• Nog 6 tot de 200! :Y)


    HARRYHARRYHARRYHARRY! <3


    Our tinychat.


    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegaifremi!

    x Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    x Lieke - Beelen - 8 maart | 16
    x Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    x Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    x Gabriëla - Boilesen - 29 december | 17
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    x Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    x Noek - Ivey - 27 juni | 15
    x Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    x Aline - Bradleys - 14 maart | 13
    x Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    x Crystal - Sorcery - 25 november | 12
    x Sylvie - Determinate - 18 juni | 19
    x Gail - StyIez - 20 juni | 17
    x Fren - Sheridan - 9 januari | 13
    x Demi - SiIhouette - 24 september | 14

    Afwezigheden:
    Marlijn & Aniek: 28 december t/m 6 januari.
    Melissa: 3 t/m 5 maart.
    Lieke: 13 t/m 17 maart.





    Ik ben echt blij dat ik bij dit topic zit. Jullie zijn zo lief! I love you guys <'3 x Aline

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 10:35 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Starckey schreef:
    Ik ook, maar voor wanneer zou het zijn? Ik ben daar wel slecht in btw. :')


    Het is voor 14 februari. Gewoon een SA, filmpje, of een lief berichtje ofzo. Iets speciaals dat iemand vrolijk maakt. We hebben nog wel even de tijd, maar sowieso wil ik het graag zo snel mogelijk afhebben, ghehe.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Merlin, Merlijn in het Nederlands haha.

    Aah, jij bent verslaafd :Y)


    -

    Ow okido hihi. Ik heb wel een leuk idee ghehe. Maar ik denk dat ik dat bij sommige mensen niet ga durven does idk haha. Maar ik wil wel dan. :3


    •*• Lululu •*•

    Bradleys schreef:
    (...)

    Hé, dat ligt niet aan jou, Gab. Ik durf ook niet in zo'n zaak te gaan. En als je moeder het zou doen, dan is dit haar schuld en zou hij boos op haar moeten worden. Jij doet gewoon je best en je moet jezelf niet de schuld geven.


    Nee, ja. Ik geef me moeder ook niet de schuld, weetje. Maar hij doet zelf ook niks in dit huis, buiten het geld verdienen. Hij weet verdomme niks van mijn verpeste leven dus wat denkt hij wel niet. Ik ben er zo klaaar mee. Ik ga me de hele week in mijn kamer opsluiten.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:00 ]


    Danmarks Dynamite.

    Starckey schreef iets en dat weet ik niet meer. Geen zin om terug te bladeren


    HET SPIJT ME HEEL ERG, IK GA MIJN SHOTGUN OPBERGEN. DAN GEBEURT DIT NIET WEER (:

    -

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 20:54 ]


    Danmarks Dynamite.

    StyIez schreef:
    (...)
    Aah, jij bent verslaafd :Y)


    Yes, yes I am. HAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Starckey schreef:
    Ow okido hihi. Ik heb wel een leuk idee ghehe. Maar ik denk dat ik dat bij sommige mensen niet ga durven does idk haha. Maar ik wil wel dan. :3


    Okay, top :3 Kan je het dan ook even aan Aniek vragen? (A) Dan kan Sylvie gaan trekken en iedereen bericht geven wie wie heeft enzo (: Misschien als ze ubersnel is dat ik er morgen zelfs nog mee aan de gang kan, ghehe.

    Nu moet Aniekie nog instemmen en dan kunnen de lootjes getrokken worden.


    Danmarks Dynamite.

    Bradleys schreef:
    (...)

    HET SPIJT ME HEEL ERG, IK GA MIJN SHOTGUN OPBERGEN. DAN GEBEURT DIT NIET WEER (:

    HAHAHAHAHAHAHA. <3


    •*• Lululu •*•

    Boilesen schreef:
    (...)

    Nee, ja. Ik geef me moeder ook niet de schuld, weetje. Maar hij doet zelf ook niks in dit huis, buiten het geld verdienen. Het weet verdomme niks van mijn verpeste leven dus wat denkt hij wel niet. Ik ben er zo klaaar mee. Ik ga me de hele week in mijn kamer opsluiten.


    Niet doen, Gab. Je moet nu laten zien dat je boven hem staat. Sluit jezelf niet op.

    ANIEK DOET MEEEEE


    •*• Lululu •*•

    Boilesen schreef:
    (...)

    Nee, ja. Ik geef me moeder ook niet de schuld, weetje. Maar hij doet zelf ook niks in dit huis, buiten het geld verdienen. Het weet verdomme niks van mijn verpeste leven dus wat denkt hij wel niet. Ik ben er zo klaaar mee. Ik ga me de hele week in mijn kamer opsluiten.


    Niet doen, Gab. Je moet nu laten zien dat je boven hem staat. Sluit jezelf niet op.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Nee, ja. Ik geef me moeder ook niet de schuld, weetje. Maar hij doet zelf ook niks in dit huis, buiten het geld verdienen. Het weet verdomme niks van mijn verpeste leven dus wat denkt hij wel niet. Ik ben er zo klaaar mee. Ik ga me de hele week in mijn kamer opsluiten.


    Niet doen, Gab. Je moet nu laten zien dat je boven hem staat. Sluit jezelf niet op.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Nee, ja. Ik geef me moeder ook niet de schuld, weetje. Maar hij doet zelf ook niks in dit huis, buiten het geld verdienen. Het weet verdomme niks van mijn verpeste leven dus wat denkt hij wel niet. Ik ben er zo klaaar mee. Ik ga me de hele week in mijn kamer opsluiten.


    Niet doen, Gab. Je moet nu laten zien dat je boven hem staat. Sluit jezelf niet op.