• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tenacious schreef:
    Harry Styles
    Hij maakte gelijk een bijdehantere opmerking terug, waardoor ik hem zacht tegen zijn achterhoofd sloeg en onschuldig keek toen onze moeder besloot dat het wel weer genoeg was geweest. Stiekem stak ik nog heel kinderachtig mijn tong naar hem uit, voordat hij opstond en zei dat hij reed, om vervolgens met de sleutels te rinkelen. 'Ik vind het prima, als ik rijd gaan we waarschijnlijk allemaal dood want ik heb het gevoel dat ik nog steeds in slaap kan vallen.' Normaal gesproken had ik net zolang geprotesteerd tot ik mocht rijden, maar ik was bang dat ik echt tegen een boom aan zou rijden. Daarbij kon ik dan nog wat slaap inhalen in de auto. 'Trouwens, wie gaat eigenlijk bij wie in de tent?' vroeg ik me af, want dat kon nog wel eens een probleem worden, voor mij dan. Dan werd het heel veel sneaken tussen Louis en Zayn, of ik ging op de brave tour en sliep bij een familielid. Nee, dat werd hem niet. Dat werd gewoon moeilijk doen zodat ik iedereen tevreden kon stellen. Ik wou de eerste jongen echt niet kwetsen, dat wou ik nooit, maar de drang om bij Zayn te zijn was te sterk. Er was gewoon iets aan die jongen dat me gewoon aantrok.


    Aidan James Styles
    Normaal zou mijn broer een moord hebben gedaan om te mogen rijden, dus hij moest wel echt moe zijn. Ik sprong op en wilde al richting de gang lopen toen hij zijn vraag stelde. Ik stopte en beet even op mijn onderlip. Het liefst zou ik bij Louis gaan, maar dat kon natuurlijk niet. Harry zou bij Louis in een tent gaan en daar zou niemand ook maar aan durven twijfelen. "Haz. Is het erg als ik bij jou in de tent ga?" vroeg ik aan mijn broer. Ik wist ook niet anders bij wie ik in een tent zou kruipen. Ik wist wel dat hij graag bij Louis zou gaan liggen, maar ik had hem echt heel erg gemist. ook in de lange eenzame avonden als ik me alleen of bang voelde. vroeger kroop ik dan bij hem in bed, maar nu kon ik normaal alleen in zijn bed kruipen. Hopelijk vond hij het goed, of kon ik bij jace slapen. Of ik werd weer degene die elke avond in een andere tent kroop waar nog een plekje was. Hopelijk kreeg ik dan ook een keer de kans bij Louis in de slaapzak te kruipen. Ik was dan misschien qua karakter heel anders dan mijn broer, we hadden dezelfde voorliefde voor menselijk contact. Het lieft zat ik de hele dag tegen iemand aan en sliep ik in iemand's armen. Niets romantisch ofzo en ook niets meer dan dat, ik was de grootste maagd die hier op aarde rondliep, maar menselijke warmte deed me gewoon heel erg goed. Ik kon niet echt zonder. Misschien kwam het ook omdat we een tweeling waren en altijd elkaar hadden gehad, maar goed.

    Matthew Richard Payne
    Natuurlijk begon Liam te bitchen op mijn tas. "Nee, nee dat kan ik niet." zei ik terug voor ik me weer op mijn spelletje richtte en mijn benen op het dashboard legde. Mijn broer smste nog wat voor we toch echt op pad gingen. Direct toen hij de radio had aangezet draaide ik hem naar een andere zender. Echt niet dat we naar een zender gingen luisteren waar er een mogelijkheid was dat een van zijn nummers voorbij zou komen. Ik zette hem dus op de huisvrouwen zender en ging verder met mijn spelletje spelen tot we er waren. Toen we er eenmaal waren zag ik Emily nog niet. Ik sloot mijn spelletje dus af en draaide mijn mobiel zodat ik kon smsen. Zijn jullie er al bijna, of niet? X M Ja. Ik had na lang proberen Emily's nummer gekregen en stuurde haar dus af en toe stiekem een smsje. Ik wist niet hoe Liam erop zou reageren als hij wist dat ik was gevallen voor het zusje van zijn beste vriend, dat kon me ook weinig schelen, maar blijkbaar was haar broer erg beschermend over haar en ik was nou niet een goede invloed op mensen. Voor nu hield ik het dus maar op smsen, al hoopte ik dat dat in deze vakantie natuurlijk zou veranderen.


