• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Draculea schreef:
    Eigenlijk sad dat je nu pas echt de dwergen goed leert kennen (in the hobbit) en dan beseft dat je velen al dood zijn in LotR. ):
    Ori in Moria:


    Balin's tombe in Moria:


    er stierf dacht ik ook eentje door de wachter, je weet wel dat monster voor Moria


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:
    Zijn er nog vrijwilligers die me willen helpen zoeken naar een leuke/goede pf? :')

    Bedoel je voor Elrohir? Of in het algemeen? Want ik zoek dan altijd op Livejournal, daar staan erg mooie icons op. Of ik maak ze zelf in Photoshop.


    Caution first, always.

    Elrohir schreef:
    Zijn er nog vrijwilligers die me willen helpen zoeken naar een leuke/goede pf? :')





    Hoewel ik niet zozeer bekend ben met zijn uiterlijk. Dus ik weet niet zeker of hij het is. :'D

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Bedoel je voor Elrohir? Of in het algemeen? Want ik zoek dan altijd op Livejournal, daar staan erg mooie icons op. Of ik maak ze zelf in Photoshop.


    Van Elrohir graag :')


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Ohja, Erebor ---> Elrohir :Y)


    Geweldig, precies wat ik had verwacht (in die richting dan) ^^ Leuke pf ook!

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Don't remind me!
    Ik las laatst The Fellowship of the Ring weer sinds jaaaaaren en man, ik werd er echt verdrietig van.

    Mja, eerst had ik zoiets van; aw poor dwarves. Maar nu is dat gevoel echt verduizendvoudigd.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Geweldig, precies wat ik had verwacht (in die richting dan) ^^ Leuke pf ook!


    Haha, danke ^^
    Over pf ben ik alleen nog aan het twijfelen...


    Stenenlikker

    Draculea schreef:
    (...)
    Mja, eerst had ik zoiets van; aw poor dwarves. Maar nu is dat gevoel echt verduizendvoudigd.


    Dat heb ik ook met de films en het boek samen. Toen ik de Hobbit las, had ik zo iets van 'okay, Thorin, Fíli en Kíli zijn dood, jammer'. Maar nu hebben al die personages gezichten, net zoals dat er een aantal van de dwergen sterven in TLotR, en dat maakt het een stuk zieliger )':

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 21:01 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Mja, eerst had ik zoiets van; aw poor dwarves. Maar nu is dat gevoel echt verduizendvoudigd.

    Ja, precies. :c


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook met de films en het boek samen. Toen ik de Hobbit las, had ik zo iets van 'okay, Thorin, Fíli en Kíli zijn dood, jammer'. Maar nu hebben al die personages gezichten, net zoals dat er een aantal van de dwergen sterven in TLotR, en dat maakt het een stuk zieliger )':

    Dat is zó waar. In de boeken vond ik het wel triest en zo, maar het ging ook heel snel trouwens. Het was echt like; oké war is over, die en die zijn dood. Op naar huis. En in de film... nja, laat ik het zo zeggen; ik weet zeker dat ik ga huilen. :'D

    Ik had een vraagje, hoe verander je eigenlijk de kleur van je profiel (>ik zie dat bij sommige mensen en ik was nieuwsgierig geraakt.)
    Weet iemand dat?

    (Sorry dat dit niet over The Hobbit gaat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb me al voorbereid om een tas met zakdoekjes mee te nemen. Wat jullie zeggen heb ik ook. In de boek was het zo van Okay... ik voel in een bepaalde zin geen verdriet maar als ik Thorin dood zie gaan... maar ook Kili & Fili... Kunnen wij dit wel aan mensen!?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb al twee vragen bedacht :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leora schreef:
    Ik heb me al voorbereid om een tas met zakdoekjes mee te nemen. Wat jullie zeggen heb ik ook. In de boek was het zo van Okay... ik voel in een bepaalde zin geen verdriet maar als ik Thorin dood zie gaan... maar ook Kili & Fili... Kunnen wij dit wel aan mensen!?

    Denk het niet


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Leora schreef:
    Ik heb me al voorbereid om een tas met zakdoekjes mee te nemen. Wat jullie zeggen heb ik ook. In de boek was het zo van Okay... ik voel in een bepaalde zin geen verdriet maar als ik Thorin dood zie gaan... maar ook Kili & Fili... Kunnen wij dit wel aan mensen!?


    Nee. Waarschijnlijk val ik van mijn bioscoopstoel en blijf ik op de grond liggen. (no_chears)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''