• Sinds het 1e topic vol is, hier het 2e topic.
    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!


    I live for the applause, you will die for it.

    I fixed the mouth, more or less. :'D Progress, yaay!


    help

    Tolkien schreef:
    I fixed the mouth, more or less. :'D Progress, yaay!



    OMFG die is zo geweldig :')


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    (...)

    OMFG die is zo geweldig :')


    Fenks. :3


    help


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'



    Experiment met kleuren,

    Regenboog draakje.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 21:05 ]


    Vampire + Servant = Servamp


    Hij is nog niet helemaal af, ik moet nu nog omgeving erbij maken ^^

    Hopelijk is hij zichtbaar

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 19:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het eindresultaat van mijn Castiel-tekening! Ben niet helemaal tevreden met de baard en de mond, maar voor de rest ben ik er best blij mee.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Het eindresultaat van mijn Castiel-tekening! Ben niet helemaal tevreden met de baard en de mond, maar voor de rest ben ik er best blij mee.



    Awesome. It really looks like him. :3

    En misschien wat meer diepte proberen te geven bij de mond? Ik doel op de schaduw onder de mond en erboven, waar de huid overloopt in de neus, als je begrijpt wat ik bedoel. :'D

    Maar ik zou het je niet kunnen nadoen. ;o


    help

    RlN schreef:


    Hij is nog niet helemaal af, ik moet nu nog omgeving erbij maken ^^

    Hopelijk is hij zichtbaar

    Togainu no Chi?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tolkien schreef:
    (...)

    Awesome. It really looks like him. :3

    En misschien wat meer diepte proberen te geven bij de mond? Ik doel op de schaduw onder de mond en erboven, waar de huid overloopt in de neus, als je begrijpt wat ik bedoel. :'D

    Maar ik zou het je niet kunnen nadoen. ;o


    Oh, das een goede ja! Dat zal ik nog proberen morgen (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Shion schreef:
    (...)
    Togainu no Chi?

    Maar dan zelfverzonnen personages van in mijn verhaal die erop gebaseerd is ^^
    Senshi (links) Roku(rechts)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    Maar dan zelfverzonnen personages van in mijn verhaal die erop gebaseerd is ^^
    Senshi (links) Roku(rechts)

    Ahh ok ;d De scene kwam mij namelijk beetje bekend voor xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ahh ok ;d De scene kwam mij namelijk beetje bekend voor xd.

    Hmm grappig, verzon het terplekke. Maar er zijn veel van die scenes in TNC haha. Omg
    ik moest zo hard huilen toen Keisuke dood ging door die eikel van een Shiki! Akira zijn verdriet deed het m gewoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pennybags schreef:
    Het eindresultaat van mijn Castiel-tekening! Ben niet helemaal tevreden met de baard en de mond, maar voor de rest ben ik er best blij mee.



    Wauw, zo mooi!


    .

    Ik heb wat geprobeerd met manga... En het mislukte. Nou ja, hier het eindresultaat:


    I dress to kill, but tastefully