• -

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 18:04 ]

    Als een vriendin van mij zo zou doen, dan zou ik haar echt dumpen. Zo zou ik mij niet laten behandelen. Ik zou andere vrienden zoeken of desnoods alleen zitten.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    Als een vriendin van mij zo zou doen, dan zou ik haar echt dumpen. Zo zou ik mij niet laten behandelen. Ik zou andere vrienden zoeken of desnoods alleen zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als je echt denkt dat het nooit meer goed zal komen tussen jullie en het enkel bij ruziën zal blijven, zou ik dat tegen haar zeggen en kijken hoe ze reageert. Maar als je nog steeds vriendinnen wilt zijn en gelooft dat jullie nog heel wat leuke tijden kunnen beleven, leg haar dan uit wat je dwars ligt? Begin bij het begin, vertel haar alles. Dat je haar gedrag op die fuif niet fijn vindt, dat ze altijd meteen goed wil maken, dat je je genegeerd voelde,...
    Communicatie is altijd heel belangrijk bij ruzies, zeker onder vriendinnen. Wil je nog contact met haar; praat het dan uit. Zo niet: leg uit waarom je geen contact meer wil. Maar in beiden gevallen; praat met haar.
    Succes (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het spijt me zeer maar ik vind dat die 'vriendin' heel raar gedrag vertoont. Goed dat ze je een avond negeert kan per ongeluk een keer gebeuren, maar het lijkt alsof ze zich hier helemaal bewust van was gezien ze later je via een andere telefoon ondervroeg. Ik snap niet hoe ze zich dat ik haar hoofd heeft kunnen halen dat is echt heel laag. Vervolgens schuift ze alle schuld op jou af terwijl ik uit jouw verhaal niet kan opmaken dat je echt iets verkeerd heb gedaan. Ik zou haar persoonlijk laten vallen en regelen dat je of de PowerPoint alleen mag maken of duidelijk aangeven dat als ze nu niet normaal met jou kunt communiceren over de PowerPoint jij naar een docent toe stapt.

    Dumpen die hap.
    Ik heb het gevoel dat ze jullie vriendschap totaal niet serieus neemt O__o Dat soort mensen kan ik persoonlijk helemaal niet uitstaan en mogen meteen oprotten (:


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Dumpen die hap.
    Ik heb het gevoel dat ze jullie vriendschap totaal niet serieus neemt O__o Dat soort mensen kan ik persoonlijk helemaal niet uitstaan en mogen meteen oprotten (:

    dat dus


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Jeetje, wat een rot streek! Als een 'vriendin' dat bij mij zou flikken, zou ik het niet pikken en de vriendschap verbreken.
    Probeer het wel op een nette manier uit te praten en af te sluiten (als je daar voor kiest), want als je de rest van je schooltijd ruzie met haar hebt, is het ook niet te doen.
    Denk aan jezelf en kies voor jezelf. Er zijn vast andere leuke meiden die jouw vriendschap wel verdienen.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Dat is echt een rotstreek. Als een vriendin dat bij mij zou doen, dan zou ik echt de vriendschap verbreken. Zoals ze zich gedraagt tegenover jou, is ze je vriendschap niet waard.

    Zo'n vriendin is geen vriendin.
    Je verdiend beter


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Humphries schreef:
    Dat is echt een rotstreek. Als een vriendin dat bij mij zou doen, dan zou ik echt de vriendschap verbreken. Zoals ze zich gedraagt tegenover jou, is ze je vriendschap niet waard.


    26 - 02 - '16

    Wat een belachelijk gedrag zeg. Ik zou d'r dumpen, negeren als ze iets tegen me zou vragen of zeggen, haar gewoon compléét negeren en overal op blokkeren. Dat is gewoon geen vriendin meer hoor, belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 18:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Raar mens. Dumpeeeeen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gifts schreef:
    Wat een belachelijk gedrag zeg. Ik zou d'r dumpen, negeren als ze iets tegen me zou vragen of zeggen, haar gewoon compléét negeren en overal op blokkeren. Dat is gewoon geen vriendin meer hoor, belachelijk.


    Dat klinkt heel erg makkelijk, maar is het waarschijnlijk niet. Ik moet namelijk nog die spreekbeurt met haar doen, en ik moet haar morgen weer zien. Het is een feestje van een klasgenoot, en zij komt ook. Ik kan haar natuurlijk gewoon negeren, maar de rest van het jaar gaat het heel moeilijk worden om haar te negeren.

    Orenda schreef:
    (...)

    Dat klinkt heel erg makkelijk, maar is het waarschijnlijk niet. Ik moet namelijk nog die spreekbeurt met haar doen, en ik moet haar morgen weer zien. Het is een feestje van een klasgenoot, en zij komt ook. Ik kan haar natuurlijk gewoon negeren, maar de rest van het jaar gaat het heel moeilijk worden om haar te negeren.

    Dan zou ik toch maar met haar gaan praten en zeggen wat je dwarszit. Als ze echt zo'n goede vriendin is, dan zal ze het heus wel begrijpen.

    Ik zou gwn geen moeite meer doen, niet meer om dr geven zodat je niet zo gefrustreerd door haar raakt. Maar het wel "goed" mk om gedoe in je vrienden groep te voorkomen. Dus unblock haar anders gwn alleen op whap en wacht maar even af wat ze te zeggen heeft, maak er (wat ze ook zegt) geen extra ruzie om en in je hoofd zou ik me niet meer druk om dr mk. En maak t dan wel soort van goed maar met een wat bekoelde vriendschap.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."