• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    Ik raak zwaar gedeprimeerd van Tumblr op dit moment. De discussie gaat helemaal niet over óf er iemand dood zal gaan in 3x03, maar over wíé het zal zijn. De meeste mensen zetten hun geld op Mary en Mycroft, geloof ik. Oh God. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik raak zwaar gedeprimeerd van Tumblr op dit moment. De discussie gaat helemaal niet over óf er iemand dood zal gaan in 3x03, maar over wíé het zal zijn. De meeste mensen zetten hun geld op Mary en Mycroft, geloof ik. Oh God. (no_chears)

    Ik weet niet waarom, maar ik denk dat ik het minder erg zou vinden als Mycroft dood zou gaan en Mary niet.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 21:48 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Square schreef:
    Ik raak zwaar gedeprimeerd van Tumblr op dit moment. De discussie gaat helemaal niet over óf er iemand dood zal gaan in 3x03, maar over wíé het zal zijn. De meeste mensen zetten hun geld op Mary en Mycroft, geloof ik. Oh God. (no_chears)

    Nooooo. D:
    Ugh, nee. Door alleen dit te lezen voel ik me al rot. :'D

    Square schreef:
    Ik raak zwaar gedeprimeerd van Tumblr op dit moment. De discussie gaat helemaal niet over óf er iemand dood zal gaan in 3x03, maar over wíé het zal zijn. De meeste mensen zetten hun geld op Mary en Mycroft, geloof ik. Oh God. (no_chears)

    Ik heb Lestrade ook al meerdere keren voorbij zien komen, maar denk je in straks is het Ms. Hudson of Molly. (no_chears)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    Ik raak zwaar gedeprimeerd van Tumblr op dit moment. De discussie gaat helemaal niet over óf er iemand dood zal gaan in 3x03, maar over wíé het zal zijn. De meeste mensen zetten hun geld op Mary en Mycroft, geloof ik. Oh God. (no_chears)


    Ik ook maar ik zit echt van: READ THE FACKING BOOKS!!!! Sorry is niet erg netjes van mij :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Square schreef:
    Ik raak zwaar gedeprimeerd van Tumblr op dit moment. De discussie gaat helemaal niet over óf er iemand dood zal gaan in 3x03, maar over wíé het zal zijn. De meeste mensen zetten hun geld op Mary en Mycroft, geloof ik. Oh God. (no_chears)

    Ik zie het ook ja en ik wil niet dat ze dood gaan, geen van beiden, maar eigenlijk al helemaal niet Mycroft. Mycroft is gewoon... Mycroft. Hij mag niet sterven.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Freebatch schreef:
    (...)
    Ik weet niet waarom, maar ik denk dat ik het minder erg zou vinden als Mycroft dood zou gaan en Mary niet.


    Echt? Ik heb werkelijk geen idee wat ik erger zou vinden. Ze mogen allebei niet dood. ><



    Capaldi schreef:
    (...)
    Ik heb Lestrade ook al meerdere keren voorbij zien komen, maar denk je in straks is het Ms. Hudson of Molly. (no_chears)


    Nooh, niet Mrs Hudson! Of Molly, natuurlijk, maar kom op, Mrs Hudson? Nooh.
    Het frustrerende is dat het allemaal opties zijn en dat het enige waar we van uit kunnen gaan is dat John en Sherlock (of in ieder geval stukjes en gebroken versies van hen) het zullen overleven. Dat maakt het wachten heel erg zenuwslopend. D:



    EIias schreef:
    (...)

    Ik ook maar ik zit echt van: READ THE FACKING BOOKS!!!! Sorry is niet erg netjes van mij :'D


    Mwa oké, maar het probleem is dat Moffat en Gatiss me niet types lijken om zich te laten inperken door wie er sterft in de boeken. Hun versie van Sherlock is maar heel losjes gebaseerd op die van ACD, dus veel zekerheid geeft de canon niet.
    Hoewel het natuurlijk altijd goed is om mensen te adviseren de boeken te lezen. Lees, mensen, lees. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mrs Hudson D: Alsjeblieft niet, dat zou echt... Ik moet er niet aan denken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    True story.

    ALS er lemand doodgaat.. Zou lk Mary het minst ergst vinden.. Hartstikke zielig voor arme John. Maar heb met.haar Geen klik.. En ze heeft een Johnbaby.. Dus ja.
    De rest zou lk huilen omdat lk het erg vind dat diegene dood zou Gaan. Bij Mary zou lk huilen omdat lk het erg vind dat John lemand verliest..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Een beetje (heel erg veel) vrolijker nieuws. *O* En op Tumblr. *O*

    Oh, en hier nog eens op Tumblr, gereblogged door mijn zusje. :3

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 23:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Een beetje (heel erg veel) vrolijker nieuws. *O* En op Tumblr. *O*

    Oh, en hier nog eens op Tumblr, gereblogged door mijn zusje. :3

    Aaaaaawyessss *O*
    Awesome! ;D
    Nu hopen dat er geen jaren tussen zitten. :'D

    Square schreef:
    Een beetje (heel erg veel) vrolijker nieuws. *O* En op Tumblr. *O*

    Oh, en hier nog eens op Tumblr, gereblogged door mijn zusje. :3

    Woohoooo. Hopelijk komen deze seizoenen wel iets sneller achter elkaar *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ^Inb4 weer twee jaar wachten.