• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha desnoods gooi je het in een spoiler :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jup, of mensen lezen het gewoon niet als ze er geen zin in hebben lol


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga dit weekend eens kijken naar een post voor Idwallon. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    @ Maia, ik snap dit stukje niet helemaal: ‘Het betreft de dagring. Ik zou me, als degene die over hem waakt momenteel, met hem de training op klaarlichte dag graag willen doen.’ Liet ik mijn broer weten, en tegelijkertijd aan Mitchell. Al had hij geen idee met wat “de training” inhield. Toen ik dacht te weten dat Idwallon wat aan had, draaide ik mezelf – en de jongeman – om. ‘Is hij, Vilkas, nog terug gekomen? Ik dacht allicht dat er sowieso een ring over zou blijven. Deze zou Mitchell voor een tijdje kunnen lenen totdat hij het onder de knie heeft.

    Op wiens dagring doelt Silas? En wat heeft Vilkas hier mee te maken aangezien hij een mens is?


    Stand up when it's all crashing down.

    Ze bedoelt Oliver volgens mij :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ze bedoelt Oliver volgens mij :p

    Ja, die bedoel ik. Maar Huh, dat had ik toch ook geschreven of ben ik nu helemaal gek?
    O trouwens, er staat bij wie dood gaat Silas zijn naam verkeerd, aangezien er Silias staat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, die bedoel ik. Maar Huh, dat had ik toch ook geschreven of ben ik nu helemaal gek?
    O trouwens, er staat bij wie dood gaat Silas zijn naam verkeerd, aangezien er Silias staat.


    Nee, er staat Vilkas waardoor ik er al weinig van snapte maar bedankt! Dan kan ik verder met mijn post. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Nee, er staat Vilkas waardoor ik er al weinig van snapte maar bedankt! Dan kan ik verder met mijn post. (:

    Thefuck hoe kom ik aan die andere naam dan? Ik zat zeker half te slapen of zo, in elk geval ben ik nieuwsgierig naar je post.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snapte ook al niet waar die naam vandaan kwam haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Lol, dat niemand er dan wat van zei tot nu, want ik wist het echt niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik las het maar was eigenlijk vergeten om het te melden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Morticia schreef:
    (...)
    Thefuck hoe kom ik aan die andere naam dan? Ik zat zeker half te slapen of zo, in elk geval ben ik nieuwsgierig naar je post.


    Hij is er! ;D Ik heb echter totaal geen idee wat ik er zelf van moet denken, ik hoop dat je er wat mee kunt want ik had niet echt veel inspiratie voor deze situatie.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik vergat het ook elke keer te zeggen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Hij is er! ;D Ik heb echter totaal geen idee wat ik er zelf van moet denken, ik hoop dat je er wat mee kunt want ik had niet echt veel inspiratie voor deze situatie.


    Deze situatie is ook -for some reason- best lastig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Wie hoort er eigenlijk nu te schrijven -na Idwallon?-


    Aan niets denken is ook denken.