• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Ivyrise (Tormentor)
    173K

    - Valkyries Daybreak Revelation + Schaduwbeeld, Verloren zielen)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Katl1
    211K

    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos + Romeo sluit zich aan bij de orde - 4shots)
    102K

    - xMissMarije (Stil meisje)
    78K

    - Leshley (Hotel Atkinson + Beyond this world)
    30K

    - CrueIIa (Pieces of time)
    60K

    - Mellark (Fluisteringen)
    34K

    - OpheIiac (Ophelia)
    18K

    - Whitelaw (Deathly Touch)
    12K

    - Aves (Nevels + Elusive + Zoeken Naar Sterren)
    160K

    - Sheridan (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Audacity
    - Obliviate7 (Flaming Eyes [OP])
    6K

    - Vivant (Dance of The Death)
    12K

    - Vindicta (Duizend gangen)
    40K

    - xZiall (The lost brother - One direction)
    12K

    - MijnDroom (I'm falling for you)
    6K

    - Inermis
    7K

    - Zaiphon
    36K

    - Mikealson (X)
    - Castellan
    60K

    - Reflektor (Bruised)
    78K

    - Reveniam
    6K

    - Vacilando
    - Pumbaa
    6K

    - Bates (It's a lonely road)
    6K

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])
    12K

    - Truster
    6K

    - Peredhil
    6K

    - Sillage (Wordstuck)
    6K

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Zoals iedereen bij de Q-writers misschien wel gelezen heeft, neem ik het over. Omdat het topic nog niet vol is, heb ik een tijdelijke story aangemaakt, waarin Maia voor mij het topic geplakt heeft. Hierin houdt ik tevens alle wijzigingen in bij.

    The Q-writers [24]

    Zodra dit topic vol is, zal ik het gewoon weer in het nieuwe topic gaan bijhouden.
    Heb je een wijziging? Meld het dan alsjeblieft één keer. Meerdere keren zorgt anders voor onduidelijkheid.
    ~ Whitelaw


    Periodes:
    - 10-02-14 t/m 23-02-14 Huidige
    - 24-02-14 t/m 09-03-14
    - 10-03-14 t/m 23-03-14
    - 24-03-14 t/m 06-04-14
    - 07-04-14 t/m 20-04-14
    - 21-04-14 t/m 04-05-14


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tukkosopher -> Mikealson

    Heb deze week goed mn best gedaan maar heb er maar 2k gered :(
    (Nog niet alles online gezet want het is voor SOTY)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mikealson schreef:
    Tukkosopher -> Mikealson

    Heb deze week goed mn best gedaan maar heb er maar 2k gered :(
    (Nog niet alles online gezet want het is voor SOTY)


    Nou, je hebt nog deze week dan om 4K erbij te schrijven :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    YES, dankzij SotY (en anders had ik mijn tijd in Zoeken naar Sterren gestoken) toch de 3K gehaald van deze week in twee dagen aaah, zonder dat school er onder heeft geleden. Ik ben trots op mezelf haha.


    Chasing goals.

    Ik ga straks ook weer even schrijven.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mikealson schreef:
    Tukkosopher -> Mikealson

    Heb deze week goed mn best gedaan maar heb er maar 2k gered :(
    (Nog niet alles online gezet want het is voor SOTY)

    Ik had jouw naamsverandering al veranderd.

    Vandaag pas ik de rest aan, gisteren had ik geen tijd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyubey --> Ruskow


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oké, ik wil aan een volgend hoofdstuk beginnen, maar ik heb nu al geen inspiratie. Iemand die me zou willen helpen?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    Oké, ik wil aan een volgend hoofdstuk beginnen, maar ik heb nu al geen inspiratie. Iemand die me zou willen helpen?


    Daarvoor zitten we bij de Q-writers, niet? Om elkaar te helpen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Truster schreef:
    Oké, ik wil aan een volgend hoofdstuk beginnen, maar ik heb nu al geen inspiratie. Iemand die me zou willen helpen?

    Gehe ik heb hetzelfde probleem, al ligt het bij mij gewoon echt aan de vermoeidheid en de stress voor morgen, aangezien ik een sollicitatie gesprek heb :'D
    Echt tips heb ik niet, vrees ik :-\


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gehe ik heb hetzelfde probleem, al ligt het bij mij gewoon echt aan de vermoeidheid en de stress voor morgen, aangezien ik een sollicitatie gesprek heb :'D
    Echt tips heb ik niet, vrees ik :-\


    Waar? :D lukt je wel ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gehe ik heb hetzelfde probleem, al ligt het bij mij gewoon echt aan de vermoeidheid en de stress voor morgen, aangezien ik een sollicitatie gesprek heb :'D
    Echt tips heb ik niet, vrees ik :-\


    Komt vast goed!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ruskow schreef:
    (...)

    Daarvoor zitten we bij de Q-writers, niet? Om elkaar te helpen :3


    Ja, daarom vraag ik het ook. Maar mijn story gaat eigenlijk over mezelf, het is best wel een gevoelig onderwerp.
    Maar ik loop nu een beetje vast, want als ik nu zou gaan schrijven dan zou ik denk ik best wel saaie dingen erin zetten, en dat wil ik niet.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ruskow schreef:
    (...)

    Waar? :D lukt je wel ^_^

    Als poetsvrouw :'D
    Nah, ik kan niet m'n begeleidingsstage in het rusthuis blijven doen, financieel gezien, en daarbij was dat slechts de opstap naar vast werk, en sinds vorige maand heb ik besloten dat ik klaar ben voor die volgende stap. Dus ik ga voorlopig bij mensen thuis schoonmaken deeltijds en dan over enkele maanden een thuisstudie erbij doen - momenteel zit ik te denken aan thuiszorg (:
    Opzicht zijn het voor morgen alleen wat formaliteiten, maar goed, ik ben en blijf nu eenmaal een stresskip, aangezien het opnieuw weer veranderingen zijn voor me :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Truster schreef:
    (...)

    Ja, daarom vraag ik het ook. Maar mijn story gaat eigenlijk over mezelf, het is best wel een gevoelig onderwerp.
    Maar ik loop nu een beetje vast, want als ik nu zou gaan schrijven dan zou ik denk ik best wel saaie dingen erin zetten, en dat wil ik niet.


    Ahhh...vandaar...
    Hmmm...je kunt door middel van "tijdssprongen" die je in je verhaal verwerkt, zulke dingen overslaan...doe ik heel vaak, als ik denk dat ik een hele tijd te "saai" heb geschreven...soms een "saai" stukje is absoluut niet erg...het kan niet alleen maar spanning en drama en actie zijn, er moeten zeg maar ook rustige stukjes zijn, anders wordt het teveel...maar dat is mijn mening :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gehe ik heb hetzelfde probleem, al ligt het bij mij gewoon echt aan de vermoeidheid en de stress voor morgen, aangezien ik een sollicitatie gesprek heb :'D
    Echt tips heb ik niet, vrees ik :-\

    Succes (:
    @Truster: misschien kan je eerst een lijst maken van dingen waar je van plan bent om over te schrijven en kijken welke van die dingen leuk/interessant genoeg is om uit te werken?
    Is het zegmaar een fictioneel verhaal dat op jou gebaseerd is of is het echt een beschrijving van jou als persoon? Want ik weet niet zo goed wat ik me voor moet stellen bij een story over jezelf :3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood