• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Ivyrise (Tormentor)
    173K

    - Valkyries Daybreak Revelation + Schaduwbeeld, Verloren zielen)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Katl1
    211K

    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos + Romeo sluit zich aan bij de orde - 4shots)
    102K

    - xMissMarije (Stil meisje)
    78K

    - Leshley (Hotel Atkinson + Beyond this world)
    30K

    - CrueIIa (Pieces of time)
    60K

    - Mellark (Fluisteringen)
    34K

    - OpheIiac (Ophelia)
    18K

    - Whitelaw (Deathly Touch)
    12K

    - Aves (Nevels + Elusive + Zoeken Naar Sterren)
    160K

    - Sheridan (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Audacity
    - Obliviate7 (Flaming Eyes [OP])
    6K

    - Vivant (Dance of The Death)
    12K

    - Vindicta (Duizend gangen)
    40K

    - xZiall (The lost brother - One direction)
    12K

    - MijnDroom (I'm falling for you)
    6K

    - Inermis
    7K

    - Zaiphon
    36K

    - Mikealson (X)
    - Castellan
    60K

    - Reflektor (Bruised)
    78K

    - Reveniam
    6K

    - Vacilando
    - Pumbaa
    6K

    - Bates (It's a lonely road)
    6K

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])
    12K

    - Truster
    6K

    - Peredhil
    6K

    - Sillage (Wordstuck)
    6K

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Zoals iedereen bij de Q-writers misschien wel gelezen heeft, neem ik het over. Omdat het topic nog niet vol is, heb ik een tijdelijke story aangemaakt, waarin Maia voor mij het topic geplakt heeft. Hierin houdt ik tevens alle wijzigingen in bij.

    The Q-writers [24]

    Zodra dit topic vol is, zal ik het gewoon weer in het nieuwe topic gaan bijhouden.
    Heb je een wijziging? Meld het dan alsjeblieft één keer. Meerdere keren zorgt anders voor onduidelijkheid.
    ~ Whitelaw


    Periodes:
    - 10-02-14 t/m 23-02-14 Huidige
    - 24-02-14 t/m 09-03-14
    - 10-03-14 t/m 23-03-14
    - 24-03-14 t/m 06-04-14
    - 07-04-14 t/m 20-04-14
    - 21-04-14 t/m 04-05-14


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik doe mee ^^


    i put the fun in funeral

    Ik ben al begonnen ghehe, momenteel zit ik al op 858 woorden, dus ik ga kijken of ik er om half negen ben :)


    Chasing goals.

    Ik had er al zeker 1000 woorden bij. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik had er al zeker 1000 woorden bij. :Y)


    Goed bezig c: En dank je voor het aanpassen!

    Ik begin zo met 222 woorden ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Proloog af :3


    i put the fun in funeral

    Ik stel de vraag ook maar hier, vinden jullie dat de proloog korter moet zijn dan de andere hoofdstukken?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hangt ervan af wat de proloog is.
    Ik vind vooral dat de proloog nuttig moet zijn en bij het verhaal moet horen en als het dat is, mag het van mij alle lengtes hebben. :p


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik heb niet eens altijd een proloog, maar op Q hoort het er gewoon een beetje bij denk ik. Hoe lang ie is ligt echt puur aan wat ik te schrijven heb, maar in het geval van mijn huidige story is hij 800 woorden, een voor mijn doen normaal aantal.


    i put the fun in funeral

    Noraley schreef:
    Ik stel de vraag ook maar hier, vinden jullie dat de proloog korter moet zijn dan de andere hoofdstukken?


    Ik denk dat hij iets korter moet zijn, maar hij moet wel de essentie bevatten van het verhaal. Dat kan in weinig woorden, maar als je er iets meer voor nodig hebt, dan is dat zo. Zolang de boodschap overkomt :)


    Chasing goals.

    *komt het topic binnenvallen* Volgens mij had ik een tijdje geleden al beloofd dat ik weer zou joinen aan wat mensen en dat kom ik nu dan maar doen. Ik ben Kim, ik heb hier in het begin al bijgezeten en ik heb nog geen story voor nu, daar werk ik nog aan :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik blijf natuurlijk. ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Snowmn schreef:
    *komt het topic binnenvallen* Volgens mij had ik een tijdje geleden al beloofd dat ik weer zou joinen aan wat mensen en dat kom ik nu dan maar doen. Ik ben Kim, ik heb hier in het begin al bijgezeten en ik heb nog geen story voor nu, daar werk ik nog aan :Y)


    Hèhè, eindelijk join je weer ^^

    En @de rest, thank you ^^ mijn proloog was 975 woorden en die heb ik met iets van 100 woorden ingekort door overbodige toevoegingen weg te laten :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noraley schreef:
    (...)
    Hèhè, eindelijk join je weer ^^

    En @de rest, thank you ^^ mijn proloog was 975 woorden en die heb ik met iets van 100 woorden ingekort door overbodige toevoegingen weg te laten :]

    Die mochten best blijven hoor, lief.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand zin in een word-war?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vindicta schreef:
    Iemand zin in een word-war?

    Ik wel (:
    Vanavond?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood