• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Iedereen ik bedacht me net! we zijn zo druk bezig dat Kili, Fili en Thorin dood gaan.... maar nu vergeten we die arme SMAUG :o.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Elrohir schreef:
    (...)

    Brennen :') Maar ik heb een beginpost met hem geschreven en mijn volgende post met hem wordt zijn aankomst in Isengard. Maar ik wil eerst mijn story afschrijven! Al ben ik nog niet erg veel opgeschoten vandaag....


    Please say it's Courage :Y)

    LakeTown schreef:
    (...)

    Neeh ze mag niet sterven! Alhoewel, is ze wel met Kíli in de hemel, zijn ze toch nog samen... ^^


    Ahw, dat klinkt inderdaad heel cute :')

    Daaahw, to mucht feelings...


    Stenenlikker

    LakeTown schreef:
    (...)

    Please say it's Courage :Y)


    Ik ben niet van Courage :')


    Stenenlikker

    Leora schreef:
    Iedereen ik bedacht me net! we zijn zo druk bezig dat Kili, Fili en Thorin dood gaan.... maar nu vergeten we die arme SMAUG :o.


    Ik zal hem niet missen, ik mag het niet ^^ Maar zijn personage is wel echt geweldig neergezet door Benedict!

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ik ben niet van Courage :')


    Verkeerde ding, sorry heb te veel tabbladen open staan :'D

    Leora schreef:
    Iedereen ik bedacht me net! we zijn zo druk bezig dat Kili, Fili en Thorin dood gaan.... maar nu vergeten we die arme SMAUG :o.

    Ik ga een compleet spandoek meeslepen en vol cheerleaden wanneer hij ten onder gaat. (cat)

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ahw, dat klinkt inderdaad heel cute :')

    Daaahw, to mucht feelings...


    Oh shit.... Die afbeelding is echt heel sad. ):

    Bijna topic 7.... xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik blijf me ergeren aan dat einde van The Desolation of Smaug.


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Ik blijf me ergeren aan dat einde van The Desolation of Smaug.

    Wie niet. :'D
    Huge ass cliffhanger.

    Elrohir schreef:
    (...)

    Brennen :') Maar ik heb een beginpost met hem geschreven en mijn volgende post met hem wordt zijn aankomst in Isengard. Maar ik wil eerst mijn story afschrijven! Al ben ik nog niet erg veel opgeschoten vandaag....

    Aha, wel take youre time, ;)
    Mind if i let Angel introduce?'
    sorry kon het niet laten in het engels :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Verkeerde ding, sorry heb te veel tabbladen open staan :'D


    Maar als je nog wat leesvoer zoekt? Geen LotR/the hobbit, maar wel een Romantische Fantasy OP ^^


    Stenenlikker

    Leora schreef:
    Bijna topic 7.... xd.


    Nauw, rustig aan doen vanavond. Morgen spring ik er gelijk weer op, maar ik moet nu helaas gaan ^^ Ik heb heel erg zin om het nieuwe topic te openen, dus slow down a bit guys :P Nah, Took mag het zeker weten ook doen als ik er niet ben, het was officieel haar idee dus alle rechten behoren tot haar

    Doeg doeg!(doeg)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 21:58 ]

    Leora schreef:
    Iedereen ik bedacht me net! we zijn zo druk bezig dat Kili, Fili en Thorin dood gaan.... maar nu vergeten we die arme SMAUG :o.

    Smaug is gewoon helemaal té awesome.
    His voice.. <33


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."