• Sinds het 1e topic vol is, hier het 2e topic.
    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!


    I live for the applause, you will die for it.


    Nogal scheve foto, maar oké. Half Tony Stark, half Iron Man
    En dit is wel Robert Downey Jr, haha

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 21:23 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Lagertha schreef:
    Misschien een domme vraag, maar aan de echte goede tekenaars onder jullie.
    Welke kleurpotloden gebruiken jullie eigenlijk? (:

    Ik heb conté pastelpotloden en, zoals die genoemd zijn, ook die van caran d'ache.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik teken alleen katten (: ze zijn niet supergoed gelukt.. sommige zijn ondersteboven XD ennuhh.. ze kijken een beetje scheel soms... xD








    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    Ik teken alleen katten (: ze zijn niet supergoed gelukt.. sommige zijn ondersteboven XD ennuhh.. ze kijken een beetje scheel soms... xD








    Mag ik je een tip geven?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Mag ik je een tip geven?



    Tuurlijk, hoe meer tips hoe beter (:


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    (...)


    Tuurlijk, hoe meer tips hoe beter (:

    Probeer meer vanuit je pols te tekenen - zo krijg je mooiere, vloeiende lijnen in je tekening en als je vloeiende lijnen wilt maken bijv. met het haar, probeer dan vanuit je elleboog te bewegen. Het zal moeilijk gaan op 't begin, maar later word het echt beter.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 0:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Probeer meer vanuit je pols te tekenen - zo krijg je mooiere, vloeiende lijnen in je tekening en als je vloeiende lijnen wilt maken bijv. met het haar, probeer dan vanuit je elleboog te bewegen. Het zal moeilijk gaan op 't begin, maar later word het echt beter.


    Oke, zal het proberen, bedankt voot de tip ^^


    May StarClan light your path.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Probeer meer vanuit je pols te tekenen - zo krijg je mooiere, vloeiende lijnen in je tekening en als je vloeiende lijnen wilt maken bijv. met het haar, probeer dan vanuit je elleboog te bewegen. Het zal moeilijk gaan op 't begin, maar later word het echt beter.

    Ook bedankt trouwens namens mij ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Work in progress


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben bezig met een Sherlock en Pokemon fanart. ^^


    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 15:45 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Twee half skeletten gemaakt. Ik ben er zelf erg trots mee!



    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Ik heb net deze schets gemaakt maar wil weten wat jullie hier in zien. Het moet een jongen zijn, maar ik vind het zelf wat vrouwelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Gemaakt in Photoshop CS6^ :)



    Mijn pasteltekening van mijn grote held (a)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    De foto-kwaliteit is vreselijk, but well. Ik vind Tris niet echt gelukt, maar ik vind Four op zich nog wel okay ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.