• Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!








    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI

    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:51 ]

    God no, als Mary slecht blijkt te zijn of doodgaat ga ik zo hard zitten janken. Add mij maar aan de Sherlockians haha (:


    Vatican Cameos

    Ik ga huilen als we weer twee jaar moeten wachten op een nieuw seizoen.
    Ik had het ook verwacht dat er minstens een series four zou komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Temperature schreef:
    God no, als Mary slecht blijkt te zijn of doodgaat ga ik zo hard zitten janken. Add mij maar aan de Sherlockians haha (:

    EIias schreef:
    (...)

    Ik ook maar ik zit echt van: READ THE FACKING BOOKS!!!! Sorry is niet erg netjes van mij :'D



    Lang geleden dat ik het boek las maar, - pas op - klik de spoiler alleen aan als je wilt, maar er kan wel iets van een plot in zitten...
    Mary ging toch dood in de boeken??

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Lang geleden dat ik het boek las maar, - pas op - klik de spoiler alleen aan als je wilt, maar er kan wel iets van een plot in zitten...
    Mary ging toch dood in de boeken??


    Jup. Ze ging ook doos.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial



    I love that face ^.^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:50 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Is er hier iemand die de spoiler-free recensie van Sherlockology ook al heeft gelezen? Ik ben nu zo ongerust... :'l


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Is er hier iemand die de spoiler-free recensie van Sherlockology ook al heeft gelezen? Ik ben nu zo ongerust... :'l


    Wees ongerust :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Elias -> Melomanie


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb nu zoveel zin in zondagavond, maar aan de andere kant ook niet. Ik wil heel graag weten wat er gaat gebeuren en hoe het gaat gebeuren. Maar daarna is het weekend ook weer afgelopen. (cat)

    Draculea schreef:
    Ik heb nu zoveel zin in zondagavond, maar aan de andere kant ook niet. Ik wil heel graag weten wat er gaat gebeuren en hoe het gaat gebeuren. Maar daarna is het weekend ook weer afgelopen. (cat)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bijna weekend > Bijna Sherlock.

    Draculea schreef:
    Ik heb nu zoveel zin in zondagavond, maar aan de andere kant ook niet. Ik wil heel graag weten wat er gaat gebeuren en hoe het gaat gebeuren. Maar daarna is het weekend ook weer afgelopen. (cat)


    Ik heb vanaf maandag toetsweek. (no_chears) Zondagavond wil ik wel snel, maar daarna mag de tijd best even gepauzeerd worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze fanbase is gestoord geworden (cat) Wat zitten er toch gekken tussen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    Deze fanbase is gestoord geworden (cat) Wat zitten er toch gekken tussen.

    Zoals? :'D