• Sinds het 1e topic vol is, hier het 2e topic.
    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!


    I live for the applause, you will die for it.

    Draculea schreef:
    Ik ben niet zo heel blij met het resultaat, maar ik heb me erbij neergelegd dat ik op dit moment niet beter kan. Ik ben namelijk heel slecht in mensen tekenen dus ergens mag ik ook wel een beetje trots zijn. ^^



    Still very nice done! Dat je die schaduwen zo zacht krijgt... Die van mij zien er nooit zo gladjes uit...


    Let niet op dat hij nog gedraaid moet worden....


    Stenenlikker

    Geen idee of ik ooit al iets heb gepost op het vorige topic, maar bij deze (:



    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 14:38 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik ben nog helemaal niet klaar, maar:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    echt super mooi werk allemaal


    have fun and eat skittles ^^



    Weer een nieuwe tekening.

    Sam whinter van mijn verhaal.
    Sci Fi story.

    Alleen ik kan hem niet draaien


    Vampire + Servant = Servamp

    Yaoi much. 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.


    Done! Elsa heeft echt een dikke kont ^_^ Let trouwens niet op de kleren, we moesten een tekening maken van een verhaal en dan in 21e eeuwse kleren enzow

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 22:54 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }


    Onderdeel van een serie XD.


    No growth of the heart is ever a waste



    Het is nog niet af (:
    Sorry voor de slechte foto trouwens.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 23:37 ]


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=258422

    (sorry, ben te lui om weer helemaal naar tinypic te gaan)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Prachtig


    have fun and eat skittles ^^

    Wauw, wauw, wauw.
    Ik heb altijd al heel graag goed willen tekenen, maar eigenlijk moet ik me er gewoon bij neerleggen dat ik het helemaal niet kan. ;D

    Werkend aan mij eerste manga/anime tekening sinds ongeveer een jaar. Ik dacht toch na het zien van The legend of Aang dat ik weer is wat wou proberen, dus ben ik Zuko aan het tekenen, of naja, een poging!


    .

    BurningFlame schreef:
    Werkend aan mij eerste manga/anime tekening sinds ongeveer een jaar. Ik dacht toch na het zien van The legend of Aang dat ik weer is wat wou proberen, dus ben ik Zuko aan het tekenen, of naja, een poging!


    Ziet er goed uit! Ik had vandaag ook The Legend of Aang gezien.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    BurningFlame schreef:
    Werkend aan mij eerste manga/anime tekening sinds ongeveer een jaar. Ik dacht toch na het zien van The legend of Aang dat ik weer is wat wou proberen, dus ben ik Zuko aan het tekenen, of naja, een poging!



    .. Legend of Aang

    U serious?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'