• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar je hebt ook de keus om in de roedel te blijven leven of er zelf een te vormen. Dat alles is nu nog steeds zo. Good luck.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meiden:

    - Nimeira Avelia Lux || 1,3 || Jaguar || Smother
    - Leah Smith || 1,2 || Wolf || 1DMEGAFAN
    - Melony “Mel” Christabella Garcia || 1,1 || Zwarte Panter || Rider
    - Maeve Aya de Luca || 1,2 || Slechtvalk || GoldenFalcon
    - Emma Lewis || 1,3 || Cheeta || Bajola
    - Precious Thalia Smiths ||1,5 || Lynx || Lunalovesit

    Jongens:

    Roedelleider: Ramon Trevegg Smith || 1,5 || Lion ||NCIS

    - Jake Dimitri Robusto || 1,5 || Wolf || NCIS
    - Matthew 'Matt' Tyler || 1,2 || Adelaar || LyraPhoenix
    - Kyle Shark Motherload || 1,3 || Beer || Ninuturu
    - Jacé "Snow" Larson || 1,3 || Ijsbeer || Paddo
    - Toby William Harolds || 1,3 || Luipaard || Visions

    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Dierenvorm:
    Extra:

    Regels:

    # Minstens 200 woorden, dat is makkelijk haalbaar.
    # Max. 2 personages pp.
    # Alleen ik maak topics aan. Behalve als ik het aan iemand vraag.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Bestuur elkaars personage niet, dat is namelijk heel irritant.
    # Enjoy!(:

    Ik had hier al eerder een Rpg van, maar ik heb hem weer heropend.

    Begin: Je komt naar het bos toe en je bent heel boos, of blij. Je mag zelf kiezen welke emotie. En daar verander je in een dier. Ramon zal jullie ophalen en naar de open plek brengen.

    Het maakt niet uit wie er begint.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 18:40 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    | Helemaal vergeten dit topic... Moet Precious iets zeggen? Heeft iemand me aangesproken ofzo? |


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Maeve Aya de Luca || Slechtvalk

    'Ik kan het je nog niet gaan uitleggen, want ik moet anderen nog gaan zoeken en dat vertel ik jullie allemaal in één keer wat er aan de hand is.' Zei hij. Daarna begon zijn hele lichaam licht te trillen. Een onderdrukte grom verliet zijn lippen terwijl zijn vacht uit zijn huid schoot en hij zijn enorme poten weer te voorschijn kwamen. Ik keek verwonderd naar zijn transformatie. Zou ik dat ook kunnen? Schoot er door mijn hoofd.
    'Vraag maar aan Ijsie wat ik tegen hem heb gezegd.' Klonk zijn stem door mijn hoofd heen. De leeuw schudde zijn vacht uit en draaide zich om. Na nog een laatste blik naar mij te werpen liep hij de kant op waar de anderen stonden. Ik keek naar Awér, die nog op precies dezelfde plek zat. Hij keek me met een schuin kopje aan en hupste toen naar mij toe. Ik bedacht me dat hij niet kon vliegen, maar ik wist wel een oplossing.
    Toen hij naast mij stond liet ik mij zo laag mogelijk op de grond zakken en gebaarde naar hem. Awér snapte me niet, natuurlijk, hij is een vogel, een dier. Ik ben meer een Trapped-In-The-Wrong-Body. En hopelijk niet voor altijd trapped.
    Ik werd ongeduldig en greep dus met mijn snavel naar zijn nek waarmee ik hem op mijn rug duwde. Na nog even te controleren of hij goed zat sloeg ik mijn vleugels uit en nam een grote aanloop, waarna ik hoe moeizaam dan ook, de lucht in kwam en de anderen achterna ging.


    Joy is not in Things, it is in us.