    Bowties were never Cooler

    Brooklin 'Brooke' Horan

    'moest je nog snel een bevalling doen Brooke' grapt niall vrolijk en start de auto. 'Eindelijk,' mompelt Jesse. Ik zuchten. ‘Niet grappig Niall en hou je mond Jesse.’ Zij ik geïrriteerd en keek uit het raam.
    ‘'Heb je er een beetje zin in? Owja en Brooke je moet zelf maar kijken met wie je in de tent gaat, ik ga met Zayn al' Ik keek hem even verrast aan en knikte. ‘weetje als het aan mij ligt ga ik met Jesse in de tent ookal is hij een afval monster ik ga niet met een vreemde in een tent.’ Zei ik zacht terwijl Jesse weer begon te praten.'Niall laat ons gewoon in de steek door met zijn vriendje in een....' Ik keek even verbaasd op maar ging er niet op in als het echt waar was zou Niall het zelf wel zeggen en zoals verwacht deed hij het ook.
    'Ik zal het ook niet lang verborgen kunnen houden. Brooke ik ben homo en ik heb iets met Zayn maar we willen het de rest wel graag zelf vertellen' Ik knikten ‘Je kunt alles tegen mij zeggen je weet dat ik altijd van je blijf houden en dat ik makkelijk een geheim bewaar . Zei ik zachtjes. 'en wanneer ga jij voor je rijbewijs beginnen?" vragend kijk Niall Jesse aan maar ik keek terug uit het raam. 'een ding we gaan wel lekker bier drinken en een avond dronken worden' grijnst hij.. 'Ik ben al begonnen maar ach, ik ben niet erg goed. En dat lijkt me echt een goed plan. Vooral omdat jij erg grappig bent als je dronken bent. Kunnen we allemaal lachen om jou,' zeg Jesse met een grijns waardoor ik moest zuchten en rolde met mijn ogen. 'ik zal je wel eens een keer helpen me je rij les.''het is een kwestie van oefenen en done' Zij Niall 'zoek eens een leuk liedje op je hebt saai muziek' gniffelt jesse. 'ow en kun je mij even dat flesje sap uit de deur aan geven' Hoor ik hem vrolijk zeggen.. 'Dus, had je het al een beetje verwacht, van onze grote oude broer?' ‘laat me met rust Jesse.’ Zei ik geiriteerd zonder op te kijken.'zit je nog een beetje lekker daar achter' ‘Jesse kappe.’ Zij ik kwaad en bleef uit het raam kijken. 'Zijn we er al bijna?' vroeg hij weer ongeduldig. 'bijna' antwoorde Niall.
    'Ooh, niet smsen in de auto, meneer Horan. Lever je mobiel maar in,' zegt hij met een grijns waar door ik wel moest lachen. 'We moeten maar alvast beginnen met de tenten van Zayn,' zegt jesse en springt uit de auto. 'Niall, kom eens helpen! Ik kan dit niet!' roept hij hard. Ik zucht en ga lang uit liggen in de auto. ‘Ik staak en blijf in de auto.’


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [SnowHeart ---> Whisperings]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Genelle Kayleigh Tomlinson

    Nou, zullen we maar gaan, dan? Aangezien iedereen nu eindelijk beneden is' zegt Louis dan. Het laatste stukje doelde duidelijk op mij. Ik keek Louis even aan. 'Of we blijven gewoon hier en komen helegaar niet opdagen. Heb je een chagrijnig iemand minder' zeg ik dan met een neppe glimlach. Ik sta dan op en loop de kamer door. 'Is echt alles oké Lows?' fluister ik tegen Loënné als ik langs haar loop. Ze ziet er namelijk echt niet goed uit. Dan richt ik me op Louis. 'Moet ik persé mee met die stomme vakantie die jullie management heeft geregeld?' vraag ik geïrriteerd. Ik was namelijk véél liever hier gebleven met mijn vrienden dan dat ik met de broertjes en zusjes zat opgescheept. Ik zuchtte weer en ging toen weer op de trap zitten. Op dezelfde plek als net. 'Ik wil niet mee' zuchtte ik toen. Daarna liep ik naar boven en sloot ik mezelf op in mijn kamer. Sowieso was er wel iemand die het al snel weer moest verpesten voor me, maar ik wilde gewoon even alleen zijn. Ik ging op de grond liggen en zetten mijn voeten op de grond. Daarna schoof ik mijn benen omhoog zodat er een soort driehoek ontstond tussen mijn benen en de grond in. Ik legde mijn hoofd op de grond en begon naar het plafond te staren.


    That is a perfect copy of reality.

