• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    :@ Dit is niet de eerste keer dat mijn teksten en gedichten worden gestolen en onder iemand anders naam op een site worden gezet.
    En dan doe je ook nog mee aan een wedstrijd?! GRR


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Jezus, wat is dit irritant.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jij bent echt.. a weird fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil je, maar ik wil je ook niet, ik wil je knuffelen, ik wil dat je weggaat, ik heb genoeg van je, maar kan ook niet genoeg van je krijgen.

    Apricity schreef:
    Ik wil je, maar ik wil je ook niet, ik wil je knuffelen, ik wil dat je weggaat, ik heb genoeg van je, maar kan ook niet genoeg van je krijgen.


    My problem. Exactly.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik sta de hele tijd op het punt om helemaal in te storten en niet meer de moeite te doen om weer mezelf op te bouwen als het gebeurt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik denk dat ik mezelf ga opbouwen zoals ik het wil en niet zoals mensen willen dat ik het doe. Ik wil dingen doen die ik leuk vind en waar ik goed in ben. Ik wil niet meer doen wat jullie willen, ik voel me er enorm ellendig en gestrest door.


    Your make-up is terrible

    Meh, nu krijg ik dat rotgevoel weer van een paar jaar geleden. Nu ik erover na denk, het is al weer bijna drie jaar geleden. Jezus wat gaat de tijd snel.

    Heb net 'n hand van 'n oud wijf. M'n huid blijft gewoon overeind staan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    *trekt red bull blikje open*
    Zo... Herman Kochs Zomerhuis met zwembad. Dus jij denkt dat ik jou voor morgen niet uit kan krijgen?


    Searching heavens for another earth

    Bij elke romantische film of spannende thriller voel ik me kutter. Ik heb een saai leven en er gebeurt nooit iets wat super leuk is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Allemaal kleine Mumbles.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Bij elke romantische film of spannende thriller voel ik me kutter. Ik heb een saai leven en er gebeurt nooit iets wat super leuk is.

    I can relate to this.

    Barnabas schreef:
    Bij elke romantische film of spannende thriller voel ik me kutter. Ik heb een saai leven en er gebeurt nooit iets wat super leuk is.


    i feel the same

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 21:34 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Barnabas schreef:
    Bij elke romantische film of spannende thriller voel ik me kutter. Ik heb een saai leven en er gebeurt nooit iets wat super leuk is.


    ^exactly