• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    Bijna klaar.
    Bijna klaar.
    Bijna klaar.
    Bijna klaar.
    Bijna klaar.

    _O_

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 21:36 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom zijn het altijd de anderen die succes en plezier in hun leven hebben? Ja, ik ben een verschrikkelijk jaloers mens, dat geef ik zonder schaamte toe.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 21:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je hebt niet door hoeveel pijn je me doet, ook al doe jij niets fout. Zo ingewikkeld. Zo kwellend. D:


    :)

    Oké ik ben zojuist begonnen met Game of Thrones te kijken en damn ik hou er nu al van. Maar sommige stukken zijn echt: WTF haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Please, notice me. En herken me. Herinner het je. Alsjeblieft.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wanneer bereik ik nou eens een keer iets in mijn leven waar ik trots op kan zijn?
    Mijn opleiding bevalt me totaal niet meer. Ik zou echter niet weten wat ik anders moet doen. Ik solliciteer me dood maar krijg niet eens de kans om ergens mezelf te bewijzen. Fuck. Ik wil gewoon eens erkend worden of in ieder geval iets bijzonders doen waardoor ik me weer 'aanwezig' vol op deze wereld. ):

    Ik voel me echt verschrikkelijk. Ik wil de hele avond huilen, het ging zó slecht. En het mocht juist helemaal niet slecht gaan. Want als ik er niet mee door ga, wat moet ik dan? O man, er hangt echt zó veel vanaf! Daaammnn, kutzooi!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mis iets.. Er klopt iets niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damn, morgen voor de derde keer deze week een presentatie houden terwijl ik daar echt doodsbang voor ben.
    Dit keer ook nog voor een hele grote groep leerlingen...


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Ah, godverdomme! Stomme muis, leer toch eens normaal scrollen! -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    I didn't like that at all...


    Your make-up is terrible

    Damnit die eed was moeilijk te schrijven... En ik heb zo'n medelijden met mijn arme hoofdpersoon, ik heb nog zoveel pijn en angst en alles voor hem gepland dat ik mezelf bijna een sadist ga vinden. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:

    No. No, you can't do this to me.


    Your make-up is terrible