• Sinds het 1e topic vol is, hier het 2e topic.
    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!


    I live for the applause, you will die for it.

    Mwehh uit mijn hoofd tekenen doe ik ook nooit weer


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Mwehh uit mijn hoofd tekenen doe ik ook nooit weer



    Mhhm, dit ziet er anders beter uit dan mijn nagetekende tekeningen. Ik snap het probleem niet.(flower)


    ©1998

    DutchAlpha schreef:
    (...)

    Mhhm, dit ziet er anders beter uit dan mijn nagetekende tekeningen. Ik snap het probleem niet.(flower)

    Ghehe dank je ;d.
    Het probleem zit meer bij mijzelf.. Van iets natekenen gaat mij veel beter af dan als ik iets zelf moet verzinnen.. en dat irriteert mij enorm xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Deilia schreef:



    Oh, wauw!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife




    Ik vraag me alleen af of ik haar zelf ook in zal kleuren of niet. Want ik heb de tekst en ballonnen wél ingekleurd, zal ik haar ook op zo'n manier doen? Hoewel ik geen kei ben met inkleuren. Als je tussen de tekeningen op mijn profiel kijkt ook zul je zien dat het allemaal zwart-wit is. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gisteren voor het eerst sinds een lange tijd weer getekend. *O*
    Ben alleen niet zo blij met het pak van het wezen, want door mijn vingerafdrukken kreeg ik dat niet meer egaal. ):

    Draculea schreef:
    Gisteren voor het eerst sinds een lange tijd weer getekend. *O*
    Ben alleen niet zo blij met het pak van het wezen, want door mijn vingerafdrukken kreeg ik dat niet meer egaal. ):


    Een leeg blaadje? Weird.

    Nope sorry. Hij is wel echt heel erg mooi!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Draculea schreef:
    Gisteren voor het eerst sinds een lange tijd weer getekend. *O*
    Ben alleen niet zo blij met het pak van het wezen, want door mijn vingerafdrukken kreeg ik dat niet meer egaal. ):



    Freaking nice!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emrys schreef:
    (...)
    Een leeg blaadje? Weird.

    Nope sorry. Hij is wel echt heel erg mooi!

    Heh je hebt gelijk, ik zou toch zweren dat ik net nog iets heb zien staan op het blaadje.
    Haha dankjewel!

    Caerleon schreef:
    (...)

    Freaking nice!

    Thanks. ^^

    Draculea schreef:
    Gisteren voor het eerst sinds een lange tijd weer getekend. *O*
    Ben alleen niet zo blij met het pak van het wezen, want door mijn vingerafdrukken kreeg ik dat niet meer egaal. ):



    Tip: gebruik een doezelaar in plaats van je vingers voor het egaal maken. Dan voorkom je vingerafdrukken en blijven ze ook nog eens schoon ;p
    Ik vind hem echt super vet trouwens :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hodor schreef:
    (...)

    Tip: gebruik een doezelaar in plaats van je vingers voor het egaal maken. Dan voorkom je vingerafdrukken en blijven ze ook nog eens schoon ;p
    Ik vind hem echt super vet trouwens :3

    Ik gebruik mijn vingers er ook niet voor. Maar ik heb wel met mijn vingers af en toe op het papier gezeten om het vast te houden, en dan blijft dat vet van de vingers op het papier zitten. Zit al te twijfelen om handschoentjes te dragen de volgende keer haha.
    En dankjewel. (:

    Heb sinds kort een paar van mijn tekeningen op mijn site gezet.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Voollltooide werk!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wauw wat kan iedereen hier vet mooi tekenen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .