• -

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 18:04 ]

    Humphries schreef:
    (...)
    Dan zou ik toch maar met haar gaan praten en zeggen wat je dwarszit. Als ze echt zo'n goede vriendin is, dan zal ze het heus wel begrijpen.


    Some people are art and do art at the same time

    Humphries schreef:
    Dat is echt een rotstreek. Als een vriendin dat bij mij zou doen, dan zou ik echt de vriendschap verbreken. Zoals ze zich gedraagt tegenover jou, is ze je vriendschap niet waard.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Vertel de waarheid. Zeg wat je hier hebt gezegd. Vertel dat je het niet meer goed ziet komen. Kijk of ze oprecht reageert. Verder zou ik het niet weten, want ik begrijp dat dumpen nogal moeilijk is. Makkelijker gezegd dan gedaan. Wees oprecht.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 22:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Sorry hoor maar wat een kutwijf, om het maar netjes te zeggen. Ik zou haar echt dumpen. Ik ga mijn tijd niet besteden aan mensen die de vriendschap niet serieus neemt, ik kan die tijd gewoon aan vrienden besteden die het wel waard zijn en die niet zo achterbaks gaan doen. Ze kan ook gewoon een eerlijk gesprek met je beginnen, maar in plaats daarvan moet ze eerst een mobiel van iemand anders jatten en als die ander voordoen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 22:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb net gezegd dat ik het niet meer zie zitten, en nu krijg ik weer boze reacties. Ze vindt het belachelijk om onze vriendschap te verbreken omdat we één keer ruzie hebben. Nou, ik heb haar verteld dat we gewoon altijd ruzie hebben. Nu reageert ze niet meer, maar ze stuurt wel allemaal van die vervelende berichtjes in onze grote vriendengroep op WhatsApp. Ze stuurt allemaal van dat soort dingen zoals: 'Ik ben zo blij met mijn vriendinnen!' En dan gaat ze de namen zitten opnoemen van al haar vriendinnen, maar ik word dan niet genoemd. Ik ben zo klaar met dat mens. :/

    Edit: En het vervelende is nog, iedereen kiest haar kant. Als ik dus de vriendschap met haar verbreek, heb ik al helemaal geen vriendinnen meer.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 13:18 ]

    Orenda schreef:
    Ik heb net gezegd dat ik het niet meer zie zitten, en nu krijg ik weer boze reacties. Ze vindt het belachelijk om onze vriendschap te verbreken omdat we één keer ruzie hebben. Nou, ik heb haar verteld dat we gewoon altijd ruzie hebben. Nu reageert ze niet meer, maar ze stuurt wel allemaal van die vervelende berichtjes in onze grote vriendengroep op WhatsApp. Ze stuurt allemaal van dat soort dingen zoals: 'Ik ben zo blij met mijn vriendinnen!' En dan gaat ze de namen zitten opnoemen van al haar vriendinnen, maar ik word dan niet genoemd. Ik ben zo klaar met dat mens. :/

    Edit: En het vervelende is nog, iedereen kiest haar kant. Als ik dus de vriendschap met haar verbreek, heb ik al helemaal geen vriendinnen meer.

    Kinderachtig wijf. Hoe oud zijn jullie, vijf?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dumpen die handel
    het is niet zo dat jij met haar je hele leven gaat door brengen
    je kan heus wel beter krijgen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Kinderachtig wijf. Hoe oud zijn jullie, vijf?


    Ha, nee, zij is 15. Ik ben 14. Ze gedraagt zich wel als een vijfjarige, ja.
    In ieder geval, ik ben van plan om vanavond haaar gewoon maar een beetje te gaan negeren.
    En als de rest mij dan ook niet meer aardig vindt, dat vind ik wel best.
    Ik wil niet meer met haar om gaan.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 13:58 ]

    Orenda schreef:
    Ik heb net gezegd dat ik het niet meer zie zitten, en nu krijg ik weer boze reacties. Ze vindt het belachelijk om onze vriendschap te verbreken omdat we één keer ruzie hebben. Nou, ik heb haar verteld dat we gewoon altijd ruzie hebben. Nu reageert ze niet meer, maar ze stuurt wel allemaal van die vervelende berichtjes in onze grote vriendengroep op WhatsApp. Ze stuurt allemaal van dat soort dingen zoals: 'Ik ben zo blij met mijn vriendinnen!' En dan gaat ze de namen zitten opnoemen van al haar vriendinnen, maar ik word dan niet genoemd. Ik ben zo klaar met dat mens. :/

    Edit: En het vervelende is nog, iedereen kiest haar kant. Als ik dus de vriendschap met haar verbreek, heb ik al helemaal geen vriendinnen meer.


