• Ok, op mijn profiel staat dat ik tot nu toe 9 quizzen heb ingevuld. Wat ik vreemd vind, want ik kan me herinneren dat daar ooit ongeveer 180 heeft gestaan.

    Nu kan je wel zeggen: 'Waar maak je je druk om?' Ik maak me er ook niet druk om, want ik weet het al veel langer. Ik heb het alleen nooit gemeld omdat ik dat de moeite niet vond. Alleen sinds dat badge topic er is, begon ik erover na te denken dat ik dan eigenlijk een badge te veel heb, maar dan vraag ik me af hoe het komt dat mijn teller op een gegeven moment terug op 0 is gesprongen? Niet dat ik verwacht dat er veel aan gedaan kan worden, maar goed.


    Take me to wonderland

    Zijn het ook echt quizzen of verhalen in quizvorm? En staan ze allemaal actief?

    Heb je toevallig je resultaten eens verwijderd?
    Want anders snap ik niet hoe Q er opeens bij komt om van rond de 180 naar 9 te gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ze bewust toch nooit verwijderd, zou niet eens weten hoe je dat doet eigenlijk.
    Ik heb mijn account ooit wel op inactief gezet, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.


    Take me to wonderland

    Ik denk niet dat op inactief zetten er iets mee te maken heeft.
    Bij Fav, staat mijn resultaten en daar staan al jouw quizresultaten en die kan je verwijderen. Maar wel stuk per stuk.

    Maar bij Instellingen, bij verwijderen en opzeggen staat boven 'op inactef zetten' de optie om al jouw resultaten te verwijderen.
    Misschien heb je per ongeluk eerst op alle quizresultaten verwijderen geklikt en dan pas op inactief zetten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik denk niet dat op inactief zetten er iets mee te maken heeft.
    Bij Fav, staat mijn resultaten en daar staan al jouw quizresultaten en die kan je verwijderen. Maar wel stuk per stuk.

    Maar bij Instellingen, bij verwijderen en opzeggen staat boven 'op inactef zetten' de optie om al jouw resultaten te verwijderen.
    Misschien heb je per ongeluk eerst op alle quizresultaten verwijderen geklikt en dan pas op inactief zetten?

    Hmm, dat zou inderdaad wel mogelijk kunnen zijn. Ik heb geen idee meer of ik fout had geklikt toen.


    Take me to wonderland

    Nja, ik vrees dat ik niet kan helpen.
    Of wat verwacht je precies?

    Het enige dat bij mij in de statistieken ooit veranderd zijn de spotlightaantallen. Die veranderen altijd als ik als user iets in de spot zet of als ik als mod iets in de spot zet. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Nja, ik vrees dat ik niet kan helpen.
    Of wat verwacht je precies?

    Het enige dat bij mij in de statistieken ooit veranderd zijn de spotlightaantallen. Die veranderen altijd als ik als user iets in de spot zet of als ik als mod iets in de spot zet. :')

    Nja, ik vroeg me meer eigenlijk af wat de oorzaak hiervan geweest zou kunnen zijn, aangezien ik al dacht dat er weinig aan gedaan kon worden. :')
    Bedankt alleszins!


    Take me to wonderland