    Jesse Horan

    Niall gaat de tent op zetten en ik zie Brooke lui in de auto liggen. 'Brooke, en jij noemt mij altijd lui? Nou, ik probeer het ten minste nog!' zeg ik terwijl ik laat zien hoe ik een tentstok in elkaar probeer te zeggen. Na een tijdje geef ik het op en laat ik Niall maar al het werk doen. Overal is gras. 'Niall, ik kan hier nergens skaten,' zeg ik, en ik gooi mijn skateboard in de tent waar Niall niet slaapt. 'Brooke, ik mag van Niall niet bij een meisje slapen en daarom moeten wij samen een tent delen ik vind het ook niks maar helaas heeft mijn broer geen vertrouwen in me,' zeg ik tegen Brooke, en ik begin alle spullen uit de auto naar de tenten te sjouwen. Niall roept me en ik ga bij het kampvuur zitten. Ik ren snel terug en pak mijn gitaarkoffer. Ik leg de koffer voor me neer en maak het vuurtje aan. 'Hier moet het best gezellig worden met zijn allen,' zeg ik, en ik leun een beetje achterover. Vroeger wou ik niks liever dan de hele dag in het bos rondrennen. Maar dat is veranderd, en nu ben ik liever in een grote stad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Geconcentreerd was ik met de tenten bezig. ‘Ik staak en blijf in de auto.’ Ik zucht zacht. Kijk ik vond het heel leuk zo met zijn alle op kamp te gaan als het ware maar ik hoopte wel dat Jesse en Brooke het ook leuk vonden. Ik zag hun ten slotte veelste weinig en ik wou veel tijd met ze gaan door brengen want ik miste hun ook best erg maar bij Brooke twijfelde ik daaraan soms. Jesse liet het wel merken dat hij me soms mistte maar Brooke nee. Ik wist wel dat ze liever met vertrouwde mensen in een vertrouwde omgeving was maar ja. 'Niall ik kan hier nergens skaten' zegt Jesse en ik gniffel 'Jammer joh' grijns ik en pak mijn koffer en leg hem in de tent. 'Brooke, ik mag van Niall niet bij een meisje slapen en daarom moeten wij samen een tent delen, ik vind het ook niks maar helaas heeft mijn broer geen vertrouwen in me' hoor ik hem zeggen. 'Heey dat is niet waar. Je kunt ook met de broer van iemand slapen in een tent. maar je mag het best maar ik wil niet zien dat je van hun iemand een hart breekt want dan is de sfeeer gewoon gelijk verpest. Dus mijn betreft ga je met iemand in de tent maar ik wil je niet elke nacht horen neuken of wat dan ook' waarschuw ik hem. Jesse helpt me met het kampvuur en pak zijn gitaar. 'Hier moet het best gezellig worden met zijn allen' zegt hij en ik knik. Ik hoor wat geluiden. Vroljik sta ik op en loop naar de autoplekken. 'Leeeeyuuuuum' juich ik vrolijk en ren naar hem en knuffel hem stevig. 'Er zijn al tenten en er is vuur' juich ik ratelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:33 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    Ik rij naar de plek en stop daar. 'Eempie we zijn er,' zeg ik. Ik noem Emily al heel erg lang Eempje. Ik stap uit de auto en zie dat Liam en Niall er al zijn. Mijn hart maakt een sprongetje als ik Niall zie. Ik kijk naar Liam en loop naar ze toe. 'Hey. Goede reis gehad?' vraag ik aan Liam. Ik kijk naar Niall. Hoe moet ik ooit aan Liam vertellen dat ik en Niall iets hebben. 'Hey. Ik zie dat je de tent al opgezet hebt. Gelukkig maar, want ik kan dat echt niet,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar Jesse, die naar ons toe komt gelopen. Ik werp hem een boze blik toe als hij iets wil zeggen. Hij is niet de beste als het gaat om geheimen bewaren. 'Oja, Liam, Niall en Zayn hebben verkering. Je vindt dat niet erg, toch?' vraagt hij. Ik kijk hem boos aan. 'Nou zeg, iets subtieler mag ook wel! En voordat ik het vergeet, jij blijft bij mijn zusje uit de buurt. Net zoals alle jongens hier eigenlijk, maar vooral jij, want ik weet hoe jij bent!' zeg ik boos tegen hem. Ik kijk naar Liam. 'Maar het is inderdaad waar.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    MIjn hart mist een slag als ik de auto van Zayn ziet en ik begin te glmlachen . 'Hey. Goede reis gehad?'vraagt Liam en hij kijkt even naar mij en ik giechel zachtjes 'Hey. Ik zie dat je de tent al opgezet hebt. Gelukkig maar, want ik kan dat echt niet,'Ik glimlach breed en knuffel alsof hij een van dde lads is. 'Jup dat is onze tent namelijk' glimlach ik. Hi kijkt even boos naar Jesse . 'Oja, Liam, Niall en Zayn hebben verkering. Je vindt dat niet erg, toch?' vraagt hij. GEschrokken word ik rood 'Jesse!' zucht ik zacht 'Nou zeg, iets subtieler mag ook wel! En voordat ik het vergeet, jij blijft bij mijn zusje uit de buurt. Net zoals alle jongens hier eigenlijk, maar vooral jij, want ik weet hoe jij bent!' antwoord Zayn nogal boos 'Maar het is inderdaad waar.' zegt hij. Ik glimlach even zwak. Ik vond het rot voor Jesse hoe ze tegen hem deden want hij kon zich echt wel in houden. Maar ik begreep ze. Als een van hun broers ook zo was dan had ik ook liever niet dat een van hun met mijn zusje zou aanpappen en haar zou pijnigen door een gebroken hart.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Inmiddels kwam Niall op me af lopen. 'Leeeeyuuuuum' zei hij en knuffelde me stevig. 'Niallerrr' zei ik en knuffelde hem stevig terug. 'Er zijn al tenten en er is vuur' juichte hij ratelend. 'Mooi. Ik heb er echt zin in.' zei ik vrolijk. Hoe rot je je ook voelt, als je Niall tegen komt ben je weer vrolijk. Inmiddels was Zayn ook aangekomen. 'Hey. Goede reis gehad?' vroeg Zayn aan me toen hij naast me kwam staan. 'Ja, en jij.' zei ik. 'Hey. Ik zie dat je de tent al opgezet hebt. Gelukkig maar, want ik kan dat echt niet,' zei hij met een glimlach tegen Niall. 'Jup dat is onze tent namelijk' zei Niall daarna, en ik grinnikte. Jesse kwam bij ons staan, en Zayn keek hem boos aan. 'Oja, Liam, Niall en Zayn hebben verkering. Je vindt dat niet erg, toch?' zei hij. Dus Niall en Zayn hebben wat samen. Alsof ik dat erg vind. Ik hou van ze zoals ze zijn, en als hun maar gelukkig zijn. 'Jesse!' zuchtte Niall zacht. 'Nou zeg, iets subtieler mag ook wel! En voordat ik het vergeet, jij blijft bij mijn zusje uit de buurt. Net zoals alle jongens hier eigenlijk, maar vooral jij, want ik weet hoe jij bent!' antwoordde Zayn nogal boos. 'Echt? Dat is geweldig. Ik ben echt blij voor jullie.' zei ik met een glimlach, en trok ze alle twee in een knuffel. 'Mij maakt het echt niet uit hoor. Zolang jullie maar gelukkig zijn.' zei ik. 'Maar het is inderdaad waar.' zei hij en Niall glimlachte zwak.


