• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    Waar blijft m'n eten? :/ Fack hee.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 18:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zonet een beetje erg gesprek gehad over Eric uit True Blood met een vriendin. :'D Te ernstig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan echt niet meer tegen die constante kritiek. Ik heb er echt genoeg van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow, dit gaat best goed! Misschien krijg ik vandaag nog wel die drie pagina's over houtskool, pastelkrijt en acrylverf af! En misschien kan ik zelfs nog het verslag van Rijksmuseum erdoorheen jagen, aangezien de man niet veel eisen eraan heeft gesteld. Gewoon ene avondje doorwerken, want anders komt het niet goed. Vooral nu die presentatie wél doorgaat, tenzij ik het morgen weet te tackelen. Afijn, aan het werk maar weer. Met gezonde tegenzin en minder gezonde koekjes. (cat)

    Oké, help, welke idioot verzint nu dat je drie bladzijdes moet schrijven over drie stomme, simpele, saai materialen? Dat is toch van de zotten?! Een verslag van 1 pagina's die meneer in 5 á 10 minuten nakijkt, het is een schande om mensen zo hun best te laten doen en dan er nauwelijks aandacht aan te besteden. Daarbij heb je de toetsstof niet goed georganiseerd en daardoor moet nu iedereen enorm haasten op dit verslag buiten alle andere projecten, verslagen, presentaties, toetsen en voorbereidingen van de toetsweek door. Leer uw vak als docent eens; niks aan te merken op uw kunstzinnige capaciteiten, maar ik walg ervan dat je uw leerlingen verwijt dat wij niet goed bezig zijn met de stof terwijl je zelf alsmaar dingen vergeet online te zetten. Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben zo blij dat ik je morgen weer zie. <3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Deze jelly beans zijn echt geweldig! Chocolade, thee, kaneelkussentjes en nog veel meer smaken. It's amazing *O*

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 18:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben hier aan het doodgaan. Echt, belachelijk om over zoiets onzinnigs drie bladzijdes te moeten schrijven! Dit gaat en vreselijk lange avond worden. Ave Quizlet, ik heb van jullie genoten. Op mijn begrafenis wil ik Disney quotes voorgelezen krijgen. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik moet beginnen aan mijn verslag... ik wil niet...


    Life is hard and then we die

    Ik weet het echt niet meer
    Ik weet echt niet meer hoe lang ik nog kan vechten
    Ik ben zo bang het gevecht te verliezen.
    Maar misschien is het wel beter als ik verlies, als ik stop nu ik het zelf nog in de hand heb
    Misschien moet ik maar eens een keer opgeven en het dit keer echt doen, niet alleen aan mezelf beloven
    Want ik wil niet meer met leugens leven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Trots op m'n wortelsalade.


    You are beautiful, you are love.

    Subtiele ironie. O, zo zalig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sommige personen weten het steeds verder en verder te verpesten bij je.


    •

    Het wordt eens tijd dat ik Tumblr ga aanmaken. Nu ik al die coole blogs voorbij zie flitsen, móet ik er ook een hebben ^^


    Some people are art and do art at the same time

    HAHAHA.

    Mensen die eigenlijk niet zonder je kunnen, maar te bitchy zijn om het toe te geven - je de slechtste belediging ooit sturen en je dan blocken.

    Dit maakt m'n avond ZO goed.


    •

    What the actual fuck.


    26 - 02 - '16