• Hoi. Men ouders vroegen me net wat ik wil voor Nieuwjaar. Ik heb echt geen idee.. hebben jullie misschien ideeën?

    En wat hebben jullie gekregen voor Nieuwjaar?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Is dat zo in België? Grappig. :W
    Maar goed, ik ben wel bijna jarig. Ik vraag geld, omdat ik voor een nieuwe pc spaar. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DarkSavior schreef:
    Rare Belgen :'D


    Belgen (of toch de mensen in mijn omgeving) vieren Sinterklaas veel minder uitgebreid. Dus zo vreemd is het dan toch niet? (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    DarkSavior schreef:
    (...)Hahahaha, what the fuck. Hoe krijg je dat voor elkaar? :'D

    Het laten ontploffen van al die elektronica of het ontvangen van al die cadeautjes? :')


    OT: Ik heb eens even nagedacht en heb misschien wel enkele dingen die je kan vragen.
    Het is niet gemakkelijk om iets bedenken voor iemand die je niet echt kent, maar ik heb gewoon wat geprobeerd. ^^

    • Concertkaartjes
    • Dvd-boxen
    • Een huisdier?
    • Een nieuwe gsm/laptop/tablet/...
    • Cadeaubons uit je favoriete winkel
    • Parfum
    • Boeken
    • Cinematickets
    • Een auto? :Y)

    En anders kan je altijd hier eens kijken.
    Daar staan, naar mijn mening, best grappige cadeaus op. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb een prachtig boek van dertig euro op m'n lijstje staan... Uiteraard net nadat de cadeautijd voorbij is wilde ik 'm hebben D:
    Vraag geld voor een piercing of tattoo. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lucrezia schreef:
    (...)
    Het laten ontploffen van al die elektronica of het ontvangen van al die cadeautjes? :')

    Ontploffen natuurlijk :Y)

    OT: Ik zou gewoon iets vragen waar je wat aan hebt / wat je echt nodig hebt. En anders gewoon geld vragen. Dat doe ik altijd, omdat ik nooit weet wat ik wil als mensen me vragen wat ik wil. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geld is sowieso altijd goed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Geld is sowieso altijd goed.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.