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    Het gewicht van de wereld valt van mijn schouders als Liam zegt dat het hem niks uitmaakt. Ik knuffel mijn vrienden stevig en kijk glimlachend naar Niall. Ik ben ongelooflijk blij dat hij nu mijn vriendje is. Ik heb hier erg lang voor gewacht en ja, ik dacht dat het allemaal gewoon een stomme droom van mezelf was. Ik laat Liam los en trek Niall in een stevige knuffel. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sla mijn armen om hem heen en zeg niks. Ik doe mijn ogen dicht en denk even aan niks behalve dat ik hier nu zo sta met mijn vriendje, Niall Horan. Het is allemaal nog moeilijk te bevatten en ergens voelt het niet helemaal goed. Dat was ook waarom ik zo lang na moest denken. Iets in me zegt dat ik dit allemaal niet moet doen en dat ik weg moet gaan nu het nog makkelijk en zonder heel erg veel drama kan. Want als de fans zich ermee gaan bemoeien dan kan je niet meer terug. Ik kijk naar het gezicht van de blonde Ier. Misschien komt het doordat het zonlicht precies goed op zijn blonde haar valt of omdat hij gewoon prachtig is. Ik denk niet goed na voordat ik hem gewoon kus en de wereld om ons heen los laat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    Mooi. Ik heb er echt zin in.' roept hij vrolijk en ik glimlach. 'Echt? Dat is geweldig. Ik ben echt blij voor jullie.ik begin te glimlachen door zijn lieve reactie en knuffel hem even terug 'Mij maakt het echt niet uit hoor. Zolang jullie maar gelukkig zijn.' . 'Dankje Li' zeg ik echt dankbaar. Ik glimlach breed als Zayn mij knuffelt en ik knuffel hem terug. Het voelde fijn en goed al was ik bang voor het management en de fans. Want als er iets was wat ik absoluut niet wou was het wel dat ik weer veel haat ging krijgen, dat was iets waar ik nog steeds bang voro was. Ik glimlach en glunder breed uit als hij me aankijkt en hij kust me. Glimlachend en genietend sluit ik mijn ogen en druk mijn lippen stevig tegen de zijnen aan en ik voel oe mijn wangen in tussen tijd knal en knal rood kleuren. 'ik hou van je ' zeg ik zacht en verbreek de kus en pak zijn warme kleine hand vast en verstrengen mijn vingers met de zijne. Glimlachend en gelukkig staar ik wat rond, dit ging mijn beste vakantie ooit worden in heel mijn leven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Loënné Sarah Tomlinson.

