• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LakeTown schreef:
    (...)

    Hum, Peter mag wel eens opschieten O.o

    Je kan je ook gewoon abonneren op dit youtubekanaal. Zie je het automatisch een keer verschijnen. (:

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha dankje voor de tip! Zal ik nodig hebben. En anders f-ck it, dan ga ik maar huilen, kunnen ze gelijk zien hoe toegewijd ik ben.
    Hmm ik betwijfel het heel erg hehe. Ik ben wel benieuwd hoe Tauriel erop gaat reageren.


    Ik ben bang dat er voor haar niks meer te reageren zal zijn. Al vanaf ik DOS de eerste keer heb gezien, heb ik een voorgevoel dat ook zij zal sterven.


    Stenenlikker

    Leora schreef:
    (...)

    Respect (:!

    Trouwens ik heb echt een vraag:
    Vinden jullie Legolas er ook niet anders uit zien dan in Lord of the Rings.
    Daarbij bedoel ik zijn hoofd... het lijkt groter?
    Zijn ogen zijn sws feller blauw. Soms dacht ik bij de LOTR dat hij bruin had (':

    Ja, zijn ogen zijn sowieso feller. Maar je moet er ook aan denken dat alle kleuren feller zijn vergeleken met LotR. Maar soms krijg ik wel het idee alsof hij dikke mascara of eyeliner op heeft. Hij kijkt ook wat strenger.

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat er voor haar niks meer te reageren zal zijn. Al vanaf ik DOS de eerste keer heb gezien, heb ik een voorgevoel dat ook zij zal sterven.

    Aw nee. ): Ik mocht haar eerst niet zo maar ik vind haar nu wel awesome. Zoveel mogen er niet sterven.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ja, zijn ogen zijn sowieso feller. Maar je moet er ook aan denken dat alle kleuren feller zijn vergeleken met LotR. Maar soms krijg ik wel het idee alsof hij dikke mascara of eyeliner op heeft. Hij kijkt ook wat strenger.

    Ach hij ziet er prima uit


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Draculea schreef:
    (...)
    Aw nee. ): Ik mocht haar eerst niet zo maar ik vind haar nu wel awesome. Zoveel mogen er niet sterven.


    Nee, ik vind haar ook best wel awesome, maar ik heb dat gevoel en mijn oom ook... Well, will see in a year.


    Stenenlikker

    Soms heb ik gewoon een shot LotR nodig. Het is net een drug ;). Ik heb voor de zoveelste keer gehuild om Boromirs dood D: (huil)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 21:44 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Draculea schreef:
    (...)
    Je kan je ook gewoon abonneren op dit youtubekanaal. Zie je het automatisch een keer verschijnen. (:


    Heb ik al gedaan, net zoals zijn facebook pagina. Maar ik ben te ongeduldig :Y)

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat er voor haar niks meer te reageren zal zijn. Al vanaf ik DOS de eerste keer heb gezien, heb ik een voorgevoel dat ook zij zal sterven.


    Neeh ze mag niet sterven! Alhoewel, is ze wel met Kíli in de hemel, zijn ze toch nog samen... ^^

    Niniel schreef:
    (...)
    Ach hij ziet er prima uit

    Zeg ook niet dat het niet zo is. (:
    Vind dat ze het juist wel goed gedaan hebben eigenlijk. Hij ziet er een beetje 'onervaren' uit om het zo te noemen. In LotR komt hij veel zelfverzekerder over. Ofja, veel wijzer.

    Ik vind Tauriel best wel awesome, maar haar schiettechniek slaat nergens op. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Elrohir schreef:
    (...)

    Nee, ik vind haar ook best wel awesome, maar ik heb dat gevoel en mijn oom ook... Well, will see in a year.

    BTW El had Brennon al zijn neus laten zien in de rpg?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Draculea schreef:
    (...)
    Ja, zijn ogen zijn sowieso feller. Maar je moet er ook aan denken dat alle kleuren feller zijn vergeleken met LotR. Maar soms krijg ik wel het idee alsof hij dikke mascara of eyeliner op heeft. Hij kijkt ook wat strenger.


    Ja, dat vond ik ook al. Ik vind hem op een of andere manier wel cooler in the Hobbit dan in LOTR. (maar dat is alleen mijn eigen bekrompen mening.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LakeTown schreef:
    (...)

    Neeh ze mag niet sterven! Alhoewel, is ze wel met Kíli in de hemel, zijn ze toch nog samen... ^^

    Aaaw, dat klinkt zo lief. :'D
    God damnit, begin nu al bijna te janken. Ik vind het zò erg.

    Guys, guys, bijna klaar, tien minuten, vijftien max :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Niniel schreef:
    (...)
    BTW El had Brennon al zijn neus laten zien in de rpg?


    Brennen :') Maar ik heb een beginpost met hem geschreven en mijn volgende post met hem wordt zijn aankomst in Isengard. Maar ik wil eerst mijn story afschrijven! Al ben ik nog niet erg veel opgeschoten vandaag....


    Stenenlikker