• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    ThranduiI schreef:
    Ik droomde vannacht over aflevering 3. *O*


    Ik wilde ook dat ik daar over droomde D: Maar ik moet weer dromen over een stel maniakken die Mary probeerde te vermoorden :/
    Ik heb nu een app gedownload op mijn ipad en ik kan daar kanalen van Europa, US en Australie/Nieuw Zeeland op kijken ^.^ Ik kan vanavond de aflevering kijken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Ik wilde ook dat ik daar over droomde D: Maar ik moet weer dromen over een stel maniakken die Mary probeerde te vermoorden :/
    Ik heb nu een app gedownload op mijn ipad en ik kan daar kanalen van Europa, US en Australie/Nieuw Zeeland op kijken ^.^ Ik kan vanavond de aflevering kijken.

    Geef mij de naam van die app. :9~


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Geef mij de naam van die app. :9~


    Heb je Apple of heb je Chrome? Aangezien ik daar dus 2 apps van heb ^.^ Android weet ik zo snel niet :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kan mijn naam hier nog worden aangepast? :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Melomanie schreef:
    (...)

    Heb je Apple of heb je Chrome? Aangezien ik daar dus 2 apps van heb ^.^ Android weet ik zo snel niet :'D

    Apple. (:


    Caution first, always.

    Gisteravond was er Sherlock en ik heb me helemaal dood gelachen. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, en: Disnerd -> Flapper


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm ben bezig met een Johnlock filmpje :'] Geen idee waarom maar ik moest gewoon toen ik een liedje hoorde :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Apple. (:


    Oke tik in de zoekbalk. Live TV dan volgens mij de 2de of de derde :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zou je mijn verhaal er dan ook even tussen willen zetten? ;s.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Zou je mijn verhaal er dan ook even tussen willen zetten? ;s.

    Mijn excuses! Ik dacht dat ik 'm er al tussen had gezet.

    Melomanie schreef:
    (...)

    Oke tik in de zoekbalk. Live TV dan volgens mij de 2de of de derde :]

    Thanks. (:


    Caution first, always.

    Pfffft, als het zo doorgaat heb ik vanavond niet eens tijd om Sherlock te kijken. Stomme toetsweek. Stomme ik die wel kan plannen maar zich nooit aan haar planningen houdt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peredhil schreef:
    Kan mijn naam hier nog worden aangepast? :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Peredhil schreef:
    (...)

    Eh wat bedoel je?