    Oh, dat van die 'vriendinnen opnoemen' gebeurde op de basisschool. Wat hoogst kinderachtig. Verdomme, wat een rotvriendinnen zijn er toch.


    Tijd voor koffie.

    Orenda schreef:
    (...)

    Ha, nee, zij is 15. Ik ben 14. Ze gedraagt zich wel als een vijfjarige, ja.
    In ieder geval, ik ben van plan om vanavond haaar gewoon maar een beetje te gaan negeren.
    En als de rest mij dan ook niet meer aardig vindt, dat vind ik wel best.
    Ik wil niet meer met haar om gaan.


    (Sorry, twee berichten achter elkaar) Ik heb er wel respect voor dat je daar zo sterk mee om gaat. Ik ken genoeg mensen die dan alsnog vrienden zouden blijven, omdat ze niet anders durven. Dat vind ik erg goed van je!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Humphries schreef:
    (...)
    Dan zou ik toch maar met haar gaan praten en zeggen wat je dwarszit. Als ze echt zo'n goede vriendin is, dan zal ze het heus wel begrijpen.

    En als ze het niet begrijpt, heb je wel gelijk duidelijkheid. Dan is het verder ook opgelost.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Orenda schreef:
    Ik heb net gezegd dat ik het niet meer zie zitten, en nu krijg ik weer boze reacties. Ze vindt het belachelijk om onze vriendschap te verbreken omdat we één keer ruzie hebben. Nou, ik heb haar verteld dat we gewoon altijd ruzie hebben. Nu reageert ze niet meer, maar ze stuurt wel allemaal van die vervelende berichtjes in onze grote vriendengroep op WhatsApp. Ze stuurt allemaal van dat soort dingen zoals: 'Ik ben zo blij met mijn vriendinnen!' En dan gaat ze de namen zitten opnoemen van al haar vriendinnen, maar ik word dan niet genoemd. Ik ben zo klaar met dat mens. :/

    Edit: En het vervelende is nog, iedereen kiest haar kant. Als ik dus de vriendschap met haar verbreek, heb ik al helemaal geen vriendinnen meer.

    Dan weet je ook meteen weer wie je vrienden zijn. Ik vind dat je het heel erg goed hebt aangepakt en als zij niet kan zien dat zij kinderachtig bezig is en/of het blijft ontkennen weet je ook weer meteen wat je aan haar hebt. Niets.
    Dat ze zulke berichtjes in het whatsapp-groepje gooit is echt kinderachtig. Lol. Lijkt net een 6-jarig kind, nog geen eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Dan weet je ook meteen weer wie je vrienden zijn. Ik vind dat je het heel erg goed hebt aangepakt en als zij niet kan zien dat zij kinderachtig bezig is en/of het blijft ontkennen weet je ook weer meteen wat je aan haar hebt. Niets.
    Dat ze zulke berichtjes in het whatsapp-groepje gooit is echt kinderachtig. Lol. Lijkt net een 6-jarig kind, nog geen eens.


    Some people are art and do art at the same time

    Orenda schreef:
    Ik heb net gezegd dat ik het niet meer zie zitten, en nu krijg ik weer boze reacties. Ze vindt het belachelijk om onze vriendschap te verbreken omdat we één keer ruzie hebben. Nou, ik heb haar verteld dat we gewoon altijd ruzie hebben. Nu reageert ze niet meer, maar ze stuurt wel allemaal van die vervelende berichtjes in onze grote vriendengroep op WhatsApp. Ze stuurt allemaal van dat soort dingen zoals: 'Ik ben zo blij met mijn vriendinnen!' En dan gaat ze de namen zitten opnoemen van al haar vriendinnen, maar ik word dan niet genoemd. Ik ben zo klaar met dat mens. :/

    Edit: En het vervelende is nog, iedereen kiest haar kant. Als ik dus de vriendschap met haar verbreek, heb ik al helemaal geen vriendinnen meer.


    Wat is dat ontzettend kinderachtig van haar, is ze 5 ofzo?

    Humphries schreef:
    (...)

    Wat is dat ontzettend kinderachtig van haar, is ze 5 ofzo?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.