• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    Het begint nu echt wel frustrerend te worden, en ik word er ook steeds zenuwachtiger/nerveuzer voor...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ben echt een teleurstelling.

    Het is zo koud! Waar is mijn kachel? Natuurlijk. Heel ergens dan bij mij. Kom bij mij en houd me warm!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Don't feel like working .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat een kutdag vandaag. Alles wat ik doe zit tegen. En dan zit me maag ook nog es kei erg te knorren de hele dag terwijl ik mezelf verboden heb om te snoepen en we zometeen gaan avondeten. Iets wat ook al niet lekker is. Bah, de dag van vandaag haat me gewoon ofseu. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, dit mee-hee-hee-hee-hee-een je niet. (zip)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Politiek is net een volwassen zandbak. "Jij mag niet meedoen!" "Gemeeeeen. Hier, een bom."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw, wat aardig dat ik door zowat iedereen genegeerd word.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    That 'll be all. You can go now. (:


    You are beautiful, you are love.

    Wil jij nou alsjeblieft je mond eens houden? Het is mijn eigen keuze en mijn eigen probleem als ik beslis niet te eten. Jij hebt geen ene fuck te maken met wat ik wel of niet in mijn mond steek.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hou. Je. Mond. Alsjeblieft. Ik weet dat ik een complete mislukking ben, je hoeft me niet nog meer de grond in te stampen (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    No way dat je dat gaat veranderen. No way. No. Fucking. Way. NO WAY!


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom wordt op school alle kennis zowat je strot door gedouwd?


    I dress to kill, but tastefully

    Je moet niks van mij verwachten als ik ook geen dingen van jou mag verwachten. Zo werkt het niet.


    Your make-up is terrible

    Laat me hem alsjeblieft niet tegenkomen met mijn moeder erbij. Al helemaal niet na die opmerking van haar van de vorige keer...


    Stenenlikker