijn bed op te staan en naar zijn celdeur te lopen. De chirurg weet ook niet hoe dit mogelijk is. We houden hem vast voor nader onderzoek.


    *Doet mee aan SOTY 2014
    *Genre : Horror / Triller


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Maia, zou alsjeblieft Het verkeerde oord achter mijn naam weg mogen? Die story heb ik afgerond in november ^^ Binnenkort komt er waarschijnlijk een nieuw verhaal aan, but you already knew that ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zou ik misschien op de lijst mogen? [: Ik heb al eerder meegedaan (volledig in het begin - wat ondertussen al meer als een jaar geleden is 0.o) en zou graag terug mee doen, met mijn verhaal 'It's a lonely road'.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 18:10 ]


    comfort in c h a o s

    Natuurlijk, ik zal het allemaal bijwerken wanneer ik weer op de laptop ben. Momenteel zit ik namelijk op mobiel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik wil mijn huidige story wijzigen voor deze, ik werk toch niet echt aan de huidige. deze story heeft 1 hoofdstuk met 1034 woorden ='D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Morticia schreef:
    Met dank aan Kyubey dat het enkel gekopieerd en geplakt hoefde te worden. Hopelijk staat alles er een beetje goed in zo, hehe.


    You're welcome ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)
    You're welcome ;)

    Was inderdaad wel een goed idee, al zeg ik het zelf. :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kun je Waiting Butterfly achter mijn naam weghalen en vervangen door Tormentor? Daar werk ik nu aan.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik denk dat ik de laptop maar eens ga opstarten voor jullie... Maar eerst eten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je mag bij mij de stories ook eens vervangen. Allebei weg en dan mag Deathly Touch ervoor in de plaats :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ehm, ja. Sorry. Ik was op vakantie. Ik was eerst Maberu. Mijn verhaal is pasgeleden trouwens afgerond. Dus nu in de plaats van Killing Love // Liam James Payne, Softly Into Me • Liam James Payne [16+]


    Reality's overrated.

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])

    12K

    En xBoselfje had in het vorige topic 6K staan :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:33 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.