• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alice moest toch voor zonsopgang een nieuw clanlid gerekruteerd hebben? Anders moest ze de clan verlaten van Silas.
    Devon vond Alice toen ze had gemoord.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hey, ik ben sinds daarnet terug thuis. ^^
    Ik weet niet of het me vandaag al zal lukken om iets te posten, anders zal het voor morgen of voor maandag zijn.
    Nu eerst wat eten en gezellig bij gaan kletsen met de familie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    Hey, ik ben sinds daarnet terug thuis. ^^
    Ik weet niet of het me vandaag al zal lukken om iets te posten, anders zal het voor morgen of voor maandag zijn.
    Nu eerst wat eten en gezellig bij gaan kletsen met de familie.


    Doe rustig aan joh.


    Aan niets denken is ook denken.

    Cassia schreef:
    Hey, ik ben sinds daarnet terug thuis. ^^
    Ik weet niet of het me vandaag al zal lukken om iets te posten, anders zal het voor morgen of voor maandag zijn.
    Nu eerst wat eten en gezellig bij gaan kletsen met de familie.

    Hoe was het? ;D
    Ik wacht op verhalen, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Net op het punt dat Alexa de dagring teruggeeft aan Idwallon is Silas pleite gegaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anybody out there?


    Aan niets denken is ook denken.

    Juah, ik moet met Alice en Dae hier :p ik moet ff tijd zien te vinden.
    Ik kijk er wel naar uit Alice terug te sturen en dan moet ze haar straf ontvangen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Owh, wacht eens, ik was alweer helemaal vergeten dat ik hier aan de beurt was. Mijn post komt één der deze dagen, ik zal er voor zorgen dat ik het niet nog eens vergeet.


    Stand up when it's all crashing down.

    Oke, Alice staat als volgende op mijn lijst (: ze kont asap!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol om de een of andere reden had ik een veeeel oudere tijdsperiode in mijn hoofd :') tis begin 19e eeuw, dus in de tijd van de romantiek, mijn favoriete kunststroming :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Lol om de een of andere reden had ik een veeeel oudere tijdsperiode in mijn hoofd :') tis begin 19e eeuw, dus in de tijd van de romantiek, mijn favoriete kunststroming :p


    M2. Geweldige eeuw.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik hou vooral van de schilderkunst uit die tijd, zoals het Slavenschip van Turner en het Vlot van Medusa <3 Vooral vanwege het kleurgebruik.
    Ik kwam in mijn kg-boek ook dit prachtige schilderij uit rococo tegen :'D


    Die ogen! Het heet: "Een gelukkig toeval onder de schommel", hahaha, maar ook hier vind ik de kleuren echt prachtig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is inderdaad erg mooi. Ik houd daar ook erg van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia > Hiraeth.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BastiIIe schreef:
    Ik hou vooral van de schilderkunst uit die tijd, zoals het Slavenschip van Turner en het Vlot van Medusa <3 Vooral vanwege het kleurgebruik.
    Ik kwam in mijn kg-boek ook dit prachtige schilderij uit rococo tegen :'D


    Die ogen! Het heet: "Een gelukkig toeval onder de schommel", hahaha, maar ook hier vind ik de kleuren echt prachtig.


    Die ken ik. Daar heeft een beeldend kunstenaar -naam vergeten- ook een ruimtelijk werk van gemaakt, dat heel mooi is -waarvan ik de naam ook niet meer weet-.
    Ik heb over deze een beeldbeschouwing geschreven + eigen werk bij gemaakt:

    Caspar David Friedrich ~ De wandelaar boven de nevelen


    Aan niets denken is ook denken.