    Liam's berichtjes maken me blij, beuren me even op, maar al snel valt de harde waarheid opnieuw als een mokerslag binnen.
    "Alles goed, Lows?" fluistert Genelle.
    Na een misschien net iets te lange twijfeling knik ik. Genelle zegt dat ze niet mee wilt, wat we al doorhadden, en verdwijnd dan zomaar naar boven. Even blijf ik besluitloos staan, slechts heel kort. Dan besluit ik achter haar aan te gaan. "Nou, eh, het vertrek moet dus nog evrn wachten. En al zzou ze wel alleen willen zijn. We kunnen ook niet hier blijven staan." mompel ik terwijl ik de trap op snel, na een paar treden duizelt het me al en grijp ik me even stevig vast awn de leuning, waarna ik weer rustig verder ga. Bij Genelle haar kamer aangekomen klop ik zachtjes op de deur.
    "Genelle?" Mijn stem is rustig en zacht. "Ik begrijp dat je liever alleen wilt zijn. Maar mag ik alsjeblieft binnenkomen?" Zachtjes zucht ik in mezelf. "Het is logisch dat je liever bij je vrienden en vertrouwde omgeving hier blijft. Het is logisch dat je tegen een stel bijna wildvreemden op kijkt. Maar dit is ook het moment weer eens wat te doen met z'n allen. Dat soort momenten krijgen we niet vaak. En al kan ik je niet beloven dat het geweldig gaat worden, we gaan er het beste van maken. En als dat is door de helft van de familieleden een stuk ductape voor de mond te plaatsen en ze op te sluiten - ik zeg niet dat dit per definitie nodig is, we kennen die mensen amper - is dat maar zo. We zullen zien."


    Reality's overrated.

    Zayn Javvad Malik

    Ik geniet gewoon even van het moment en als Niall loslaat zie ik pas dat iedereen naar ons aan het kijken is. 'Ik hou van je,' zegt Niall, en ik glimlach. Hij pakt mijn hand vast en we verstrengelen onze vingers. Jesse is heel erg hard in de lach geschoten en ik rol met mijn ogen. Hij is echt ongelooflijk irritant. Ik trek Niall tegen me aan. 'Nu alleen nog wachten op de anderen. Of zullen we alvast bij het kampvuur gaan zitten?' vraag ik. Ik weet nu al dat dit een geweldige vakantie gaat worden. Hoewel ik natuurlijk wel irritante vragen moet overleven. Ik denk aan Harry en Lou. Zouden zij het erg vinden? Want natuurlijk kan het erge ruzies in de band veroorzaken. 'Niall, zullen we afspreken dat als we ooit uit elkaar gaan we de band er niet onder laten lijden? Want ik wil niet dat door onze relatie de hele band stuk gaat,' zeg ik serieus. Ik hou erg veel van Niall, maar je kan nooit met zekerheid zeggen dat je voor altijd bij elkaar blijft. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en denk erover om hem opnieuw te kussen, maar doe dat uit eindelijk toch niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew 'Matt' Richard Payne
    Uiteindelijk waren we er. Mijn broer stapte uitom zijn buttfuckbuddies op te zoeken en ik bleef nog even zitten. Toen zag ik een bekende auto. Die was van Emily's broer: Zayn. Emily moest er dus ook zijn. Ik sloot mijn spelletje af en sprong uit de auto. Na d rit was ik altijd no een beetje uf, maar dat zu waarschijnlijk neit lang dren. Ik liep nr de andere auto en trok de deur open waarachter ik Emily zag zitten. "Hey!" zei ik vrolijk voor ik gewoon prompt op haar schoot ging zitten. Ik was misschien iets te vrij en open, maar wat maakte het ook uit? Zowel mijn broer als die van haar vonden dit volgens mij nets, dus het maakte allemaal geen zak uit wat ik deed. Ik zou toch wel vroeger of later een stevig gesprek en of een pak rammel krijgen. Ik veegde een plukje haar uit haar gezicht en schonk haar een stalende glimlach. "Ben jij hier ook heen gestuurt door je ouders?" zuchtte ik. Zij was echt het enige pluspunt uit mijn vakantie. Voor de res kon ik niets leuks verzinnen aan een vakantie opgescheept zitten met mijn naltige broer en zijn vriendjes en hun vrindinnetjes. Nee, ik was liever naar Loret gegaan met mijn vrienden, maar ik moest hierheen van mijn moeder.


    Bowties were never Cooler